Ga naar inhoud

Dames die van een A cup naar een D/D= zijn gegaan


Shanniexoxo

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben 18 jaar oud. Sinds mijn 15e zijn mijn borsten niet meer gegroeid, cupmaat is sindsdien hetzelfde gebleven (kleine A). Ik heb daar erg mee gezeten omdat het simpelweg niet mooi uitziet. Nu ik eindelijk 18 ben (bijna 19) heb ik toch de beslissing genomen om voor een borstvergroting te gaan. Ook mijn ouders staan er 100% achter omdat ze weten hoeveel verdriet het me doet. Mijn vriend zegt dat ik mooi ben zoals ik ben, maar ik doe dit voor mezelf en niet voor hem. 16 juni heb ik mijn intake gesprek met Dr. Dirk van Zele in de Wellness kliniek Genk. Nu was ik nieuwsgierig of iemand hier ervaringen heeft met deze kliniek of met mijn pc Dirk van Zele? Ik heb natuurlijk al heel het internet afgezocht naar ervaringen maar meer ervaringen kan nooit kwaad :). Ook mijn operatie staat al gepland op 11 juli. Ik zou graag naar een volle C willen gaan. Iemand die ook van een kleine A cup naar een volle C/kleine D gegaan? hoeveel cc is er bij jullie ingegaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 24 mei gegaan voor mijn bv daar en ik

moet zeggen je wordt goed geholpen daar en alles is mooi goed en verzorgd !  Ik had alleen een andere pc ik had Dr.Verdonck en hij heeft de 380cc bij mij gedaan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik ben ook in de wellness kliniek bij dokter van Zele op consultatie geweest en heb 4Juli mijn operatie. Ik heb zelf ook een A cup en wil graag ook naar een volle C/kleine D gaan en hij gaat bij 425cc steken al ben ik niet 100% zeker of ik niet nog een maatje extra ga nemen. :)

groetjes X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, gebruik ook eens de zoekbak rechtsbovenin, als je daar de naam van de pc invult dan kom je waarschijnlijk wel het 1 en ander aan ervaringen tegen, anders moet je zo zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik ben in de wellness kliniek te Genk geweest. Bij dokter Verdonck. Zeer tevreden, goeie uitleg en goed geholpen. Afgelopen dinsdag geopereerd ik heb 380 Cc gekregen. 

Succes ik denk dat je tevreden zult zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Rabeccy:

Ook ik ben in de wellness kliniek te Genk geweest. Bij dokter Verdonck. Zeer tevreden, goeie uitleg en goed geholpen. Afgelopen dinsdag geopereerd ik heb 380 Cc gekregen. 

Succes ik denk dat je tevreden zult zijn.

Okee, fijn om te horen dat het goed is verlopen bij je! Welke cup maat had je eerst als ik vragen mag? En op welke cupmaat zit je nu?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

ik lees al een tijd met jullie mee. Ik ben 18. 1,68 en weeg 56 kilo. Deze donderdag heb ik mijn consult bij dr. van Zele in de wellness kliniek Genk. Ik vind het zo spannend allemaal. Ik zelf heb een kleine A cup en wil graag naar een volle D gaan. Iemand die ook voorheen een A cup had en nu naar een volle D gegaan is? Ben nieuwschierig hoeveel cc er bij jullie gebruikt is. Miss dat ik ook foto's mag zien? Vind het allemaal maar spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het oog een d cup? Of in bh maat? Want ik meet een b cup (met 300cc, voorsituatie aa) maar ik pas een D cup, absoluut niet kleiner want dat past niet. Neppers hebben een maatje meer nodig dus schrik niet van de bh maten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Shanniexoxo:

Dankjewel voor je reactie! Ik zou graag willen dat het eruit ziet als een D cup. Heb niet precies een idee hoe het dan zit met bh maten:blush:

Oke! Ja dan heb je wel veel meer dan 300 nodig denk ik. Kan je beste met je pc overleggen als je op consult gaat! :) want als je een d cup dan hebt als je het meet dan heb je misschien wel en e of f cup nodig in bh maat. Misschien kan je aan best-boobie vragen, zei heeft wel verstand van alles volgensmij! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Shanniexoxo:

Aah oke haha, dankjewel voor het reageren. Zal het donderdag met mijn pc gaan bespreken. Weet namelijk ook niet wat er mogelijk is bij mij, omdat ik vrij slank ben:P

Ja ik ben ook een ukkie. Kon niet meer in dan 300cc haha. Maar als ik bij een andere pc was gegaan had die misschien wel groter geduft. Maargoed, dat weet je nooit :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een A en toen ik op consult ging was 325cc het echte maximale wat ze adviseerde. Weet dat ik hier heb geroepen dat ik ze teklein vond. Nu afgelopen week een bh gaan shoppen en daar had ik een E in. Zo zien ze wel niet uit...want denk dat io over een jaartje voor een wissel ga. Want ben best jaloers op sommige vrouwen hier:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Claartje39:

Want ben best jaloers op sommige vrouwen hier:blush:

Jaa pfoeh zeg dat. Ik zit ook continue foto's te bekijken van vrouwen hier op het forum. En er zitten hele mooie exemplaren tussen! Ik hoop ook dat het dan ook niet gaat tegenvallen als ik uiteindelijk mijn boobies heb, omdat ik hier zoveel mooie ertussen zie zitten^_^ maar ben blij als ik van mijn a cupje af ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyhey,

Welkom op het forum :) 

Afhangkelijk van je borstbreedte, weefsel, plaatsing en merk/type prothese en PC, is het goed mogelijk om deze cup te halen. Ik ben 1.68 en 53 kg / A cup - en heb volle borsten maar draag 70F in lingeriemaat. Wil niet zeggen dat deze dus zo ogen he! Nepperds vallen gewoon in grotere bh maten ;) 

Een consult is zeker spannend vooral omdat je dan visueel gaat zien wat de verandering moet gaan worden met de pasprotheses. Zou je adviseren om je DIKSTE push-up bh of maximiser aan te doen zodat je PC kunt zien vanaf welke projectie hij kan beginnen. Neem ook voorbeeldboobs mee zodat je kunt vragen of het resultaat bij jouw ook haalbaar is. Maak ook foto's van je passessie daar want las laatst dat iemand deze niet had!! Kun je thuis nog effe kijken ernaar en naast je eigen foto's met je push-up plaatsen. 

Een bv is een uitvergroting van je huidige situatie dus als iets je stoort nu, wel gelijk aangeven zodat je deze bespreekbaar maakt en hoort hoe deze er straks uit gaan zien. Ik geef dit als voorbeeld omdat sommige denken dat je borsten strak naast elkaar zitten als je dit eerst niet had! 

Heel veel plezier met je consult straks en op dit forum is ook een topic met vragenlijsje ( rechtsboven lijstje invoeren) Wellicht kun je deze nog doornemen :) 

Succes! 

Ps: niet letten op aantal cc maar kijken wat bij je past..als je hiermee je resultaat behaald van wat JIJ mooi vind, ... So be it!! Kijk gewoon of JIJ  het mooi vind met je lichaamsverhoudingen X

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG super bedankt voor je reactie. Helpt enorm! Ik zal indd mijn dikste push up bh aandoen (heb ik er genoeg van namelijk haha) foto's van hoe ik mijn boobies graag wil hebben zal ik zeker aan mijn pc laten zien en dan hoor ik wel wat er mogelijk is! Ik zal wel een update plaatsen hoe het donderdag gegaan is xx

@Pinkylicious wauww ziet er echt super mooi uit!:wub: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.