Jump to content

soon: borstlift met prothese, hoop ik ( door teveel twijfel besloten om het niet te laten doen)

Missloulou

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben best heel veel afgevallen ( van bijna 80 naar ongeveer 60 kilo) ik sport erg veel en daardoor zijn mijn borsten aardig gekrompen. Ik ben nu 31 jaar oud, vanaf mijn 18e heb ik een DD cup gehad en toen ik op mijn zwaarst was zelf een F cup. 

Nu is er niet heel veel meer over... vooral voor mijn gevoel denk ik. Een C cup, met behoorlijk verschil in links en rechts en ze hangen! Ik denk dat ze dus ook wel gelift moeten worden.

Ik heb vorige week de knoop doorgehakt, ik wil onder het mes. Denk ik. Dus ik heb volgende week een consult bij Dr. Wu in de Parkkliniek. Een vriendin heeft daar haar bv laten doen en zij was erg over hem te spreken. Of hij ook goed is in liften, met prothesen, daar hoop ik op dit forum meer over te lezen. Net als over de herstelperiode en ik weet nog niet of ik ze achter of voor mijn spier wil. Ik vrees dat als ik ze voor de spier doe dat ze snel gaan hangen, maar ben ook bang voor double bubble met een plaatsing achter de spier... Ook heb ik me eigenlijk nog niet echt verdiept in de soorten prothesen, de materialen en vormen.

Kortom, ik heb nog wel wat om over na te denken en om over te lezen.

Liefs Missloulou

Posted
50 minuten geleden zei Missloulou:

Hallo allemaal,

Ik ben best heel veel afgevallen ( van bijna 80 naar ongeveer 60 kilo) ik sport erg veel en daardoor zijn mijn borsten aardig gekrompen. Ik ben nu 31 jaar oud, vanaf mijn 18e heb ik een DD cup gehad en toen ik op mijn zwaarst was zelf een F cup. 

Nu is er niet heel veel meer over... vooral voor mijn gevoel denk ik. Een C cup, met behoorlijk verschil in links en rechts en ze hangen! Ik denk dat ze dus ook wel gelift moeten worden.

Ik heb vorige week de knoop doorgehakt, ik wil onder het mes. Denk ik. Dus ik heb volgende week een consult bij Dr. Wu in de Parkkliniek. Een vriendin heeft daar haar bv laten doen en zij was erg over hem te spreken. Of hij ook goed is in liften, met prothesen, daar hoop ik op dit forum meer over te lezen. Net als over de herstelperiode en ik weet nog niet of ik ze achter of voor mijn spier wil. Ik vrees dat als ik ze voor de spier doe dat ze snel gaan hangen, maar ben ook bang voor double bubble met een plaatsing achter de spier... Ook heb ik me eigenlijk nog niet echt verdiept in de soorten prothesen, de materialen en vormen.

Kortom, ik heb nog wel wat om over na te denken en om over te lezen.

Liefs Missloulou

Spannende tijd meid! 

Ik ben volgende maand aan de beurt voor een lift met (anatomische) protheses. Ik word in kliniek Amstelveen geholpen door Drs. Koeijers.

Hier op t forum kun je gelukkig vanalles lezen en vragen over artsen, protheses en ga zo maar door!

En btw, welkom op t forum!

Posted

Heey Missloulou!

ik heb gisteren mijn consult gehad bij dr Plovier en hij raadde mij ook aan om een borstvergroting met borstlift te nemen. Ben ook van 81 kg naar 65 kg gegaan en daardoor zijn mijn borsten ook erg gaan hangen. Ik heb zelf de operatie pas in november, ben wel benieuwd naar hoe het bij jou gaat verlopen! :) succes!

Groetjes, Denise

Posted
Op 14-6-2016 om 11:14 zei Dee_x:

Heey Missloulou!

ik heb gisteren mijn consult gehad bij dr Plovier en hij raadde mij ook aan om een borstvergroting met borstlift te nemen. Ben ook van 81 kg naar 65 kg gegaan en daardoor zijn mijn borsten ook erg gaan hangen. Ik heb zelf de operatie pas in november, ben wel benieuwd naar hoe het bij jou gaat verlopen! :) succes!

Groetjes, Denise

Hey Denise, wat toevallig, ivm mijn vakantie denk ik het ook pas in november te willen laten doen. Ik ga vanmiddag op consult... ben een klein beetje zenuwachtig...En erg benieuwd natuurlijk naar wat hij gaat zeggen..

Ik hou jullie op de hoogte! :-) 

xx

Posted

Hoi Missloulou,

Ik zie dat je bij Dr. Wu ben geweest in Rotterdam. Ik heb hier op het forum ook veel gelezen over zijn collega dr. Nio (zijn heel veel Nio-fans hier). En ook - ken ik me herinneren - dat hij een borstvergroting zou willen/kunnen doen, zonder direct een lift uit te voeren.
Ik denk dat ik het topic 'borstoperaties - borstliften' een hoop ervaringen van anderen zullen staan..

Groetjes, Laura

Posted
Op 17 juni 2016 om 10:46 zei Missloulou:

Hey Denise, wat toevallig, ivm mijn vakantie denk ik het ook pas in november te willen laten doen. Ik ga vanmiddag op consult... ben een klein beetje zenuwachtig...En erg benieuwd natuurlijk naar wat hij gaat zeggen..

Ik hou jullie op de hoogte! :-) 

xx

Oh leuk, dan kunnen we elkaar een beetje steunen haha! 

Hoe is je consult gegaan? 

Xx

Posted

Nou, ik vond het tegenvallen. Hij liep wat uit, waarvoor hij zich excuseerde, maar het consult verliep wat gehaast, zonde van de 50 euro....

Ik moest alles zelf vragen, hij vertelde weinig uit zichzelf. Hij adviseerde een bv zonder lift. Toen ik vroeg of ik dan kans had dat over een paar jaar alles alsnog erg gezakt is en ik alsnog een lift nodig had, beaamde hij dat. 325 cc kwam hij op uit,  de extra brede siliconenprothese. 

Morgenavond ga ik alsnog op consult bij dr. Nio... Ben benieuwd wat hij zegt!

Posted
Op 20 juni 2016 om 10:11 zei Missloulou:

Nou, ik vond het tegenvallen. Hij liep wat uit, waarvoor hij zich excuseerde, maar het consult verliep wat gehaast, zonde van de 50 euro....

Ik moest alles zelf vragen, hij vertelde weinig uit zichzelf. Hij adviseerde een bv zonder lift. Toen ik vroeg of ik dan kans had dat over een paar jaar alles alsnog erg gezakt is en ik alsnog een lift nodig had, beaamde hij dat. 325 cc kwam hij op uit,  de extra brede siliconenprothese. 

Morgenavond ga ik alsnog op consult bij dr. Nio... Ben benieuwd wat hij zegt!

Succes zometeen met je consult, laat je wat weten?

Posted

Ik ben vorige week op consult geweest bij Nio. Hele fijne man, erg kundig en eerlijk. Als ik mijn boobies ooit laat doen dan zeker bij hem! Maar ik heb besloten om het niet te doen. Ik twijfel te erg, ik ben bang dat ik spijt krijg. 

En bij twijfel... niet doen! Ik neem bij deze ook meteen afscheid van jullie allemaal, ik ga hier misschien ooit nog terug komen maar voorlopig niet!!

Liefs Missloulou xx

Posted

Nou tot ziens dan maar meis. Inderdaad als je niet helemaal zeker bent van een borstvergroting dan gewoon niet doen. Wie weet op een later punt in je leven, maar misschien kun je ook wel leren helemaal tevreden te zijn met het lichaam dat je al hebt, zou helemaal mooi zijn, scheelt een hoop euries :D 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.