Lola1989 Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 Hallo, Mijn naam is Laura. Ik ben 1m80 en weeg 62kg. Mijn huidige BH maat is een A/B. Het is moeilijk te zeggen... Negen maanden geleden heb ik mijn eerste zoontje gekregen. Voor de zwangerschap had ik een kleine C cup en daar was ik tevreden mee! Tijdens mijn zwangerschap en na de bevalling werd dat plots een D cup! Het leek wel of ik reeds een operatie had gehad!! Na 3 maanden borstvoeding te geven, bleef er niet veel over van mijn borsten. Ze zien er heel triestig uit. Geen volume en stevigheid meer... Dus heb ik begin dit jaar beslist een borstvergroting te doen bij Dr. Verdonck! 30 september is de grote dag... Ik vindt het super spannend en ook wel griezelig... Maar ik weet dat enkel een operatie kan helpen. Dus ga ik ervoor!
Lola1989 Posted June 4, 2016 Author Posted June 4, 2016 7 minuten geleden zei Summer2: Spannend hoor!! Leuk! Hoeveel cc ga je krijgen? Bij het eerste consult zijn we geland op 300 cc, maar dat zegt mij eigenkijk niet veel :s Ga volgende week zaterdag nog eens passen! En een foto maken zodat ik af en toe eens kan kijken
Summer2 Posted June 4, 2016 Posted June 4, 2016 5 minuten geleden zei Lola1989: Bij het eerste consult zijn we geland op 300 cc, maar dat zegt mij eigenkijk niet veel :s Ga volgende week zaterdag nog eens passen! En een foto maken zodat ik af en toe eens kan kijken Oh dat heb ik ook! Ben nu 18 dagen po. Maar ben wel een stuk kleiner, dus jij krijgt in verhouding kleinere borsten dan mij. Maar je wilde niet echt grote toch? Ofwel?
Lola1989 Posted June 4, 2016 Author Posted June 4, 2016 8 minuten geleden zei Summer2: Oh dat heb ik ook! Ben nu 18 dagen po. Maar ben wel een stuk kleiner, dus jij krijgt in verhouding kleinere borsten dan mij. Maar je wilde niet echt grote toch? Ofwel? Ja lengte doet veel hé! Hoe zijn ze geplaatst? Voor, tussen of achter de spier? Voor mij hoeft het zeker niet groot te zijn. Als ze vol en stevig zijn, ben ik al heel blij. De ideale maat zou een grote C zijn denk ik... Heb je foto's?
Desert-Rose Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Hoi meis, Ik zie dat je een datum hebt dus ik heb even je topic titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates, vragen etc kwijt, en na je operatie ( ook al duurt het nog even) je verslag schrijven. Ik heb Belgian Breast Clinic neergezet, mocht het Wellness Kliniek zijn, kun je BB of mij even taggen en dan passen we de titel aan. xxx
Lola1989 Posted June 6, 2016 Author Posted June 6, 2016 2 uur geleden zei Desert-Rose: Hoi meis, Ik zie dat je een datum hebt dus ik heb even je topic titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates, vragen etc kwijt, en na je operatie ( ook al duurt het nog even) je verslag schrijven. Ik heb Belgian Breast Clinic neergezet, mocht het Wellness Kliniek zijn, kun je BB of mij even taggen en dan passen we de titel aan. xxx Het is inderdaad Belgian Breast Clinic! bedankt!
Lola1989 Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Hoe zien "nieuwe" borsten er eigenlijk uit na 10 of 20 jaar...? Moeten ze dan vervangen worden en moet je dan sowieso groter gaan?
Ecao Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Hey, leuk, nog een Verdonckje Welkom in de club Ik vraag me ook af hoe het er binnen x-aantal jaren zal uitzien. Maar, dat zien we dan wel weer Alles verandert ook zo snel. Wie weet wat ze dan kunnen
Lola1989 Posted June 12, 2016 Author Posted June 12, 2016 Gisteren nog eens gaan passen! Het was blijkbaar terug dezelfde maat die ik koos als de eerste keer! 315cc, Motiva, dual plane... Ik mocht jammer genoeg geen foto maken, maar heb een "mental picture" in mijn hoofd en foto's van toen ik zwanger was om over te dagdromen Nu enkel nog aftellen... Mijn ouders en zus waren niet echt blij toen ik het vertelde, maar ze reageerden toch minder heftig dan ik had gevreesd!! Ik ben wel opgelucht dat de belangrijkste mensen het nu weten. Nog 110 dagen!!!
Mamalisa Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Je mochtgeen foto maken? Wat is dat nou weer voor onzin? hoe verzinnen ze het
Lola1989 Posted June 13, 2016 Author Posted June 13, 2016 23 uur geleden zei Mamalisa: Je mochtgeen foto maken? Wat is dat nou weer voor onzin? hoe verzinnen ze het Nee, een soort nieuwe regelgeving of wetgeving ofzo... iets met privacy! Wel jammer! Goed dat ik gratis zo vaak kan gaan passen als ik wil
Lola1989 Posted August 16, 2016 Author Posted August 16, 2016 Nog 45 dagen!!! Super spannend!! En dan als alles goed gezakt en gesetteld is... Lingerie outlet!! Met meer dan 50.000 stuks lingerie en bikini's!!! Daar ga ik me lekker gaan uitleven aan -70%
Desert-Rose Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 @Lola1989 He meis, De datum stond nog op 30 september, dus die heb ik even aangepast, hier in dit topic kun je nu verder al je updates kwijt, en ook na je operatie is dit dan de plek waar je ook je verslag kunt neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan. Nog maar heel even meis, en dan is het boobie time. xx
Lola1989 Posted September 20, 2016 Author Posted September 20, 2016 @Desert-Rose hoi! bedankt voor je aanpassing! Mijn operatie is inderdaad een week vervroegd! Kijk er naar uit maar het is ook wel griezelig! Ik hoop dat die eerste 2 weken snel voorbij zijn en ik mijn zoontje terug kan oppakken en knuffelen! mijn verslagje volgt zeker nog! xx
Desert-Rose Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Het is ook best een beetje eng,maar meid, probeer alles maar gewoon over je heen te laten komen, en dan komt het helemaal goed. xx
KristenK Posted September 20, 2016 Posted September 20, 2016 Dr. Verdonck ik tel mee af voor jou laat me iets weten hoe Dr. Verdonck was ik laat mijn operatie ook bij hem doen! Mag ik nog even vragen wrm je voor Motiva kiest? Hij rade mij Mentor aan. x K.
Lola1989 Posted September 21, 2016 Author Posted September 21, 2016 14 uur geleden zei KristenK: Dr. Verdonck ik tel mee af voor jou laat me iets weten hoe Dr. Verdonck was ik laat mijn operatie ook bij hem doen! Mag ik nog even vragen wrm je voor Motiva kiest? Hij rade mij Mentor aan. x K. Hoi! Nog niets dan goeds gehoord over Dr. Verdonck hier Hij heeft Mentor, Motiva en Sebbin allemaal uitgelegd en ik koos zelf voor Motiva omdat deze het meest natuurlijk aanvoelen en uitzien! Het waren dan ook wel de duurste.. maar wou zeker niet besparen voor zoiets ingrijpends waar je de rest van de dagen mee rond loopt xx
Lola1989 Posted September 21, 2016 Author Posted September 21, 2016 59 minuten geleden zei Lhien: @Lola1989 lingerie outlet? Vertel.... JA!! Zeker checken! Echt heerlijk!! Ideaal voor grote maten! In België en in Sluis! http://www.lingerieoutlet.be Kan je je helemaal uitleven aan -70%: advies, paskamers, parking, cash of bankcontact, alles netjes op een rek.... een echte tip!
Guest Billie Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Hoihoi! Lola1989 wanneer word je geopereerd ? Ik word deze vrijdag geopereerd door Dr. Verdonck! ik krijg 335cc motiva.. ik ben super zenuwachtig nu het heel dichtbij komt ! Heb jij ook ronde prothesen gekozen? groetjes !! Xxxx
Lola1989 Posted September 21, 2016 Author Posted September 21, 2016 2 uur geleden zei Billie: Hoihoi! Lola1989 wanneer word je geopereerd ? Ik word deze vrijdag geopereerd door Dr. Verdonck! ik krijg 335cc motiva.. ik ben super zenuwachtig nu het heel dichtbij komt ! Heb jij ook ronde prothesen gekozen? groetjes !! Xxxx Hoi! Ik wordt vrijdag om 10u geopereerd! Spannend hé! Ik krijg ook ronde prothesen ja: 315cc van Motiva! hoe laat moet jij?
JaYo Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Wat een kans? Tis alleen wel ver weg. X Lien
Guest Billie Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 16 uur geleden zei Lola1989: Hoi! Ik wordt vrijdag om 10u geopereerd! Spannend hé! Ik krijg ook ronde prothesen ja: 315cc van Motiva! hoe laat moet jij? Ik om 8u30! Super spannend ! Ik twijfel nog altijd aan het aantal cc heb zo bang datk ze te klein ga vinden :-0 groetjessss
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.