Ga naar inhoud

Newboobs :11 juni 2010 : Quan Clinic : Roeselare


Gast Newboobs

Aanbevolen berichten

Gast Newboobs

Hallo iedereen, ik zit al een tijdje op dit forum ( wat trouwens hééél interessant is :-) ), en ga me nu toch even voorstellen..

Ik ben een meisje van 18 jaar en heb nu 3 weken geleden een Borstvergroting achter de rug .

Het klinkt misschien wel jong maar hoe sneller ik gelukkig kon worden hoe beter toch ..

Ik ging van een Cup A 75 naar een mooie Cup C 75 .

Ik heb dit laten uitvoeren in de Quan Clinic in Roeselare en ben er super tevreden over ! De eerste keer besproken we de verschillende opties en gaf de dokter me uitleg, de 2de keer was 2 weekjes later zodat ik voldoende tijd had om alles te laten bezinken en dan mocht ik al onder het mes. Ik heb geen last van complicaties alleen dat ik 2 dagen erg misselijk was en dat ik de eerste week veel last had van pijn in m'n rug en spierpijn. Voor de rest heb ik alles heel vlug weer kunnen hervatten.

Ik heb er nog geen moment spijt van gehad en ga eindelijk kunnen genieten van de warme zomer :-) Volgende week mag ik al gaan zwemmen en vanaf augustus mag ik terug gewone bh's aan. Veel geluk allemaal , Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Newboobs,

van harte met je nieuwe aanwinsten,en erg fijn te lezen dat je goede ervaring hebt met deze kliniek ook :1bouncingboobs:

hoe heb je ze gekregen?plaatsing,merk prothesen,en hoeveel cc?ronde of anatomische?

ben benieuwd....

zou je even je datum kunnen doorgeven,dan passen we die in je titel erbij,en verhuizen we je even naar operatieverslagen,zodat andere je ervaringen kunnen lezen ook :rolleyes:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Newboobs

Ze zijn achter de borstspier geplaatst via de borstplooi.

Het merk is McGhan en Anatomisch met aan de ene kant 275cc en aan de andere kant 300cc.

Nu zit ik met een vraagje die er vast niemand beter zal weten dan jij (behalve de dokter), kan het kwaad dat je voor

1dagje een bh met beugel draagt? Ik moet morgen naar een trouw en met een steunbh in een kleedje .. nouja het spreekt voor zich.

Grtzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Ik zou het niet doen.... niet voor niets dat je 6 weken een sportbh moet dragen. Een andere bh (zonder beugel) zou denk ik wel kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Newboobs

Okééé thanx :-)

heb gewoon zo'n strapless bh aangedaan zonder beugels ..

Spotgoedkoop trouwens, nu nog 2 weekjes geduld hebben hmm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

heyla,

ben blij dat ik hier op het forum gekomen ben, heel interessant om alles hier te lezen hoe iedereen het hier ervaren heeft.

ik wil een borstvergroting doen maar vind het moeilijk om te kiezen waar ik het zou willen doen!!!!

nu lees ik hier van in roeselare, had er ook nog nie van gehoord tot ik het hier las alleen maar positieve reactie's.

ik denk dat ik vanavond zal bellen om een afspraak te maken.

ik ben namelijk drie maand geleden bevallen en heb de eerste drie weken borstvoeding gegeven en daardoor zijn mijn borsten die zowieso al klein waren nog verkleinerd en verslapt en nu voel ik mij niet meer zo vrouwelijk en wil ik daar iets aan doen...

kan het kwaad dat ik nog maar drie maanden geleden bevallen ben of moet ik langer wachter voor ik een borstvergroting wil???

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat je minimaal een half jaar tot een jaar moet ontzwangeren.

Als je nog meer kinderen wil adviseren ze toch ook om na de vergroting minimaal een jaar te wachten met een nieuwe zwangerschap.

wel heb het hier ergens ook keer gelezen maar ben het niet zeker...

het zou wel leuk zijn moest het nu gebeuren dan heb ik nog tijd om te herstellen omdat ik nog thuis ben tegen april.

mss moet ik gewoon keer gaan voor info en dat een keer vragen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je echt die sportbh niet aan wil onder dat kleedje is het beter dat je even géén aandoet dan eentje met beugels (volgens mijn chirurg) .

Neem wel je sportbh mee en mss een jasje of iets dergelijks (sjaaltje over de schouders/dun shirtje onder het kleedje?) om erover te dragen wanneer je terug naar de sportbh 'snakt' tijdens het avondfeest bvb .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.