Jump to content

Tijfels over cc's & profile...

Recommended Posts

Posted

Lieve dames, 

zit zo in de twijfels dat ik gek word van mezelf! En ik moet nog 2 maanden. 

Ik word 15 aug geopereerd door Dr. Nio. Nu hadden we 500cc 85% gevuld afgesproken. Nu hebben deze protheses naar mijn idee weinig volume aan de bovenkant. Maar ik weet ook niet wat voor profile hij bij mij gaat plaatsen. Nu zag ik deze foto en dit ziet er perfect uit naar mijn idee. Kan ik dan misschien toch beter 100% gevuld nemen en dan 450cc of toch 500cc houden. Mijn omvang is 75/80. Pff I'm driving myself nuts! :blink::blink: Help me.... 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted

Olaa,

Begrijp je niet zo goed wat je bedoelt met dat Nio niet weet wat hij gaat gebruiken? Je hebt nu toch die 500cc 85% afgesproken of lees ik dat verkeerd? Ik heb ook deze protheses en de bolling is niet sterk aanwezig maar loopt mooi over in de borst. Denk dat deze foto aardig overeenkomt maar wens je meer bolling dan zou ik je wel die 100% aanraden.

Je kunt ook deze foto mailen naar Nio? En vragen of dit resultaat haalbaar is :) 

groetjes 

Posted

Hoi meis,

De 85 % gevulde die Nio gebruikt is altijd de high profile, maar als je twijfelt of je niet voor de 100 % gevulde moet gaan en hoeveel cc dan kun je beter nog een keer gaan passen, op die manier krijg je toch wel een duidelijker beeld.

xxx

Posted
8 uur geleden zei BrownieG:

Olaa,

Begrijp je niet zo goed wat je bedoelt met dat Nio niet weet wat hij gaat gebruiken? Je hebt nu toch die 500cc 85% afgesproken of lees ik dat verkeerd? Ik heb ook deze protheses en de bolling is niet sterk aanwezig maar loopt mooi over in de borst. Denk dat deze foto aardig overeenkomt maar wens je meer bolling dan zou ik je wel die 100% aanraden.

Je kunt ook deze foto mailen naar Nio? En vragen of dit resultaat haalbaar is :) 

groetjes 

Een dame van hier had mij verteld dat je van de 85% gevuld een low en een high profile heb! Maar dat weet ik dus niet zeker. Wij hebben het er toen met Nio daar niet zo over gehad. Maar ik zou dan inderdaad beter Nio kunnen mailen. Waar zou ik zijn mail adress kunnen vinden? Ik zal denk niet de eerste zijn die hem mailt met zo'n vraag. Maar jij heb ook de 500cc 85%, ben jij wel blij dat je niet voor de 100% bent gegaan? Als ik bij je foto's spiek komt het zeker goed overeen!! :blush:

Posted

hi,

ik heb dezelfde twijfels als jij, de 85% of de 100% gevulde...... lastig he. zeker omdat ik ook voor dual plane ga, dus de spier drukt de prothese ook nog iets minder bol aan de bovenkant.

nio gebruikt inderdaad altijd de 85% gevulde high profile en nooit low profile. Dat is zeker.

X

Posted

Bel hem op en maak een nieuwe afspraak. Normaal gezien is dat in de prijs inbegrepen :) Het helpt echt om nog eens te gaan passen en (nog eens) al je vragen te stellen. De 2e keer kan je de antwoorden ook makkelijker registeren en onthouden :) Allé, ik vond de eerste afspraak toch telkens een beetje overweldigend. Al die indrukken en informatie... 

Veel succes met zoeken, kiezen en beslissen :35:

Posted
2 uur geleden zei Boekjoe:

hi,

ik heb dezelfde twijfels als jij, de 85% of de 100% gevulde...... lastig he. zeker omdat ik ook voor dual plane ga, dus de spier drukt de prothese ook nog iets minder bol aan de bovenkant.

nio gebruikt inderdaad altijd de 85% gevulde high profile en nooit low profile. Dat is zeker.

X

Gelukkig ben ik niet de enige! :D  Bij mij gaat hij ze voor de spier plaatsen ivm het vele trainen en gelukkig heb ik genoeg weefsel. Maar als hij dan de high profile gebruikt dan moet het wel goed komen. Wanneer word je geopereerd? 

1 uur geleden zei Ecao:

Bel hem op en maak een nieuwe afspraak. Normaal gezien is dat in de prijs inbegrepen :) Het helpt echt om nog eens te gaan passen en (nog eens) al je vragen te stellen. De 2e keer kan je de antwoorden ook makkelijker registeren en onthouden :) Allé, ik vond de eerste afspraak toch telkens een beetje overweldigend. Al die indrukken en informatie... 

Veel succes met zoeken, kiezen en beslissen :35:

Dank je wel! De eerste x was inderdaad overweldigend. Gelukkig was mijn vriend mee en heeft hij wel wat onthouden wat ik was vergeten maar toch ging het gesprek zo snel met alle informatie. Ik denk dat ik wel nog een afspraak maak of hem in ieder geval een email stuur met de foto die ik in deze topic heb gezet! Het is toch niet niks zo'n operatie :blush:

Posted
1 uur geleden zei Manon_h:

Gelukkig ben ik niet de enige! :D  Bij mij gaat hij ze voor de spier plaatsen ivm het vele trainen en gelukkig heb ik genoeg weefsel. Maar als hij dan de high profile gebruikt dan moet het wel goed komen. Wanneer word je geopereerd? 

ik wordt begin augustus geopereerd (ga na 8 jaar voor een wissel, heb nu 245 cc anatomisch) maar twijfel nog tussen Nio en straten.

en bij Nio tussen de hp (85%) en de ehp (100%). Ik krijg ze dual plane. vrijdagavond heb ik een tweede consult bij Nio. ik vond hem de eerste keer wat gehaast en nonchalant. ik ga hem nog even vragen of de 100% dual plane er hetzelfde uit gaat zien als 85% voor de spier. Ik wil wel een bolling aan de bovenkant.

maar ik ga je volgen. we worden dan redelijk snel na elkaar geopereerd :) leuk

wat is jouw lengte en gewicht en wat is jouw voorsituatie?

Posted
40 minuten geleden zei Boekjoe:

ik wordt begin augustus geopereerd (ga na 8 jaar voor een wissel, heb nu 245 cc anatomisch) maar twijfel nog tussen Nio en straten.

en bij Nio tussen de hp (85%) en de ehp (100%). Ik krijg ze dual plane. vrijdagavond heb ik een tweede consult bij Nio. ik vond hem de eerste keer wat gehaast en nonchalant. ik ga hem nog even vragen of de 100% dual plane er hetzelfde uit gaat zien als 85% voor de spier. Ik wil wel een bolling aan de bovenkant.

maar ik ga je volgen. we worden dan redelijk snel na elkaar geopereerd :) leuk

wat is jouw lengte en gewicht en wat is jouw voorsituatie?

Ahh als jij dat gaat vragen over de verschillen zou je dat aan mij kunnen vertellen. Misschien weet ik dan wel genoeg! :D  bolling aan de bovenkant is indd super mooi! Ik ga jou ook volgen! Spannend hea, ik noet zelf opletten dat ik er niet te veel mee bezig ben dan duren de dagen nog langer :blink:

Ik ben 1.77, 66kg en heb zonder vulling bh's van 75B en met vulling 75C die sluiten dan mooier aan. 

Posted
7 uur geleden zei Manon_h:

Een dame van hier had mij verteld dat je van de 85% gevuld een low en een high profile heb! Maar dat weet ik dus niet zeker. Wij hebben het er toen met Nio daar niet zo over gehad. Maar ik zou dan inderdaad beter Nio kunnen mailen. Waar zou ik zijn mail adress kunnen vinden? Ik zal denk niet de eerste zijn die hem mailt met zo'n vraag. Maar jij heb ook de 500cc 85%, ben jij wel blij dat je niet voor de 100% bent gegaan? Als ik bij je foto's spiek komt het zeker goed overeen!! :blush:

Oh haha je bedoelde profile, sorry niet goed gelezen was ook laat gisteravond hihi Klopt high profile is dit type prothese. Zijn emailadres staat op de papieren..ben nu niet meer in staat om dit voor je op te zoeken! Wellicht iemand die je een pb kan sturen als ze dit topic lezen!! 

Nou in het begin miste ik iets bolling zoals je las in mijn 6 weken/6 maanden foto toen de protheses op hun plekkie zaten maar nu..vind ik ze prachtig overlopen :) Niemand die merkt dat er neppies in zitten whahahaha En als ik mijn fotos terugzie, zit de bolling er wel maar subtiel maar goed..heb achter de spier!! En met een balcony/plunge model is de volume aan de bovenkant weer sterker dus ik ben dik tevreden!! 

Veel wijsheid met je keuze :) 

x

Posted
6 uur geleden zei BrownieG:

Oh haha je bedoelde profile, sorry niet goed gelezen was ook laat gisteravond hihi Klopt high profile is dit type prothese. Zijn emailadres staat op de papieren..ben nu niet meer in staat om dit voor je op te zoeken! Wellicht iemand die je een pb kan sturen als ze dit topic lezen!! 

Nou in het begin miste ik iets bolling zoals je las in mijn 6 weken/6 maanden foto toen de protheses op hun plekkie zaten maar nu..vind ik ze prachtig overlopen :) Niemand die merkt dat er neppies in zitten whahahaha En als ik mijn fotos terugzie, zit de bolling er wel maar subtiel maar goed..heb achter de spier!! En met een balcony/plunge model is de volume aan de bovenkant weer sterker dus ik ben dik tevreden!! 

Veel wijsheid met je keuze :) 

x

Jou mening te lezen dat je nu uiteindelijk dik tevreden bent stelt me wel gerust. Bedankt hiervoor. En 500cc is niet niks dus zo klein als nu zullen ze niet zijn. :P

Iedereen bedankt voor hun mening en adviezen! Heel fijn en ben zeker op weg geholpen! :)  

Posted
16 uur geleden zei Manon_h:

Jou mening te lezen dat je nu uiteindelijk dik tevreden bent stelt me wel gerust. Bedankt hiervoor. En 500cc is niet niks dus zo klein als nu zullen ze niet zijn. :P

Iedereen bedankt voor hun mening en adviezen! Heel fijn en ben zeker op weg geholpen! :)  

Ik heb momenteel wel 500cc 100% gevuld en ben ook erg blij met de bolling :wub: Ik heb wel Mentor inplaats van eurosilicone. Deze zijn wat breder omdat ik zelf dus ook 75/80cm omvang heb en ik ben er echt blij mee

Posted

Bedankt voor jullie reacties! @Nicky1992 jij bent nog niet zo heel lang geleden geopereerd toch!? En je heb ze dual plane? Maar wel helemaal blij hoe ze zich ontwikkelen?  

@Brunette1992 Ik had zo'n drukke dag vandaag dat ik nu me mail aan het typen ben. Even kijken hoe is het het duidelijkste kan verwoorden :) 

Posted

Ik heb Nio gemaild met een uitleg, foto van me eigen borsten en foto die ik in deze topic erbij heb gezet! Ik dacht ik voeg maar een foto van me eigen borsten toe aan de mail dan heeft hij een duidelijk beeld. Hij gaf aan dat als ik het resultaat van de foto wil het goed te realiseren is met de 85%, maar als ik echt een bolling aan de bovenkant wil ik beter voor de 100% kan gaan. Dus ik ben zeker gerust gesteld en hou het zoals het is!  Nog 2 maanden, 1 week en 1 nacht :wub:

Posted
17 uur geleden zei Manon_h:

Ik heb Nio gemaild met een uitleg, foto van me eigen borsten en foto die ik in deze topic erbij heb gezet! Ik dacht ik voeg maar een foto van me eigen borsten toe aan de mail dan heeft hij een duidelijk beeld. Hij gaf aan dat als ik het resultaat van de foto wil het goed te realiseren is met de 85%, maar als ik echt een bolling aan de bovenkant wil ik beter voor de 100% kan gaan. Dus ik ben zeker gerust gesteld en hou het zoals het is!  Nog 2 maanden, 1 week en 1 nacht :wub:

Is fijn dat hij altijd snel terug reageert he!! :) Goed dat je zoveel mogelijk informatie gestuurd hebt. Fijn om te horen dat die twijfel iig weg is meis! :D Jaaa spannend hoor!!  :1bouncingboobs:gewoon dat er naar toe leven is ook echt leuk haha. 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.