Ga naar inhoud

Borsten veranderen van vorm na 8jr


Aanbevolen berichten

Hai,

Denk dat de foto's al zijn verwijderd want zie niets? Als je duidelijkere foto's heb stuur ze nog effe na per mail. Check het Email adres ook effe voor de zekerheid ( you never know). Hopelijk heb je ze as maandag gelijk aan de lijn en kunnen ze je mail gelijk erbij pakken en bespreken!! 

Beterschap!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 11-6-2016 om 18:25 zei Jottum:

Nog steeds niets, ik ben ziek geworden en heb nauwelijks stem.

Mijn man wilde voor mij bellen, maar ik doe dat liever zelf.

maandagmorgen hang ik aan de foon.

Heb nieuwe fotos gemaakt die wat duidelijker zijn, ik zie het toch wel heel duidelijk dat het echt niet goed zit.

Soms steekt het ook, achteraf heb ik dat al langer, ook dat ik voel dat de linkerborst anders zit ofzo.

Ook dat heb ik al langer, maar nooit bij stilgestaan dat er wellicht iets niet goed zou zitten, het zag er immers wel goed uit.

Zodra ik meer weet, laat ik het weten.

ja precies, soms den je ook dat het erbij hoort, morgen maar bellen,ben zo benieuwd, ze hadden in ieder geval je toch netjes even een bericht kunnen sturen.

en nu ook nog ziek en geen stem, beterschap meis

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebeld,

Ik had aangegeven dat ik ze een mail had gestuurd.

Die was inmiddels gelezen en een antwoord verstuurd.

Dat klopt, die heb ik vandaag ook in de mail ontvangen.

Ik moet eerst de foto's doorsturen, zodat ze kan overleggen met de pc.

Dan neemt ze weer contact met mij op.

Ben heel benieuwd.

Nu ik allerter ben, voel ik aan de binnenkant vd rechterborst een zacht bobbeltje, een soort luchtbelletje, als je heel goed kijkt als ik lig, zie je m ook zitten.

Ik kan m zo wegdrukken.

Wellicht tijd voor een controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou dan inderdaad maar gelijk de foto's op de mail, en dan hopen dat je zo snel mogelijk antwoord krijgt.

Ja er zit natuurlijk nu een soort loze ruimte in je borst, omdat waarschijnlijk de prothese niet meer zit hoe die hoort te zitten, maar wat een ellende meid, en dan zo erg dat je natuurlijk niet in Ned bent, denk dat dat momenteel ook nog het meest frustrerende is, maar ik denk zeker dat een controle geen overbodige luxe zal zijn.

Nu maar afwachten dan op een reactie van pc.ben echt benieuwd wat die gaat zeggen.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik was idd, zoals BrownieG al aangaf, op vakantie en ik had dus geen wifi.. 
Ik kan geen foto's meer zien, dus waarschijnlijk zijn deze al uit je topic gelopen? hihi, maar aan de hand van je verhaal zou ik bijna zeker kunnen zeggen dat het door het sporten komt. Je vetpercentage is terug gelopen, en dat merk je meestal het eerste bij je boobs..

Je prothesen zijn destijjds voor de spier geplaatst, omdat je een bepaalde huiddikte had, waarop de pc dat baseerde. Heb je niet genoeg vetweefsel/huiddikte, dan wordt meestal de prothese achter de spier geplaatst. Bij jou was dat niet nodig, omdat je op dat moment genoeg huiddikte had. 
Had de pc geweten (en jij zelf toen ook ;) ) dat je veel krachttraining ging doen en je vetpercentage zou gaan kelderen, dan had hij een andere keuze gemaakt.. 

Het blubje dat je voelt, kan een blubje van de prothese zijn. Hier niet van schrikken, zo een prothese kan nooit helemaal glad zijn. Als je een zak met water vult, en hem dan aan de bovenkant vasthoudt, dan hangt ie naar beneden en dan zie je ook hier en daar een plooitje. Hoe vaster de gel in die zak (en dus in de prothese) hoe minder rimpels er zichtbaar zijn, maar ze kunnen wel voelbaarder worden als je minder bedekking van huid of weefsel hebt.

Zit je prothese ook net een beetje krap in zijn pocket (normaal is dat geen probleem, want een anatomische prothese moet juist krap in de pocket zitten zodat ie niet kan draaien en verkeerd om kan gaan zitten) dan kan er wel eens ergens iets op duwen en duwt je spier of weefsel een 'blubje' in je prothese. Dit voel je, maar is dus geen probleem.

Ik kan natuurlijk niet heel secuur oordelen, ten eerste omdat ik geen pc ben, en ten tweede omdat ik geen foto's kan zien van je, maar in de vier jaar die ik hier op het forum rondloop, heb ik dit soort klachten wel eens voorbij horen komen en meestal was het dan tgv het sporten/vermindering vetpercentage.

Ik zou me geen zorgen maken over een gedraaide prothese, of kapselcontractie.. Lijkt me niet aan de orde.. Echter nogmaals, dit zeg ik zonder je foto's gezien te hebben :) Ik geef dus geen garanties :P 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat lief toch jullie reacties:59:

Best_boobie,

Fijne en mooie vakantie gehad?

Was het afkicken zinder wifi?

Ik zie nu idd dat alle fotos weg zijn.

Ik weet niet wat ik allemaal gedaan heb haha.

Betreft het sporten, vermoed ik al dat dat ermee te maken kan hebben.

Je verhaal is helder en voor nu ga ik er ook vanuit dat het dat is.

Ik zal nieuwe fotos plaatsen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke... die foto's laten wel een ander beeld zien dan ik in eerste instantie voor ogen had... De prothese rechts op de foto is gedraaid, denk ik. Weet ik bijna zeker.. Je moet het zo zien; de onderkant, dus het dikke gedeelte, dat altijd aan de onderkant in je borst gezeten heeft, zit nu boven, en het platte deel zit nu eigenlijk ter hoogte van je tepel en lager.  Dit kan door het sporten komen, in combinatie met de pocket die zich verruimd heeft (waarschijnlijk ook door het sporten)
Het risico van een anatomische prothese, is altijd dat ie kan draaien.. en helaas lijkt dit dus nu bij jou gebeurd te zijn.

Enige andere optie is nog, dat je prothese omhoog 'geschoten' is en nu vast zit onder de spier, waardoor hij dus te hoog zit.. Maar ik ben toch echt bang dat je prothese zo gedraaid is, dat de onderkant (dus niet de achterkant) boven zit...
Dit is dik balen, want deze kan wel terug terug gedraaid worden, maar de pocket is nu te groot geworden, waardoor het hoogstwaarschijnlijk niet meer blijft zitten...

Ben toch bang dat je opnieuw onder het mes moet :( 

Had gehoopt, afgaande op je verhaal, dat het mee zou vallen... maar de foto's zijn mijns inziens, redelijk duidelijk.

Wat jij dus ook al aangaf, @BrownieG

Ben trouwens benieuwd wanneer je iets hoort van de kliniek!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Best_boobie,

ik vermoedde dit al, en het klinkt ook logisch.

Denk je ook lekker te sporten, dat doe ik ook, maar niet gedacht wat het teweeg kan brengen wanner je borstspieren mee traint.

 

Brownie,

Haha, jullie heel voorzichtig en dat snap ik, maar het is zoals het is.

 

ik hoop vandaag bericht te krijgen

Bedankt maar weer..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames:D

Vanmorgen gebeld met de kliniek, ze vond dat de pc er naar moest kijken en heeft wat data voorgesteld,mzodat ik kan kijken wanneer ik terug kan vliegen.

 

Ook per mail antwoord.

De fotos zijn naar de arts doorgestuurd.

Ik wacht eerst zijn bevindingen af alvorens ik een vlucht boek.

Nu eerst maar weer afwachten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees blij dat je geen pijn hebt gelukkig want lees verschillende sympthomen bij gedraaide protheses ( nogmaals als deze is vastgesteld door je PC ) Sommige hebben pijn aan de zenuwen of steken en zien deuken/rimpels omdat ie in vorm niet goed zit. Anderen voelen hem soort van draaien en weer anderen zien het alleen zichtbaar in vorm. Al met al lijkt het mij nooit goed om hiermee door te lopen want lijkt mij ook niet gezond voor het weefsel/ pocket eromheen en afwachten totdat je pijn hebt zou voor mij persoonlijk al helemaal geen optie zijn!! 

Lekker sportbh aan blijven houden tot je meer weet en van daaruit verder ...

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nog niets.

Ik kreeg vandaag een mail van de dame waar ik contact mee heb, ze gaf aan dat ze nog niets vd arts had vernomen. 

Dit is wel slecht zeg.

Het is nu 3 weken geleden.

We hebben een terugreis geboekt voor begin augustus, dan plannen ze mij maar in.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ik vind dit echt een hele slechte zaak zeg, wat een slechte service, en dat voor zo'n kliniek, maar zo zie je maar, de naam zegt ook echt helemaal niets.

Ja idd, dan maar gelijk als je terug bent in Nederland een consult.

Mocht je nu in de tussentijd veranderingen gaan zien, gelijk foto's maken,zo kun je dadelijk nog meer bij de pc op tafel leggen.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.