salome1982 Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Heb jullie een beetje laat gevonden maar zal hopelijk nog veel aan jullie hebben... over een uurtje heb ik mijn eerste afspraak bij Harm Hawinkels! Ben heel erg benieuwd wat er mogelijk is en ook of het vergoed word, hopelijk word dat straks wat meer duidelijk. heb nu 75-70 E ben 1,55cm en 49kilo, na 3 kinderen is er niet meer veel over van mijn volle F.... straks meer als ik terug ben van het consult! liefs mij
Eline33 Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 2 uur geleden zei salome1982: Heb jullie een beetje laat gevonden maar zal hopelijk nog veel aan jullie hebben... over een uurtje heb ik mijn eerste afspraak bij Harm Hawinkels! Ben heel erg benieuwd wat er mogelijk is en ook of het vergoed word, hopelijk word dat straks wat meer duidelijk. heb nu 75-70 E ben 1,55cm en 49kilo, na 3 kinderen is er niet meer veel over van mijn volle F.... straks meer als ik terug ben van het consult! liefs mij Hoi Salome, Welkom op het forum! Dat is idd een flinke maat in verhouding met je postuur! Kan me voorstellen dat je er last van hebt. Ikzelf heb 7 weken geleden een borstverkleining gehad, hoop dat je wat hebt aan de ervaringen en foto's van de mensen hier! Ik wens je heel veel succes met je consult! Groetjes Eline
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.