Jump to content

Chacha : 22 juni 2016 : Dr. van Onselen : ACCZ

Recommended Posts

Posted

Hallo, ik ben 40 jaar en na veel te zijn afgevallen was er helaas weinig meer over van mijn grote borsten.

Ik zat voorheen op 80 h en heb nu heel veel slap en los vel met dus erge hangtieten.

Ik ben al op consult geweest bij accz en word op 22 juni geopereerd door van Onselen.

Borstlift met protheses.

Morgen heb ik een tweede afspraak en hier zal de pc zelf ook bij zijn en dan zal er definief de hoeveelheid cc en hoe en wat bepaald worden alhoewel ik er al wel wat duidelijkheid in heb.

Posted

Hoi meis,

Dat is al lekker snel 22 juni, hoop dat je vandaag duidelijkheid hebt gekregen over het aantal cc.

Ik heb even je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates, vragen en na je operatie je verslag schrijven, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Nu lekker af gaan tellen.

xx

Posted

Hoi @Desert-Rose

Bedankt voor het aanpassen!

Ja is zeker snel dan hoef ik ook niet zo lang in angst te zitten haha.

Ik heb vandaag inderdaad meer duidelijkheid gehad over de hoeveel heid cc dat word  495 cc

Ik kan me er nog niet echt een goede voorstelling van maken hoe het uiteindelijk gaat worden omdat ik veel los vel heb vandaar ook dat er voor een borstlift met protheses is gekozen.

Ik heb nu qua borst eigenlijk een b cupje na het afvallen.

• 3 weeks later...
Posted

Dank je Anna84

Operatie zelf is me heel erg meegevallen.

De verzorging was ook top iedereen was zo vriendelijk.

Had alleen wat last van de narcose gehad maar dat is vandaag ook weer weg.

Pijn is ook tot nu toe goed uit te houden alleen de spierpijn op de borst is behoorlijk heftig.

Vooral als je gelegen hebt en weer omhoog moet komen dat lukt me echt niet alleen

Iemand hier nog tips voor??

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.