Jump to content

Rabeccy : 7 juni 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo. Ik ben Rebecca 35 jaar en mama van 3 boys.

Afgelopen dinsdag ben ik geopereerd door dr Verdonck in de Welness Kliniek te Genk.

Ik ben voor 380cc gegaan.

Moet eerlijk bekennen dat de spierpijn nu wat afneemt maar ik er opeens wel flinke pijn steken voor terug krijg in vooral mijn rechterborst. Jezus wat een pijn. Het komt en het gaat maar vind het vreselijk.

Geen idee waar dat opeens vandaan komt maar het zal bij het genezingsproces horen.

Hadden jullie dat ook en hoe lang heeft dit geduurd?

Durf me door deze pijn amper te bewegen als ik pijnvrij ben omdat ik bang ben dat het dan weer terug komt.

Ben blij met dit forum ik heb al veel verhalen gelezen die me helpen.

Posted

He meis,

Gefeliciteerd met je boobs, en de pijn is heel normaal,het zijn toch 2 open wonden aan de binnenkant en de spier vind het ook nog niet leuk dat er nu ineens een vulling achter zit,ook zit je bij Verdonck natuurlijk in het verband, en dit geeft door de druk ook pijn, maar daar mag je echt nog je pijnstilling voor innemen hoor.

Probeer wel te blijven bewegen, want huis als je nu niet beweegt worden je spieren stijver en daar kun je dan weer extra last van krijgen.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie.

Ik wens je een goed herstel

xxx

Posted

Hallo,

dankjewel. Herstel gaat denk ik best goed. Vandaag dag 4 na de operatie. Kan zelf sinds gister weer in en uit bed zonder hulp. 

Heb wel hier en daar nog wat steken. Merk ook dat ik soms iets teveel doe mijn borsten worden daar heel hard van. 

Nu na het zelf recht gaan zitten ook wat steken in mijn borst maar ik denk dat het er allemaal bij hoort.

Enige wat me een beetje irriteert is de jeuk onder t verband en dan te bedenken dat ik er nog 11 dagen mee moet lopen.

Mijn linker borst voelt en ziet ook groter uit.. Zal dit vocht zijn??

groetjes

Posted

Hallo meiden, 

weet even een vraagje. Weet niet of het hier moet en mag.

Ben wat onzeker het is nu 6 dagen na de operatie en t voelt alsof mijn borsten bijna in mijn nek zitten zo hoog. Ze worden ook super vaak kei hard. En volgens mij zit er ook nog extreem veel vocht in. 

Ik draag de borstband al strakker in de hoop dat t allemaal wat gaat zakken. 

Ben geopereerd bij dr Verdonck en zit dus zoals jullie van de kliniek weten 2 weken lang ingepakt. 

Kan dus niet kijken of vergelijken. 

Maar dat gevoel van de borsten zo hoog en elke x de harde borsten maakt me erg onzeker.

wie kan dit uit mijn hoofd praten???

Posted

Hey,

ik kan je spijtig genoeg niet helpen, maar als je je echt zorgen maakt, stuur een mail naar je pc of  bel even! Dan maak je je minder zorgen, en kunnen ze je misschien uitleg geven .. Succes met je herstel nog 

Posted

Hey meid,

bij mij was da ook, was gewoon vocht bij mij, mijn verband sprong zelf telkens open... Je kan idd altijd bellen, heeft hij nog niet gebeld om te vragen hoe het gaat?

xxx

Posted

@Catje Nee niemand van de kliniek heeft gebeld om te vragen hoe het gaat. 

Moet ook wel eerlijk bekennen dat ik over de afspraken niet echt tevreden ben. Heb vandaag ook zelf nog maar eens gebeld voor controle consult. Vorige week ook gedaan en ze zouden me terugbellen maar niks gehoord. Ook de afspraken voor de operatie waren zeer slecht. 

Maar goed gelukkig maakt dat de dokter niet slecht.

maar had wel gedacht dat iemand me zou bellen om te informeren. 

Ben ook eens benieuwd hoeveel antibiotica jullie hebben gehad. Ik maar voor 3 dagen. 3 pillen dus.

Denk ik ook veel vocht. Verband is voor los gegaan. 

Heb t wel de hele dag koud van die koude rillingen. Dat steekt dan weer in de borsten hihi

Posted

Hoh oei mij heeft die de eerste 3 dagen gebeld om te vragen hoe dager was en hoe ik mij voelde of ik nog vragen had ofzo... Mss ook omdat ik zo ziek was van de narcose, kwetet ni ...

ik mailde ook regelmatig ,zo ook afspraak gemaakt voor draadjes...

ja 3 dagen antibiotica idd en ook in baxster.

dus je hebt vandaag gebeld ...

Posted

Hey rabeccy

ben afgelopen dinsdag ook door Verdonck geholpen..

vond idd ook al dat ze erg hoog zitten en heb de band ook al strakker gedaan!

ik denk dat we ons zo druk maken omdat het verband 2 weken erom moet en we niet kunnen zien hoe ze eruit zien, behalve dan 1 minuut op de operatietafel.

ik had ook verwacht nog een telefoontje te ontvangen, maar wat dat betreft is de afhandeling niet erg netjes....

over Verdonck niets te klagen

Posted
Op Monday, June 13, 2016 om 08:46 zei Rabeccy:

Hallo meiden, 

weet even een vraagje. Weet niet of het hier moet en mag.

Ben wat onzeker het is nu 6 dagen na de operatie en t voelt alsof mijn borsten bijna in mijn nek zitten zo hoog. Ze worden ook super vaak kei hard. En volgens mij zit er ook nog extreem veel vocht in. 

Ik draag de borstband al strakker in de hoop dat t allemaal wat gaat zakken. 

Ben geopereerd bij dr Verdonck en zit dus zoals jullie van de kliniek weten 2 weken lang ingepakt. 

Kan dus niet kijken of vergelijken. 

Maar dat gevoel van de borsten zo hoog en elke x de harde borsten maakt me erg onzeker.

wie kan dit uit mijn hoofd praten???

Niet fijn als je het niet kan zien he! Maar het zal ook veel vocht zijn. Na 2 weken moet je dan op controle toch? Dan kunnen ze gelijk kijken hoe het eruit ziet. Bij heel veel meiden zitten ze erg hoog en moeten ze flink zakken. Ik had dat niet, maar wel een borstband gekregen zodat de protheses op hun plek blijven. Als je bij de zoekbalk intypt: De borstband aka de martelband, hoe te dragen' dan zie je een filmpje hoe je hem moet dragen, heel fijn filmpje!! Ook handig voor @Chantie misschien? 

Maak je eigen in ieder geval niet druk hoor, soms zitten ze heel hoog, en soms niet. Na paar weekjes is het vocht wat weg en worden ze wat soepeler en dan gaan ze vast vanzelf zakken :) 

Posted

He meis, 

Ik heb je topics even samengevoegd,probeer alle updates etc in dit topic te houden, zo heb je alles bij elkaar staan en is het een stuk overzichtelijker.

xxx

Posted
Op 10 juni 2016 om 23:43 zei Desert-Rose:

He meis,

Gefeliciteerd met je boobs, en de pijn is heel normaal,het zijn toch 2 open wonden aan de binnenkant en de spier vind het ook nog niet leuk dat er nu ineens een vulling achter zit,ook zit je bij Verdonck natuurlijk in het verband, en dit geeft door de druk ook pijn, maar daar mag je echt nog je pijnstilling voor innemen hoor.

Probeer wel te blijven bewegen, want huis als je nu niet beweegt worden je spieren stijver en daar kun je dan weer extra last van krijgen.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie.

Ik wens je een goed herstel

xxx

Dankje summer,

filmje gekeken, ik had de band te laag zitten....

Posted
25 minuten geleden zei Chantie:

Dankje summer,

filmje gekeken, ik had de band te laag zitten....

Ja dat had ik ook eerste 2 weken. Totdat de pc op de controle liet zien hoe ik hem moest dragen, bijna tot mijn nek! :) 

Posted
Ik ben vandaag 10 dagen na de operatie. Mijn linkerborst is bijna de helft groter dan mijn rechterborst.

Dinsdag mag eindelijk het verband eraf ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Heb ook hele grote bloeduitstortingen maar moest me daar geen druk om maken.

Nou kan jullie zeggen heel gerust ben ik ook niet. Borsten doen pijn. Verband lijkt met de dag strakker te zitten door blijkbaar al het vocht. 

Hoop echt dat ik er geen spijt van krijg maar op dit moment overheerst de onzekerheid.

Iemand hier ook ervaring mee waarbij het wel goed gekomen is??

Posted

Bel je pc. Dit kan een seroom/hematoom zijn en als de vochtophoping te extreem wordt kunnen je littekens ook open springen. Om dit voorkomen, kan je pc eventueel zelf wat vocht drainen. Normaal gezien ruimt je lichaam dit zelf op, maar je lymfesysteem is overduidelijk van slag. 

Laat je niet afschepen, want het kan goed komen, maar als het echt zo erg is als ik lees (borst 2x zo groot), dan moet er wel actie ondernomen worden.

Succes!

xx

Posted
17 minuten geleden zei Love_boobies:

Bel je pc. Dit kan een seroom/hematoom zijn en als de vochtophoping te extreem wordt kunnen je littekens ook open springen. Om dit voorkomen, kan je pc eventueel zelf wat vocht drainen. Normaal gezien ruimt je lichaam dit zelf op, maar je lymfesysteem is overduidelijk van slag. 

Laat je niet afschepen, want het kan goed komen, maar als het echt zo erg is als ik lees (borst 2x zo groot), dan moet er wel actie ondernomen worden.

Succes!

xx

Hier een foto. Mijn pc zei zolang je geen vocht lekt en koorts krijgt is t vrij normaal 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

He meis, 

Maar wanneer zei je pc dat, heb je net gebeld? Of al eerder?

Dat de ene borst soms groter is dan de andere door het vocht, ja dat kan heel makkelijk, en is ook wel normaal, maar juist omdat het nu natuurlijk heel lastig te beoordelen is , omdat je nog in het verband zit,en je dus geen idee hebt wat zich daaronder afspeelt, is het inderdaad wel even wijs om Verdonck te bellen.

Want voor hetzelfde geld zegt die, haal het verband er maar af en kijk even hoe het eruit ziet.

Maar met dit soort dingen moet je geen risico nemen, en gewoon bellen, daar is de nazorg voor, en dan weet je tenminste iets meid,nu maak je je alleen maar zorgen.

xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.