Jump to content

Even voorstellen

Sammeke;)

Recommended Posts

Posted

Ik ben 46 jaar. Ik ben nogal veel afgevallen en heb nogal wat huidoverschot. Er staan verschillende ingrepen in de planning. Een armlift, een buikwandcorrectie en als laatste een borstlift. Ik krijg niets vergoed, omdat het niet erg genoeg is volgens de verzekering. Die strijd heb ik gestreden en ik heb heel lang en heel erg hard gespaard om me weer mezelf te voelen. Als eerste zijn mijn armen aan de beurt. Daar stoor ik me het meeste aan. Terwijl mijn omgeving zegt dat dat best wel meevalt. Ik wil ook graag weer gewoon met blote armen lopen en niet altijd de 3/4 mouw, omdat ik me anders niet erg prettig voel.

Verder heb ik 2 grote zonen van 21 en 20. Mijn oudste zoon is 21, maar is ernstig verstandelijk gehandicapt en is mijn "kleine grote" zoon. Ik ben 21 jaar getrouwd. Ik heb poezen, honden en een papegaai. 

Op 24 juni staat mijn armlift gepland. Ik ben, ondanks dat ik het heel erg graag wil ontzettend bang voor de narcose. Ik zie allemaal rampscenario's voor me. Ik zal ze jullie besparen, maar hoop dat jullie me begrijpen.

Eerst ga ik dan herstellen van deze ingreep en dan op weg naar de volgende... 

Posted

Hai Sammeke,

Welkom op het forum!

Je hebt aardig wat op je agenda staan maar zo te lezen er toch wel zin in om je weer lekker in je lijf te voelen ondanks die nare gedachtes over de narcose. Lopen we allemaal tegenaan als we aan de beurt zijn...tis ook niet niks he! Maar gelukkig komen we er allemaal wel doorheen :) 

De ervaring leert hier dat als je superzenuwachtig bent dit van te voren aan te geven bij de anathesist, kunnen ze er rekening mee houden. Hiernaast zijn er ook nog dames aanwezig die een buikwandcorrectie ondergaan hebben dus wellicht kun je hun operatietopics inlezen. 

en we hebben deze topic nog...een beetje onder het stof ... maar wellicht leuk om te lezen :45: 

Heel veel succes 24/juni :35: en stel je vragen als je die hebt want genoeg dames op het forum aanwezig met kennis en ervaring!!

Groetjes en veel plezier hier ( waarschuwing... je kunt verslaafd raken :D)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.