MeisjemetAcup Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Dag iedereen! ik wil doodgraag een borstvergroting maar ik ben op zoek naar een heel goede PC in België, liefst omgeving Gent. Iemand die mij een goede PC kan aanraden? alvast bedankt!
Lotje81 Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 ik ga naar dr de Frene in Brugge, heb er een heel goed gevoel bij
Desert-Rose Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 He meis, In Belgie zitten een aantal pc's waaronder Dr. DeMeyere, Artemedis, Sint Denijs Westrum ( Gent) en de andere zitten wel iets verder weg, Dr. Plovier BeClinic, Dr. Verdonck, zowel in zijn eigen kliniek, Belgian Breast Clinic en de Wellnesss kliniek. Als je verder nog een hele goede pc zoekt dan kom je uit in Ned,en dan is het zeker Dr. Nio Olvg-west in Amsterdam, en Dr. Straten, Kliniek heyendael Groesbeek Er is dus eigenlijk genoeg keuze uit goede pc's,en we raden altijd aan om bij verschillende een consult aan te vragen. Via de zoekbalk kun je ook heel veel informatie vinden over de artsen die ik hierboven vermeld. xxx
cincin Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Ik ben 1 juni geopereerd Door dokter stillaert in sint lucas, zeeeer tevreden over
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.