Jump to content

Litteken

Claartje39

Recommended Posts

Posted

Gekke vraag misschien. Ben nu 5 weken po. Litteken altijd rustig geweest. Tot gister...kan het geirriteerd raken door de sportbh? Of kan dit na 5 weken nog altijd wat open gaan door verkeerde bewegingen? 

Posted

Door de verkeerde beweging idd kan de litteken open gaan! Daarom zeggen ze juist heel voorzichtig zijn 6 weken en vooral laatste weken! 

Maar is het open bij jou gegaan? Of is het alleen geïrriteerd? 

Posted

Ben net eens goed gaan kijken het is volgens mij echt geirriteerd vuurrood en dan de bh erop schuurt erg.

kan ik er misschien van die wattenschijfjes tussen doen?

Posted

Dan zal het waarschijnlijk door de schuring komen, ik ben 6 weken po en ben altijd met gaasjes in de weer die ik ertussen stop..wattenschijfjes gaan wss erg pluizen, beter even naar de apotheek gaan voor verbandgaasjes :) 

Posted

Weet niet of je al smeert? Hier even mee stoppen als je dat wel doet en geef ze wat rust, bij twijfel kun je altijd even een foto mailen naar je pc, zonder foto is het ook moeilijk te beoordelen :) 

Posted

Hoi marietje ben nog niet begonnen met smeren. Dat mocht pas met 6 weken po. Waar smeer jij mee? Ik wilde in kliniek creme kopen maar zij vonden dat niet nodig. Ik vond hem ook bijzonder prijzig was 89 euro voor een klein tube.

ik ben nu net klaar met werken en heb nog eens goed gekeken. Maar komt ook echt door schuring van bh. Dus alweer zorgen gemaakt om niks.

groetjes

Posted

Ow gelukkig maar! Je kan miss je bh wat losser doen? Ik ga altijd onderste hakjes los maken vooral als ik ga slapen. Want ik had zelfs last van mijn ribben. Je zag bij mij hele rode streep waar de bh band zat onder. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.