kimmeke 123 Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Hallo , ik heb een vraagje ivm de borstvergroting die ik binnen 14 dagen onderga .... Ik heb een 80B en door borsvoeding ( X2 ) is mijn 80 B niet zo stevig meer , daarom ga ik voor een borstvergroting bij Dokter Tytgat . Ik ga voor 400CC en dit van het merk Sebbin ... normaal werkt hij met motiva maar omdat ik 400CC wil moet hij een speciale bestelling doen bij Sebbin , Heeft hier iemand ervaring mee ? met ongeveer dezelfde maat en dezelfde hoeveelheid CC zodat ik me toch iets kan voorstellen ... Ik heb ook al gezien dat er high profile bestaat ... moet men deze vragen of is dit bij 400CC altijd high profile ? wat krijg ik stress zeg nu het nadert ... groetjes kim ,
Boob1996-A Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 Hoi Kim! spannend hoor het komt nu wel al dichtbij! Met dit merk heb ik geen ervaring helaas. ik heb zelf 425 cc gekregen dus als je wilt kun je mijn foto's bekijken. Ook high profile. liefs en succes xxx
kimmeke 123 Posted June 5, 2016 Author Posted June 5, 2016 hey meid , ja heb eens gekeken op jouw profiel , is mooi he ! , ik heb nu een 80 B dus kan natuurlijk niet vergelijken ... maar heb je een high profile gevraagd of is dat sowieso vanaf 400CC ? alvast heeeeeel lief van je om jouw ervaring met mij te delen . echt stressie !! groetjes
Boob1996-A Posted June 5, 2016 Posted June 5, 2016 4 uur geleden zei kimmeke 123: hey meid , ja heb eens gekeken op jouw profiel , is mooi he ! , ik heb nu een 80 B dus kan natuurlijk niet vergelijken ... maar heb je een high profile gevraagd of is dat sowieso vanaf 400CC ? alvast heeeeeel lief van je om jouw ervaring met mij te delen . echt stressie !! groetjes Geen idee of het standaard high profile is dus daar kan ik je niet mee helpen.. Had er ook niet naar gevraagd ofzo maar kreeg ik gewoon
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.