Jump to content

Jasmina : mei 2016 : Dr Vanoorbeek

Guest Jasmina

Recommended Posts

Guest Jasmina
Posted

Hallo ik ben jasmina na Lang zoeken op internet ben ik bij dr jo vanoorbeek op consultatie gegaan . Ik had dus een borstlift nodig met een implantaat 300 cc. Niet Lang moeten wachten voor operatie , 2 weken later mocht ik komen. S'morgens rond  8.30 was het Dan aan mij rond 11u terug wakker geworden en om 20u s'avonds mocht ik terug naar huis. Pijn viel goed mee, nu ben ik ondertussen 4 weken po en worden ze mooier want de eerste weken vond ik ze echt afschuwelijk... 

Posted

*** Hoi Jasmina, las toevallig je verslag, ik ben hier haast nooit meer, alleen als ik ff tijd over heb dan kijk ik ff. Fijn dat je ze steeds mooier gaat vinden! Ik ben 6 jaar geleden door Jo Vanoorbeek geopereerd, ook een lifting, en ben er nog iedere dag mega blij mee! Hopelijk jij dadelijk ook

X Ingrid.

• 2 weeks later...
Guest Jasmina
Posted

Hey Ingrid,

ja t'is eigenlijk dank zij jou dat ik bij hem ben gegaan lol... Had hier al een tijdje geleden fotos van jou gezien en dacht meteen deze pc wil ik ook eens ontmoeten ...ondertussen 6 weken po en ze zien er heel mooi uit en fijne littekens...dus bij deze dank u;-)

• 3 weeks later...
Guest Jasmina
Posted

Heel tevreden t'is nu al 9 weken geleden , de littekens zijn Heel fijn vallen niet zo op, de vorm is ook Heel mooi , herstel is goed meegevallen bijna geen blauwe plekken gehad geen wondproblemen gehad , en nochtans Rook ik en ben ik ook niet gestopt niet ervoor en niet erna :wacko:

x

Guest Jasmina
Posted

Ik had graag een album gemaakt maar het Lukt me niet met mijn ipad:mellow:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.