Jump to content

Sonjakompen : 10 juni 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic

Recommended Posts

Posted

Ik heb morgen om 13uur mijn operatie bij dr. Verdonck, ik ben ongeveer 165cm en weeg zo'n 48 kg.. Ik heb nu een a/kleine b, en krijg 255cc, heeft iemand een idee op welke maat dit uitkomt?? Heb zo bang dat ze te groot gaan zijn.. 

Posted

Hoi hoi, spannend! Nog eventjes dan heb je nieuwe boobies.. Ik had zelf 70AA en heb 280Cc en kom uit op ongeveer een C cup. Mijn vriendin had een volle B kreeg 255CC en is uitgekomen op een kleine D. Ik denk dat jij ook gaat uitkomen op een C/D maar volgens mij zit er dan ook weer verschil in het type prothese. Ik zou me niet druk maken dat het te groot word.. De grootte wend namelijk erg snel! Ik ben zelf erg petite 1.58 en 46 kg en het past prima bij mijn lichaam het is niet te maar heel natuurlijk. Heel veel succes en sterkte met je herstel. 

Groetjes

Posted

Ik ben 1,60 en 46 kilo. Ik heb 300cc ronde protheses en als ik opmeet heb ik een B cup. Als ik ga passen een C/D cup. Nep borsten hebben altijd een maat groter nodig dan ze eigenlijk zijn. Ook als je een kleine omvang hebt wordt de cup maat groter. Schrik er dus niet van hoor. Je moet kijken naar hoe ze eruit zien, niet de cupmaat :) en dan nog... je bent er zo snel aan gewend!! Ik ben ook al gewend en had ze nu al groter gewillen (niet veel maar een heel klein beetje) al vind ik ze zo ook erg mooi! Meid.. echt hoor, ze worden vast heel mooi! Ik had een aa cup van te voren trouwens. Misshien dat jij kwa zicht op een volle B zit, en in cupmaat c/d net zoals bij mij misschien? Ik ben geen expert maar ik vergelijk een beetje met mij omdat we zelfde bouw hebben. Heel veel succes alvast, het komt helemaal goed, is een mooie maat hoor! 

Posted
13 minuten geleden zei Jcin27:

Hoi hoi, spannend! Nog eventjes dan heb je nieuwe boobies.. Ik had zelf 70AA en heb 280Cc en kom uit op ongeveer een C cup. Mijn vriendin had een volle B kreeg 255CC en is uitgekomen op een kleine D. Ik denk dat jij ook gaat uitkomen op een C/D maar volgens mij zit er dan ook weer verschil in het type prothese. Ik zou me niet druk maken dat het te groot word.. De grootte wend namelijk erg snel! Ik ben zelf erg petite 1.58 en 46 kg en het past prima bij mijn lichaam het is niet te maar heel natuurlijk. Heel veel succes en sterkte met je herstel. 

Groetjes

Ja een D klinkt zo groot.. En ja nog eventjes! Ben zo zenuwachtig maar kijk er wel echt naar uit! Hoe heb jij de pijn ervaren? En je mag je 2 weken niet douche na de operatie? Hoe heb jij je haren gewassen? Liefs

Posted
23 minuten geleden zei Summer2:

Ik ben 1,60 en 46 kilo. Ik heb 300cc ronde protheses en als ik opmeet heb ik een B cup. Als ik ga passen een C/D cup. Nep borsten hebben altijd een maat groter nodig dan ze eigenlijk zijn. Ook als je een kleine omvang hebt wordt de cup maat groter. Schrik er dus niet van hoor. Je moet kijken naar hoe ze eruit zien, niet de cupmaat :) en dan nog... je bent er zo snel aan gewend!! Ik ben ook al gewend en had ze nu al groter gewillen (niet veel maar een heel klein beetje) al vind ik ze zo ook erg mooi! Meid.. echt hoor, ze worden vast heel mooi! Ik had een aa cup van te voren trouwens. Misshien dat jij kwa zicht op een volle B zit, en in cupmaat c/d net zoals bij mij misschien? Ik ben geen expert maar ik vergelijk een beetje met mij omdat we zelfde bouw hebben. Heel veel succes alvast, het komt helemaal goed, is een mooie maat hoor! 

Ik heb de druppelvorm van het merk sebin (of hoe je het ook schrijft ), ja heb er gewoon schrik voor vooral de reactie van mijn vriend dan want hij vind het allemaal niet nodig.. Maar steunt me hier wel in omdat hij weet hoe onzeker ik hierdoor ben.. Een grote C zou ik superblij mee zijn, maar ik kan het me natuurlijk niet inbeelden hoe dat is haha, bedankt voor je reactie! Liefs

Posted
12 minuten geleden zei Sonjakompen:

Ik heb de druppelvorm van het merk sebin (of hoe je het ook schrijft ), ja heb er gewoon schrik voor vooral de reactie van mijn vriend dan want hij vind het allemaal niet nodig.. Maar steunt me hier wel in omdat hij weet hoe onzeker ik hierdoor ben.. Een grote C zou ik superblij mee zijn, maar ik kan het me natuurlijk niet inbeelden hoe dat is haha, bedankt voor je reactie! Liefs

Denk dat je wel een mooie C cup gaat krijgen. Ik las hierboven dat je iets vroeg over het douchen, ik mocht dag 2 douchen en haren wassen gaat goed aks je je hoofd schuin houd naar 1 kant en daarna naar de andere kant, ik kon gelijk zelf douchen, maar je kan ook iemand vragen voor je haren te wassen in de wasbak dat werkt ook goed :) maar misschien heb je andere pleisters en mag je niet douchen, dat is maar net wat je krijgt. Vraag het altijd aan je pc.

Posted
35 minuten geleden zei Sonjakompen:

Ja een D klinkt zo groot.. En ja nog eventjes! Ben zo zenuwachtig maar kijk er wel echt naar uit! Hoe heb jij de pijn ervaren? En je mag je 2 weken niet douche na de operatie? Hoe heb jij je haren gewassen? Liefs

In cupmaten klinkt het misschien groot maar het kan idd veel kleiner ogen. De pijn heb ik ervaren als heel goed te doen! Het is een spierpijn/stuwing gevoel.. Maar geen pijn dat je denkt dit trek ik niet! Meer ongemakkelijk.  Ik slikte vanaf begin af aan alleen s ochtends en s avonds medicatie de rest niet. Iedereen ervaart het natuurlijk anders. Gewoon heel goed je rust pakken is echt heel belangrijk! 

Posted
17 minuten geleden zei Summer2:

Denk dat je wel een mooie C cup gaat krijgen. Ik las hierboven dat je iets vroeg over het douchen, ik mocht dag 2 douchen en haren wassen gaat goed aks je je hoofd schuin houd naar 1 kant en daarna naar de andere kant, ik kon gelijk zelf douchen, maar je kan ook iemand vragen voor je haren te wassen in de wasbak dat werkt ook goed :) maar misschien heb je andere pleisters en mag je niet douchen, dat is maar net wat je krijgt. Vraag het altijd aan je pc.

Ja dacht dat hij zei 2 weken niet douche omdat je 2 weken zo een band moet dragen en die mag niet nat worden...

Posted

Hallo. Ik ben afgelopen dinsdag ook geopereerd door dr Verdonck. Alles goed gegaan. Ik heb 385 Cc achter de spier.

Bij dr Verdonck wordt je helemaal ingetapet na de operatie en dat mag er pas na 2 weken af. Dus je kan ook 2 weken niks zien en je mag inderdaad 2 weken niet douchen.

succes morgen xx

Posted

Hey ik heb een vraagje ik ben gistere geopereere, maar zie dat mijn linker borst best veel groter is als mijn rechterborst.. Is dit normaal? Gaat dit nog weg? 

Posted
1 uur geleden zei Sonjakompen:

Hey ik heb een vraagje ik ben gistere geopereere, maar zie dat mijn linker borst best veel groter is als mijn rechterborst.. Is dit normaal? Gaat dit nog weg? 

En ik heb ook best wel last van jeuk.. Onder mijn blauw plakverband, vooral aan de zeikant van mijn borsten...

Posted

He meis,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten.

De eerste dagen is een extra zwelling heel normaal, is voornamelijk vocht, en trekt vanzelf geleidelijk aan weg, wel goed drinken, dat bevorderd de afvoer.

Ik heb even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie,hier kun je verder alle updates schrijven.

Ik heb Belgian Breast Clinic neergezet, maar as het nu Wellness Kliniek is,kun je me even taggen en dan pas ik het voor je aan.

Ik wens je een goed herstel.

xxx

Posted

Ik ben vorige week vrijdag geopereerd door Dr. Verdonck in de deltaclinic in lichtaart (super dokter, super personeel! Zeer tevreden over) & ik heb sinds eergistere mijn blauw "plak"verband afgedaan maar weet niet zo goed wat ik van mijn borsten vind.. Ze staan precies zo ver uit elkaar :/ gaat dit nog verandere? Iemand ervaring mee? Liefs x

Posted

Hoi hoi!!

Je bent pas 1 week po dus er gaat zeker nog heel veel veranderen!!

Maak je voor je zelf foto's van af het begin?  Ik ben zelf 15 dagen po en maak iedere dag foto's, zo zie ik echt elke keer weer een verschil.

Sterkte verder met het herstellen! Xxx

Posted
9 minuten geleden zei San92:

Hoi hoi!!

Je bent pas 1 week po dus er gaat zeker nog heel veel veranderen!!

Maak je voor je zelf foto's van af het begin?  Ik ben zelf 15 dagen po en maak iedere dag foto's, zo zie ik echt elke keer weer een verschil.

Sterkte verder met het herstellen! Xxx

Ja heb zo schrik dat er iets fout gaat of dat ze verschuiven ofzo.. ik ben 20 jaar en 165 cm en weeg 49 kilo en heb nu een c75, maar doordat ze zo ver uit elkaar staan lijk ik nou zo breed en dat stoort me enorm.. En nee heb geen fotos gemaakt! Miss idd een slim idee! Groeie ze nog veel eigenlijk? En dankjewel xxx

Posted

@Sonjakompen ik zou me echt nog niet druk maken, en als je vragen hebt kan je ook altijd je pc bellen misschien kan die je meer gerust stellen.

ik heb ze voor de spier maar bij mij zijn ze wel een stuk groter als toen ik bijvoorbeeld 3 dagen po was. Het word nu vooral mooier, en natuurlijker :)

Posted
5 minuten geleden zei San92:

@Sonjakompen ik zou me echt nog niet druk maken, en als je vragen hebt kan je ook altijd je pc bellen misschien kan die je meer gerust stellen.

ik heb ze voor de spier maar bij mij zijn ze wel een stuk groter als toen ik bijvoorbeeld 3 dagen po was. Het word nu vooral mooier, en natuurlijker :)

Ik achter de spier. En ja ben al blij dat ik eindelijk van de ergste pijn af ben, heb zo afgezien.. Nu alleen nog zo een stijf gevoel en bedrukt gevoel. Bedankt voor je reactie x

Posted

Erg hé die pijn.. had ik me ook erg op verkeken hoor, niet verwacht dat het zo veel pijn deed. Maargoed wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he :45: als ze achter de spier zitten moet je spier nog een heel stuk oprekken dus gaan ze zeker weten nog groeien! :)

Posted
6 minuten geleden zei Girll:

Ja ze komen zeker nog dichter bij elkaar! Mijne zijn ook meer naar elkaar toe gekomen en zijn nu veel soepeler.

Hoelang heeft dit ongeveer geduurd? 

Posted
9 minuten geleden zei San92:

Erg hé die pijn.. had ik me ook erg op verkeken hoor, niet verwacht dat het zo veel pijn deed. Maargoed wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he :45: als ze achter de spier zitten moet je spier nog een heel stuk oprekken dus gaan ze zeker weten nog groeien! :)

Ja echt verschrikkelijk die pijn, en pff dan hoop ik dat ze niet meer te veel groeie want verschiet er nual van hoe groot ze zijn :o

Posted

Heyhey,

allereerst proficiat met je boobs! Ik heb hier al een paar keer gelezen dat als je boobs voor de borstvergroting ook verder uit elkaar stonden, je dat nu nog steeds zal hebben, dat het eigenlijk een uitvergroting is van je voorsituatie , indien ik het niet juist heb zal @best_boobie of @Desert-Rose mij verbeteren .. Wat ik je wel kan zeggen is dat als je protheses dual plane of achter de spier zijn geplaatst, deze echter wel nog in volume zullen toenemen de komende weken je bent nog maar kort po. En zoals andere hier al zeiden, neem foto's, zet ze naast elkaar, vergelijk ze.. Ikzelf neem iedere week foto's van week 1 tot 8 . Goed herstel gewenst verder, welke protheses heb je gekregen? 

Posted
2 uur geleden zei Sonjakompen:

Hoelang heeft dit ongeveer geduurd? 

Wel een paar weken hoor. Merkte in het begin dat ik ook als ik mijn arm naar voren deed, tegen mijn tiet aan kwam. Nu is dat niet meer zo, ben vandaag 9 weken. Geduld is een schone zaak!

Posted
2 uur geleden zei Tinka:

Heyhey,

allereerst proficiat met je boobs! Ik heb hier al een paar keer gelezen dat als je boobs voor de borstvergroting ook verder uit elkaar stonden, je dat nu nog steeds zal hebben, dat het eigenlijk een uitvergroting is van je voorsituatie , indien ik het niet juist heb zal @best_boobie of @Desert-Rose mij verbeteren .. Wat ik je wel kan zeggen is dat als je protheses dual plane of achter de spier zijn geplaatst, deze echter wel nog in volume zullen toenemen de komende weken je bent nog maar kort po. En zoals andere hier al zeiden, neem foto's, zet ze naast elkaar, vergelijk ze.. Ikzelf neem iedere week foto's van week 1 tot 8 . Goed herstel gewenst verder, welke protheses heb je gekregen? 

Ja geduld pff :P en sebbin.. Die raadde dr verdonck mij aan

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.