Ga naar inhoud

Cathi : 29 juni 2010 : Dr. Temming : Isala Kliniek : Zwolle


Gast Cathi

Aanbevolen berichten

Hoi Cahti mooi operatie verslag , de operatie zelf is je dus heel erg mee gevallen ?

en ja het genezings proces he ... ik hoop dat het bij jou nu al stukken beter gaat en je nog een klein beetje je rust kan vinden!. gr michelle

Ja, de operatie is echt heel erg meegevallen, hoef je niet tegenop te zien. Daarna moet je gewoon de tijd nemen. Wil niet zeggen dat je niets kan doen, alles met beperkingen. Succes voor jou de komende tijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik ben weer terug. Ik heb nog een week antibiotica geslikt

en het gaat nu goed met de ontsteking, gelukkig.

Alle wondjes zijn nu ook dicht.

Even volhouden nog Cathy, straks gaat het herstel

ineens heel snel. Het is nu 9 weken geleden bij mij

en sinds een week of 2 doe ik eigenlijk alles wel

weer zo'n beetje.

Slapen doe ik soms met mijn bh aan en soms uit. Of ik begin

met uit en halverwege de nacht doe ik hem toch maar weer aan.

Op mijn zij gaat de ene keer heel goed en de andere keer weer

minder. De littekens die naar mijn oksel lopen (bij mij lopen ze niet eens

zo ver)die zijn het gevoeligst. hebben jullie dat ook?

Ja, die littekens op mijn zij, naast de borst, zijn supergevoelig. In een bh van het ziekenhuis zat een kleine versteviging d.m.v. een dun ijzertje (baleintje noemen ze dat geloof ik) en dat drukte precies op dat litteken. Deed ontzettend zeer.

Een kennis van mij heeft ook een bvk gehad, drie weken na mij, en zij hoeft 's nachts helemaal geen bh aan. Is nergens voor nodig zei die arts. Zij doet hem dus 's nachts niet aan. Nou, ik vind het zelf toch nog wel prettig en ik denk dat ik dit toch nog wel even vol blijf houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedere arts geeft weer andere adviezen en ik denk dat je het beste naar je eigen kunt luisteren. Stel dat Pietje (of wie dan ook) zegt mijn arts zegt dat het zo kan en je hebt een complicatie dan kan het ook nog eens zijn dat je arts zegt eigen schuld. En inderdaad die litteken die het dicht bij de oksel zit is soms wel wat gevoelig. Wat ik heb gehoord is dat het in de winter nog erger gaat worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.