Minnie18 Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Hoi Ik heb ruim 3 jaar geleden een gastric bypass gehad en ben 48 kg afgevallen . Ik ben daar erg blij mee maaar mijn cup 90g is nu een 75 en geworden en behoorlijk wat leger. ik ben me aan het oriënteren op een borstlift met evt verkleining in combi met evt een protest als dat mooier zou zijn. Heeft iemand een soortgelijke keuze gemaakt? Wat zijn jullie ervaringen Daarmee? Is er een optie om een borstverkleining in combi met borstlift vergoed Krijgen? Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en heb as insdag een gesprek bij praktijk gabriels. Verder heb ik veel goede verhalen gehoord over d'r Frans straten maar hoor graag jullie ervaringen. Groetjes Mieke
Bruisend Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Hoiiiiii, En wat knap dat je zoveel bent afgevallen! Ik kan me voorstellen dat dat een impact heeft op je lichaam. Er zijn hier meerdere meiden die dit hebben ondergaan. Je kan rechtsboven zoeken in de zoekbalk. En anders kan je ook in de gallerij kijken bij borstlift. Dan zie je gelijk voorbeelden en dan kan je doorklikken om met mensen in contact te komen Ik kan je niet adviseren over de vergoeding maar heb begrepen dat sommige het hebben gekregen. Wel kan ik wat zeggen over Diana Gabriels en dat is dat ik mijn operatie via haar heb afgezegd om vele redenen. Ik ben direct naar Frans Straten gegaan. Overigens heeft hij ook een betere agenda als hij niet is verbonden aan Diana. Maar goed, bij Diana ga je eerst bij haar op gesprek. ze gaat je medisch advies geven wat niet kan. Dan zoekt ze een arts uit die zn quotum nog niet heeft gehaald. Als je zelf aangeeft naar een andere arts te willen dan kan dat wel gewoon. Ze werkt ook met artsen die niet graag borstliften doen. En dan mag je nog een keer terug om het uiteindelijke advies te krijgen dat in 70% van de gevallen afwijkt van die van Diana. Als je direct naar Frans gaat heb je direct een afspraak bij hem en hoef je niet dubbel op bezoek Succes met je boobie tocht!
Minnie18 Posted June 5, 2016 Author Posted June 5, 2016 Dankjewel Lief dat je advies geeft. Kon je snel bij straten Terecht? En hoe is het bij jou gegaan, tevreden over Alles?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.