Jump to content

Cindyk : 13 juni 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Posted

Hallo dametjes,

Ik ben Cin en ga maandag naar Bochollt om mijn borsten te laten vergroten. Vind het super spannend. Na 3 kids en borstvoeding gegeven te hebbben ben ik de trotse eigenaresse van 2 senseopads die ipv  in het apparaat op mijn lijf zijn gaan zitten ....ik krijg 450 cc...

• Replies 55
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hoi, wat spannend laatste weekend met je senseopads:P Ik ben 4 juli aan de beurt bij van onselen. Krijg je ook de polytech polyurethaan.  Ik heb ook 3 kindjes en alle volume kwijt:( 

Posted

Mommy92...hoeveel cc krijg jij? En wat heb je nu voor cup maat? Vind t zo spannend vooral of ze niet te groot gaan zijn...

Posted

Ik krijg 315cc anatomisch dat is mijn max. Ik ben maar 1.68 en 50 kilo. Heb nu kleine lege 70b. Tijdens de zwangerschap 75D/70E daar hoop ik wel weer op uit te komen. Wat zijn jou maten want jij krijgt wel meer cc.

Posted

Ik ben 1.71 en 67 kg, heb vrij brede schouders en heupen vandaar deze keuze, zie je er tegenop?

Posted

Oke dan is dat in verhouding mooier. Krijg je ook dual plane geplaatst en anatomisch. Ik ben heel smal, maar omvang van 68cm. Ik kan niet wachten dat ik weer mooie bikini's en bh's kan shoppen en met trots kan dragen. Want alles wat ik nu heb is veel te groot geworden. Maar vind de narcose wel spannend ik ben nog nooit geopereerd en het herstel ben ik ook wel benieuwd na. Ik hoop natuurlijk op een snel en goed herstel. Ben ook wel heel benieuwd hoe ze worden ik hoop niet te klein of heel ver uit elkaar. 

Zie jij er tegenop? Voor jou is het bijna zover!

Posted

Ja dual plane ook, ik zie er op zich niet echt tegenop, enige nadeel is dat ik maar 5 dagen vrij heb dus dat word een uitdaging, verder ga ik 8 juli op vakantie en hoop dat het dan redelijk hersteld is....bh...pff heb een kleine man van 15 mnd en daarna nooit meer bh gekocht, bang voor de cupmaat 

Posted

Nou laatste nachtje slapen met mijn Senseo pads...voel me als een klein kind die voor het eerst maar Disney gaat...

Posted
9 uur geleden zei Cindyk:

Nou laatste nachtje slapen met mijn Senseo pads...voel me als een klein kind die voor het eerst maar Disney gaat...

Goeiemorgen heb je goed kunnen slapen? Heel veel succes en sterkte vandaag!  Fijn dat je er zo zin in hebt ben heel erg benieuwd! 

Posted

Niet echt goed geslapen haha ben pas om 16.00 aan de beurt zie meer op tegen de hele dag nuchter blijven dan de ingreep zelf haha 

Posted

Zo...vandaag mijn mooie nieuwe borsten gekregen en wat ben ik blij!!! Het valt me allemaal erg mee...voel wat druk maar van pijn is geen sprake, wat een lieve mensen daar in Bocholt en wat hebben ze goed voor me gezorgd...nu 3 wk bh loos met band door het leven haha....mijn ene borst is een stuk groter maar komt allemaal vast goed....

Posted

Gefeliciteerd meis, 

ik heb je laatste topic van daarnet samengevoegd met deze, anders krijg je dubbele topics., dus probeer gewoon even om alles in dit topic te schrijven.

Fijn dat het zo goed is gegaan en dat de pijn meevalt, maar neem toch wel op tijd je pijnstilling in, want de praktijk leert toch wel dat de pijn later alsnog op kan komen, en dan is het beter om die voor te zijn.

Nu lekker rustig aan doen, en ik wens je een goed herstel.

xxx

Posted

Heel erg goed! Moet zeggen dat de pijn nu meevalt, slecht geslapen alleen...maar ik ben echt super blij 

Posted

proficiat met je boobies :-)

Posted

Wat fijn voor je zeg!! Goed om te horen dat de mensen er zo vriendelijk waren. Viel de narcose je ook mee? Hoop voor je dat de pijn zo blijft. Neem je die pijnstillers die je moest ophalen bij de apotheek? Sterkte en geniet van je nieuwe boobs! 

Posted

Narcose viel absoluut mee....pijnstillers neem ik nu idd merk dat ik op regelmatige basis nu paracetamol erbij moet nemen ivm pijn...en die band...geen feestje haha maar ik ben tevreden nog steeds....zal zo foto plaatsen 

Posted
16 uur geleden zei Cindyk:

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Wauw ze zien er nu al erg mooi uit! Die band ziet er r idd niet erg prettig uit. Bij het consult zeiden ze dat je er ook een naadloos shirtje onder mag doen. Of een sok open knippen en die er omheen doen.

Posted

Inmiddels bijna 2 dgn PO en begin me wat beter te voelen, het niks kunnen in combi met 4 kids is echt een drama met name de jongste van 15 mnd snapt het niet dat hij niet op mama kan hangen en springen haha...met name slapen vind ik erg lastig...iemand tips? 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.