Jump to content

Paniek

blondiie

Recommended Posts

Posted

Hoi meiden,

ik ben sins zaterdag afgelopen zaterdag 6 weken po. Ik heb de eerste 2 weken een borstband gedragen. Nadat ik voor controle moest en de pleister er af gingen zeiden ze dat ik die niet meer hoefde te dragen. Ik heb het nog gevraagd omdat me linkerborst niet genoeg was ingedaald. Er werd gezegd komt goed. Ik heb naar een week weer contact gezocht en weer werd het zelfde gezegd. Ik heb zaterdag voor een extra controle gevraagd en ben naar de kliniek gegaan. Helaas niet met de Hupkens, en weer werd dat gezegd .. Het zat me niet lekker en contact gehad met dr Hupkens en hij zei bh uit borstband om!! Ik baal want was hier al die tijd al bang voor. Ik draag de borst band weer maar kan dit nog goed komen naar 6 weken :( ?? Als me linker over een maand niet gezakt is moet ik een herstel operatie. Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen. 

Posted

He meis, wat naar zeg wat je nu overkomt, ik kan je helaas niet gerust stellen maar @Desert-Rose kan dat denk ik wel ;) Zij heeft er meer verstand van.

Hopelijk komt het zo goed en hoef je niet voor een herstel operatie..

xx

Posted

Thanks voor de tag @Marietje

He meis,

Jammer dat ook jij tegen de onkunde van Diana aanloopt, maar schiet niet gelijk in paniek meis, daar is het nu eigenlijk nog veel te vroeg voor, heel vaak kan de prothese ook na 6 weken en dan vooral met behulp van een borstband echt nog zakken.

Borsten genezen altijd afzonderlijk van elkaar, en heel vaak is de ene borst sneller met indalen dan de ander, dit kan oa liggen aan dat aan de ene kant de borstspier nog strakker staat, en de prothese dus nog vast houd,dit zie je ook wel vaker aan de dominante kant, weet niet of dit bij jou ook zo is.

Ook is het indalen van 6 weken een gemiddelde,dus laat hier je angst niet op gebaseerd zijn.

Ik zou het echt nog een aantal weken de kans geven, want het is best mogelijk dat deze borst dadelijk ineens een spurt gaat nemen om te zakken.

Maak 1 keer per week een foto, om te vergelijken.

Mocht de prothese tijdens de komende weken echt niet verder indalen, dan ligt dit meestal aan het feit dat de pocket te klein is gemaakt en de prothese dus niet verder kan, en dit is dan inderdaad alleen maar te herstellen met een correctie door je pc, maar we gaan niet op de zaken vooruit lopen, probeer positief te blijven, en ik weet dat dat heel lastig is, maar sommige borsten zijn heel eigenwijs ^_^  dus nog even kop op, band goed consequent dragen en over een aantal weken verder kijken.

:53:

Posted

Beste @Desert-Rose 

bedankt voor je bericht ! Dat stelt me een stuk geruster ! Jaa die ga ik zeker alleen maar dragen. Hoe weet ik wat mijn dominante kant is ?? Ik ben zelf rechts. Ik sporten ook veel. Ik deed kickboksen. Dr Hupkens zei idd dat mijn borstspieren heel strak stonden en ik 2 weken voor de operatie niet meer mocht sporten. Jaa dat doe ik ook elke week. Zie wel een verandering maar niet veel. Ik wou dat ik me gevoel gevolgd had en die band gewoon door was blijven dragen. Heel erg bedankt voor je bericht. Ik hoop dat alles alsnog goed komt. Ik  zal het je laten weten :) 

heel erg bedankt !! :53:

Posted

He meis,fijn dat je toch iets geruster bent,en dan is rechts je dominante kant,maar dit zegt natuurlijk niet alles,dat zie je nu, dat juist de andere kant eigenwijs is, en niet goed genoeg wilt dalen,maar als je inderdaad zulke goed ontwikkelde borstspieren hebt door het kickboksen dan heeft het echt meer tijd nodig, en als je nu al een kleine verandering ziet,dan gaat het toch de goede kant op.

En om achteraf te zeggen had ik me gevoel maar gevolgd, nee ben ik niet met je eens, want je gaat er vanuit dat als je de kliniek belt met vragen, dat je een goed advies krijgt, dus ga jezelf niets verwijten,dit had jij niet kunnen weten.

Ik heb het hier vaak genoeg zien gebeuren dat ineens de eigenwijze kant ging dalen, dus we gaan even hard duimen

Posted

Hey @Desert-Rose ,

jaa ik hoop het zo erg maar van het beste hopen :D 

Jaa ik ben nu 6 weken po maar doe verder nog niks. Doe nog steeds allea rustig aan. 

Jaa dat klopt had gehoopt dat hun advies gewoon had geklopt. 

Heel erg bedankt in ieder geval :) 

Posted

@blondiie ik heb het ook aan mijn linkerborst, mijn dominante kant..die daalt ook minder snel als rechts en heeft eigenlijk al die tijd 'dwarsgezeten' was enorm blauw en beurs. Ben nu 5 weken po en hij loopt nog achter..komt wel goed denk ik dan :) Ben blij dat je wat geruster bent nu, lekker van het zonnetje genieten meis!

Posted

Hey @Marietje

draag jij ook nog een borstband ? Jaa laten we maar van het beste uit gaan!:D Hoop dat de jouwe ook helemaal goed gaan komen we we zometeen eindelijk kunnen genieten van onze mooie :1big_boobs:

dank je meis jij ook!!

Posted
18 minuten geleden zei blondiie:

Hey @Marietje

draag jij ook nog een borstband ? Jaa laten we maar van het beste uit gaan!:D Hoop dat de jouwe ook helemaal goed gaan komen we we zometeen eindelijk kunnen genieten van onze mooie :1big_boobs:

dank je meis jij ook!!

Nee ik heb nooit een borstband gehad, wel een compressievest en die doe ik toch wel zo veel mogelijk aan thuis, dat heeft mijn pc aangeraden dus dat volgen we maar op :) Dat rotkreng schuurt aan mijn schouders door het klittenbant maar vooruit..alles voor her goede doel ;) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.