Jump to content

Bottoming out? Hoe herken je dat nou precies?

Imdee

Recommended Posts

Posted

Hoi ladies. Titel zegt het al. Ben 5 maanden maar mn littekens vallen nog niet in mijn borstplooi.is er dan sprake van bottoming out? Ik voeg 2 fotos toe van onder en voor. Bedankt alvast xx 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Hai,

Zie je prothese niet onder je borst hangen dus lijkt mij niet een geval van bottoming out. Ik heb mijn littekens ook niet onder mijn borst, geloof ook zoals bij jouw! Ik ga ervan uit dat als zwaartkracht een rolletje gaat spelen deze minder zichtbaar worden ( liever niet whahahaha)

xx

@Desert-Rose heb ergens topic gelezen waarin werd uitgelegd waarom sommige littekens iets hoger lagen dan in de borstplooi? Weet jij hier nog iets van? Momenteel hersens van een zeef hier :45: 

Posted

Hoi meis,

Je zegt je littekens vallen "nog" niet in de borstplooi,dan ga ik er een beetje vanuit dat je littekens vanaf het begin al iets hoger op de borst hebben gezeten, of is het toch ineens ontstaan?

Zaten ze in het begin wel helemaal in de plooi, dan kan er kans zijn dat er een beginnende bottoming out is, maar op deze foto zie ik dat nu niet echt.

Bij een botomming out zie je ook meestal dat de tepels naar het plafond gaan wijzen,en dat is hier bij jou ook nog niet zo.

Er zijn wel eens pc's die de littekens iets hoger plaatsen onder het mom van, dan zie je ze niet als je een bikini draagt.

Kijk eens bij de foto's van 

http://www.borstenforum.com/profile/11107-mamaatjemn/?tab=activity

deze dame heeft een duidelijke bottoming out. Nu wil dat niet zeggen dat het altijd gelijk zo erg is,maar bij een bottoming out zie je dus altijd wel dat je prothese onder de borstplooi zakt.

Ben je al eens terug geweest bij je pc?

xxx

Posted

Hoi ladies. Thnx voor reacties. @BrownieG en @Desert-Rose dit had ik al vanaf het begin. En ik dacht ohh dat gaat nog wel zakken ofzo? Of iig goedkomen. Ik heb deze foto's ook maar mijn pc gestuurd. En hij zei het kan altijd dat ik de incisies welles iets hoger maak. En hy zei dat ik me geen zorgen hoef te maken en anders even langs kan komen als ik dat toch doe. Maar ik vetrouw er wel op dat het dan toch gewoon normaal is en ook nu met jullie reacties:)xx  @Summer2 dan zijn ze ook gewoon wat hoger gezet :rolleyes: xxx

Posted
17 minuten geleden zei Imdee:

Hoi ladies. Thnx voor reacties. @BrownieG en @Desert-Rose dit had ik al vanaf het begin. En ik dacht ohh dat gaat nog wel zakken ofzo? Of iig goedkomen. Ik heb deze foto's ook maar mijn pc gestuurd. En hij zei het kan altijd dat ik de incisies welles iets hoger maak. En hy zei dat ik me geen zorgen hoef te maken en anders even langs kan komen als ik dat toch doe. Maar ik vetrouw er wel op dat het dan toch gewoon normaal is en ook nu met jullie reacties:)xx  @Summer2 dan zijn ze ook gewoon wat hoger gezet :rolleyes: xxx

Ja precies, als het inderdaad vanaf het begin is dan hoef je je echt geen zorgen te maken, en als je pc eigenlijk al aangeeft dat hij ze soms iets hoger plaatst, dan zou ik lekker genieten van je boobs, want ze zien er echt heel mooi uit.

Littekens zullen ook in de komende tijd nog meer gaan vervagen,dus dan blijft er eigenlijk alleen maar een heel dun wit lijntje zichtbaar.

xxx

Posted

Ik ben nu drie weken po en mijn littekens zitten inderdaad ook zo op mijn borst. Was er ook wat bezorgd om maar fijn te horen dat dat niet abnormaal is :)

Posted

@Desert-Rose ja idd de littekens zijn wel nog nie heel mooi maar ik doe wel elke dag littekencreme inmasseren.. In de hoop dat het idd dunne lijntjes worden. Thnx :35: xxx @Daantje85 ja precies dat had ik ook al vanaf het begin dus no worries :) xxx 

Posted
1 uur geleden zei Imdee:

@Desert-Rose ja idd de littekens zijn wel nog nie heel mooi maar ik doe wel elke dag littekencreme inmasseren.. In de hoop dat het idd dunne lijntjes worden. Thnx :35: xxx @Daantje85 ja precies dat had ik ook al vanaf het begin dus no worries :) xxx 

Het kan tot 18 maanden duren eer de littekens volledig uitgerijpt zijn, dus je hebt nog even te gaan, alhoewel ik je littekens op zich al heel netjes genezen vind hoor.

xx

Posted

Ahh oke gelukkig. Ja ik vind ze idd nu nog nie egt mooi maar 18 maanden dan heb ik idd nog ff te gaan :) thnx xxx 

Posted

In het topic van Dr. Bruekers gaf hij het volgende aan mbt littekens:

de littekenrijping gaat wel 1-2 jaar door. De eerste paar weken zit de wondgenezing in de proliferatiefase, dan wordt er alleen maar meer bindweefsel en litteken weefsel aangemaakt om de wond te verstevigen. Daarna kom je in de remodeleringsfase, waarin het teveel aan bindweefsel langzaam wordt afgebroken of omgezet in meer elastische vezels. Dit proces gaat zoals gezegd 1-2 jaar door en in die periode kan er nog van alles veranderen of verbeteren.

xx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.