Jump to content

Ndn-e : 1 augustus 2016 : Dr. Visser : Wellness Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden,

Ik ben nieuw hier op het forum en zal me even voorstellen.

Ik ben 34, woon samen met mijn vriend en ons dochtertje van 8,5 maand en werk in het onderwijs.

1/8/2015 word ik geopereerd door dr Visser. Ik krijg 370 cc hydrogel dual plane geplaatst.

Op dit moment heb ik een kleine (slappe) C cup. Ik ben heel benieuwd waar ik daarna op ga uitkomen!

Iemand enig idee???

Ik lees veel dat dr Visser klein adviseert en dr Nio juist groot. Dr Visser adviseerde 320, maar daar heb ik zelf 370 van gemaakt.

Ik hoop op DD uit te komen ongeveer.

Tips en advies, zeer welkom!!!!

groetjes

Posted

Hoi meis, en welkom.

Er is hier heel veel informatie te vergaren,en je gaat je niet vervelen hier, forum werkt uitermate verslavend :)

Ik heb je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, hier kun je al je updates, vragen en ook na je operatie je verslag schrijven, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

xx

Posted

Super dank je wel :)

Het is nog even een beetje uitvogelen hoe alles werkt, maar inderdaad nu al verslavend ;-)

x

• 3 weeks later...
Posted

Hoi Ndn-e, is spannend zeker nu de datum vastligt? Ik ben ook al een paar keer op consultatie geweest bij Dr. Visser. Hoewel het de laatste keer wat tegenviel, denk ik toch ook bij haar te gaan. Ze lijkt me toch kundig en heb al mooie foto's van haar werk gezien. Het enige wat mij nog wat tegenzit, is dat ze 425cc wil zetten, terwijl ik echt een maatje meer wil. Ik heb een brede omtrek en brede heupen en ik wou de boel een beetje in balans brengen. Nu lees ik dat ze ook minder adviseerde bij jou en dat je zelf meer hebt gezegd. Deed ze hier moeilijk over? Bij mij zei ze letterlijk: Niet meer dan 425cc..

Grtjes AAA-cupje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.