Ga naar inhoud

voor de meiden met dual plane


Aanbevolen berichten

Vind het wel goed dat er ook eens een man komt :136:

Maar zoals ik het begrijp is zijn vrouw tevreden met haar BV en hij niet echt...

Beetje sneu voor zijn vrouw zou me zelf ook behoorlijk rot voelen als mn vriend ze niet mooi vind:blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar om even terug te gaan naar het onderwerp :blush:

Mijn borsten vallen wel wat opzij als ik lig!

Ik denk dat het te maken heeft met hoe sterker je spier hoe rechter ze blijven staan ;)

Mijn recht zakt helemaal opzij en mn linker staat ietjes ''omhoog'' deze spier gebruik ik ook meer maar het word steeds minder :D

Kortom bij mij vallen ze best natuurlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar om even terug te gaan naar het onderwerp :blush:

Mijn borsten vallen wel wat opzij als ik lig!

Ik denk dat het te maken heeft met hoe sterker je spier hoe rechter ze blijven staan ;)

Mijn recht zakt helemaal opzij en mn linker staat ietjes ''omhoog'' deze spier gebruik ik ook meer maar het word steeds minder :D

Kortom bij mij vallen ze best natuurlijk :D

Bij mij zakken ze ook net als echte borsten naar opzij. Net als bij Maris de rechter meer dan de linker en idd ik ben links ook gespierder dan rechts..!!!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het wel goed dat er ook eens een man komt :136:

Maar zoals ik het begrijp is zijn vrouw tevreden met haar BV en hij niet echt...

Beetje sneu voor zijn vrouw zou me zelf ook behoorlijk rot voelen als mn vriend ze niet mooi vind:blush:

Liefs

**Off Topic** (sorry admin, ff mijn vel hier redden)

Merci voort begrip, en ik zal mijn eigen profiel gebruiken vanaf nu.

Ik ben gedeeltelijk tevreden met haar BV, maar waarschijnlijk koester ik nog te hoge verwachtingen naar 4 jaar, ik had gehoopt dat ze veel steviger en parmanter bleven staan maar de tand des tijds heeft daar een stokje voor gestoken, ze beginnen te hangen jammer genoeg, maar daarom zijn ze nog niet lelijk want ik kan er nog altijd niet afblijven.

Waar ik dan weer meer ontevreden van ben zijn de buikwandcorrectie en liposuctie die ze had. Daarom zoek ik of er ook andere mensen zijn die ook lipo of tummytuck hebben gehad en wat hun littekens en ervaringen zijn. De liposuctie heeft niets uitgehaald wat dat is terug gekomen (hoewel me verteld werd dat die zones niet meer terugkwamen maar het zich meer manifesteerde op andere zones).

En ik kan begrijpen dat sommige het vreemd vinden dat ik hier ook zit (als man en dus als outsider)

Ik denk niet dat het jullie ook zou koud laten als je 7000 euro uitgeeft en je ziet na een tijd niet meer het resultaat !!! of zijn mijn verwachtingen te hoog??? wie weet.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das al veel beter Mr. Tits, zo ziet men gelijk dat men met een man vandoen heeft! :35:

Wat je bedenking betreft ivm liposuctie, ben eens naar een avond daarover geweest in een plastische chirurgiekliniek, en wat is weggehaald komt inderdaad niet meer terug, maar de vetcellen die nog wel daar zitten worden groter als je terug zou bijkomen, vandaar dat het effect dan toch weer teniet gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.