Ga naar inhoud

Indalen van de borst help . Komt dit goed


Anna Boob

Aanbevolen berichten

Beste forum leden,

Ik zit al een tijdje veel forums mee te lezen en ik heb hier veel informatie opgedaan. Super fijn om zoveel ervaringen mee te lezen . 

Ik zelf ik heb 4 weken geleden een borstvergroting gedaan. Ik had een kleine B . Ik ben voor de 400 cc gegaan. 

Vanaf de eerste week zat 1 borst erg hoog en ongelijk. Ik ben nu 4 weken verder en is mijn borst gelukkig al wat gezakt . Alleen is er bij diezelfde borst helaas nog geen bolling aan de onderkant van mijn borst . Waardoor het verschil van de borst erg groot is naar mijn idee. Wel een cup . En mijn tepels erg ongelijk . 

Hoelang kan het duren voordat deze bolling naar beneden zakt ? Ik raak namelijk best gefrusteerd als ik telkens naar mijn borsten kijk . 

 

Kunnen jullie mij gerust stellen ? Hierbij zal ik een foto bijvoegen hoe het van afgelopen weken tot nu eruit ziet .

komt dit nog goed ? Voel mij zo niet happy ermee 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ziet er heel normaal uit! Helaas heb je de pech dat het iets erger is dan bij de meeste meiden. Maar het komt allemaal goed! En wanneer dat precies is dat is moeilijk te zeggen. Het kan met 8 weken ploppen of pas na 12 weken. Geef het even de tijd. Ze genezen nou eenmaal apart.

Ik ben maandag 10 weken en bij mij zijn ze ook nog niet gelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook! Ben nu al bijna 7 weken en nog niet gelijk... Bij mij lijkt een borst langwerpig andere rond en ook de tepels een hoog en andere heel laag. We moeten geduld hebben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bijna 6 weken po en heb dat ook, de ene is nu ook ineens vierkant en de ander zit nog wat hoger..ook is mijn borstweefsel nog niet goed verdeelt, meeste zit nog aan de onderkant, ik heb mijzelf voorgenomen dit drie maanden ruim de tijd te geven. A.s. dinsdag weer controle dus dan gelijk even navraag doen bij mijn pc..voor mijn eigen geruststelling..komt vast goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties . Stelt mij toch wel gerust . Geduld is hier toch echt het toverwoord . Al ben ik zelf een erg ongeduldig persoon en vooral als het om je lichaam gaat . Afwachten dan maar . En Marietje laat even weten hoe het a.s dinsdag is verlopen ?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik hoop dat iemand nog reageerd op dit topic, want ik heb een vraagje. Misschien een domme, maar wil het graag weten :D. Ik heb namelijk hetzelfde probleem

Welke kant van Anna's borsten is nu degene die ingedaald is? Bij mij is het ook zo dat de borst die wat kleiner is en waarvan de tepel lager zit, ik daar meer spanning op voel van binnen. Van buiten voelt hij niet harder of zo, zou dit de spier zijn die nog aan t oprekken is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei cluvcr:

Ik hoop dat iemand nog reageerd op dit topic, want ik heb een vraagje. Misschien een domme, maar wil het graag weten :D. Ik heb namelijk hetzelfde probleem

Welke kant van Anna's borsten is nu degene die ingedaald is? Bij mij is het ook zo dat de borst die wat kleiner is en waarvan de tepel lager zit, ik daar meer spanning op voel van binnen. Van buiten voelt hij niet harder of zo, zou dit de spier zijn die nog aan t oprekken is?

De borst waar de tepel hoger zit, is ingedaald.
Als de prothese nog hoger zit, dan zit het dikste punt van de prothese ook hoger en dus zit de tepel onder het dikste stuk, waardoor deze iets naar beneden wijst.

Wat jij beschrijft, is idd hoe het is.
Hoe lang po ben jij?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi best_boobie, 

bedankt voor je reactie, dat stelt me gerust :)Ik ben nu 4 weken po en mijn borsten zijn ook gelift, maakt dat ook nog wat uit?

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's kun je plaatsen in een album. Dan kun je ze prive zetten en alleen diegenen toestemming geven die jij je foto's wilt laten zien. Het kan ook openbaar, maar net wat je zelf wilt.
Hoe je foto's plaatst, heb ik beschreven in het volgende topic:
http://www.borstenforum.com/topic/15207-album-aanmaken-en-privacy-instellen-nieuwe-forumsetting-2016/

Mocht het niet lukken, dan is vaak het bestand te groot, en moet je het even een heel stuk verkleinen.. Dit kan via Instamag of via www.fotoverkleinen.nl

Laat je me even weten wanneer je een foto geplaatst hebt?
Oh ja.. foto's van de zijkant zeggen vaak meer, dan een foto van de voorkant ;)  (dus beide zijkanten, zodat het goed te vergelijken is.)

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gelukt :136: als t goed is kan je kijken. Ik zal straks of morgen ff foto's van de zijkant maken, en ik dacht er nog aan maar niet gedaan!! 

In het echt mijn lichaam niet zo geel hoor en vind t op de foto er niet zo mooi uitzien :98: maar in t echt gelukkig wel, maar kijk en oordeel zelf maar :59:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, niet van chinese afkomst ;) 

Je boobs zien er hartstikke goed uit hoor, voor 4 weken po!!
De rechterprothese (op de foto rechts dan) zit nog ietsje hoger als ik het goed zie? Zo te zien echter niet erg veel, al is dat beter te zien op een foto van de zijkant idd..
Maar wat ik zo zie, ziet het er echt heel goed en mooi uit!! Wees maar trots!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, zal t een aan mijn moeder vragen :20:.

ik heb nu ook foto's van de zijkant al lijkt het mij zo moeilijker om te zijn, maar ik ben dan ook maar een leek :67:. Ik zal ze ff toevoegen

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan erop en dank je trouwens, van dat ze mooi zijn :53:. Want heb niet echt vergelijkingen. Maar ben inderdaad wel trots want als je had kunnen zien wat ik eerst had pfff, zag er niet uit. Helaas heb ik daar geen foto's van.

de prothesen zaten toen voor de spier en hingen alsnog. Maar nu ben ik zoooo blij :57:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie heeeel erg bedankt voor je reactie :53:, nu begrijp ik t en het is inderdaad niet een heel groot verschil. Maar toch storend en hoopte erachter te komen welke nou de goeie (ingedaald) was en dat die net als de rechter iets groter zou worden :3:.

bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
Op 9-6-2016 om 23:37, Gast KWR zei:

Ik heb dat ook! Ben nu al bijna 7 weken en nog niet gelijk... Bij mij lijkt een borst langwerpig andere rond en ook de tepels een hoog en andere heel laag. We moeten geduld hebben :) 

Hoihoi, is dit nu bij jou goed gekomen? Ik heb dit nu ook. 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.