Jump to content

Zwangerschap NA borstvergroting

Recommended Posts

Posted

Hallo!

Ik ben op zoek naar ervaringen, tips, getuigenissen van vrouwen die na een borstvergroting (terug) zwanger zijn geworden. Ik wil graag weten wat voor effect het heeft op je borsten? Ik ben zelf tijdens een zwangerschap van een kleine C naar een grote D gegaan en ik heb nu besloten een borstvergroting te laten doen om terug nieuw leven in mijn borsten te blazen!! Ga voor een grote C, maar hoop dan dat bij een eventuele volgende zwangerschap het geen abnormaal grote borsten gaan worden en mijn huid zal uitrekken waardoor ik daarna misschien terug ontevreden ben...

Help!

Posted

Hallo,

dat is voor elke vrouw verschillend maar ik heb daar heel veel last van gehad. Kijk maar naar mijn foto's. De 1ste foto was voor mij Lifting. Voor mijn zwangerschap had ik een vergroting laten doen voor de spier. Ge moet u ook niet te fel laten afschrikken door de eerste foto maar ik had hele grote borsten bij mijn zwangerschap. 

Xx

Posted
8 minuten geleden zei nailtje:

Hallo,

dat is voor elke vrouw verschillend maar ik heb daar heel veel last van gehad. Kijk maar naar mijn foto's. De 1ste foto was voor mij Lifting. Voor mijn zwangerschap had ik een vergroting laten doen voor de spier. Ge moet u ook niet te fel laten afschrikken door de eerste foto maar ik had hele grote borsten bij mijn zwangerschap. 

Xx

Ik ga voor een prothese tussen de spier, dat leek voor Dr. Verdonck het beste in mijn geval...

Dus jij had al een operatie voor je zwangerschap gehad?

Hoe kan je foto's bekijken??

Posted

Ja ik heb 11 jaar terug al een borstvergroting gehad. 

Op mijn profiel moet je op afbeeldingen klikken en dan zie je ze. 

Xx

Posted

Ik volg ook eventjes.. Ben nog maar 19 en nog niet toe aan kinderen maar vraag me wel hetzelfde af. Hoop niet dat ik dan weer opnieuw onder het mes moet.

Posted

Hallo daar,

ik heb donderdag mijn eerste afspraak bij dokter Verdonck. Ik ben nog niet zwanger geweest, maar wil dit in de toekomst wel. Wat adviseren jullie voor of na de zwangerschap, en hoe zijn jullie borsten na de zwangerschap geworden? Zijn jullie tevreden met de arts? 

Posted
8 uur geleden zei MerelE:

Hallo daar,

ik heb donderdag mijn eerste afspraak bij dokter Verdonck. Ik ben nog niet zwanger geweest, maar wil dit in de toekomst wel. Wat adviseren jullie voor of na de zwangerschap, en hoe zijn jullie borsten na de zwangerschap geworden? Zijn jullie tevreden met de arts? 

Hallo,

ik moet nog onder het mes, maar ben tot nu toe al heel blij dat ik DR. Verdonck gekozen heb, en blijkbaar hier op dit forum zijn er nog veel tevreden vrouwen!

ik denk dat het het beste is om eerst kinderen te krijgen en dan pas nieuwe borsten! Natuurlijk als je nog heel jong bent en je wilt je de komende jaren toch goed voelen, wil je dat misschien niet uitstellen, maar het lijkt mij wel beter. Ik had nooit gedacht dat,mijn borsten zo zouden groeien tijdens mijn zwangerschap! Als ik dan al een BV zou gehad hebben, waren ze vast een E of F en dan rekt alles toch wel heel erg uit, want ben ook maar een fijntje met vrij dunne huid!

Posted

Het is, volgens de informatie die ik de laatste jaren vergaard heb, het beste om te wachten met een borstvergroting tot je kinderwens vervult is. Maar, dat wil niet zeggen dat het niet kan voor je zwangerschappen. Je moet er dan gewoon in je hoofd rekening mee houden dat je borsten gaan veranderen. Zeker als je ook van plan bent om borstvoeding te geven, moet je rekening houden met de veranderingen van je lichaam. 

Voor mij was dat voldoende reden om een borstvergroting uit te stellen, maar dat hoeft voor anderen niet zo te zijn. Het gaat om wat jij belangrijker vindt :). Maar, Dr. Verdonck zal dat allemaal uitgebreid met je bespreken en je advies geven. Dat is zijn job :)  

Posted

Tis niet gemakkelijk e heb ook na mijn eerste zwangerschap het heel moeilijk gehad met mijn borsten... Wou zo graag een borstvergroting laten doen. Maar dan toch gewacht tot na mijn tweede zwangerschap.

dokter Verdonck zijn eerste woorden waren is er nog een zwangersschapswens? Nu op het moment niet maar je weet nooit....

veel succes x

Posted

Hoi,

ik ben woensdag 2 weken po en ik heb al een kindje, maar het heeft jaren geduurd voordat ik zwanger werd. mijn vriend en ik stonden wel open voor een tweede kindje maar helaas werd ik weer moeilijk zwanger. Dit is mentaal best zwaar. Ik zat in twee strijd, wachten met bv tot na de volgende zwangerschap of doen wat ik al jaren graag wilde? ( al voor mijn eerste zwangerschap)

ik heb voor het laatste gekozen, een bv dus. Mochten we het over minimaal een 1 jaar nog eens willen proberen en het lukt dan neem ik het risico dat dit gevolgen heeft voor mijn nieuwe borsten. Er is namelijk geen garantie dat het mooi blijft, maar ook niet dat het altijd lelijk wordt na afloop. En het zou namelijk ook zomaar kunnen zijn dat het 4, 5 of 6 jaar duurt voordat het weer lukt of dat het nooit meer lukt aangezien ik niet erg vruchtbaar blijk te zijn.

Niets in het leven is zomaar gegeven.

ik leef vandaag

Posted

en wat heb je momenteel van maat? mij is gezegd dat als je weinig weefsel van jezelf hebt (ik heb een AA/A) er weinig verschil zal zijn tijdens de zwangerschap, zolang je geen overdreven veel kilos bijkomt zou het allemaal geen probleem zijn. nu elk lichaam veranderd wel een beetje he maar hij zei me zelf niet te wachten....

Posted
11 uur geleden zei Lotje81:

en wat heb je momenteel van maat? mij is gezegd dat als je weinig weefsel van jezelf hebt (ik heb een AA/A) er weinig verschil zal zijn tijdens de zwangerschap, zolang je geen overdreven veel kilos bijkomt zou het allemaal geen probleem zijn. nu elk lichaam veranderd wel een beetje he maar hij zei me zelf niet te wachten....

Momenteel een kleine B, maar ik had ooit een C. Dus er is wel wat eigen weefsel! Bij mijn vorige zwangerschap was ik 17kg aangekomen, maar dat geloofde niemand! Het is wel goed verdeeld, aangezien ik 1m80 ben :)

Mijn profielfoto is een foto van toen ik zwanger was!

• 1 month later...
Posted

Hoi @Lola1989

Ik ben nu ook moeder van 1 zoon en ga me borsten laten vergroten. Waarschijnlijk komt er nog wel een kleine in de toekomst maar nu nog niet. 

Ik denk dat ik bij de geboorte van mijn 2de van die pilletjes ga vragen aan de dokter tegen stuwing. Ik heb echt het id dat mijn borsten verpest zijn door de stuwing. Ze werden enorm en heb het niet een paar keer gehad maar vaak omdat het stoppen met borstvoeding niet lukte.. Dat rekt je borsten echt enorm op kan ik je vertellen . 

Groetjes

Posted

Ik heb na 2 kinderen een bv gehad en dacht dat ik toen klaar was. Na 5 jaar toch nog een kindje en uiteindelijk zijn mijn borsten wel iets slapper geworden, maar niet heel erg. Na 7 jaar is het sowieso wel logisch denk ik dat ze iets slapper worden, ik word ook een dagje ouder ;)

Tijdens de zwangerschap waren ze niet extreem groot geworden bij mij trouwens. 

• 1 year later...
Posted

En wat als je per ongeluk zwanger wordt vlak na de borstvergroting? Hoe schadelijk is dit?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.