Jump to content

Eleni92 : 9 juni 2016

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal

Ik ben gisteren op consultatie geweest bij Dr. Damen.

Ik ben 1.60 ,48 kg heb een 75A.

Ik zou graag op een grote C/ D cup uitkomen maar de pc zegt dat hij mij een 260 cc wilt geven , ik twijfel nog tussen de 260 en 300 ..

Wat zou het beste bij mij passen ? ik ben heel erg aan het twijfelen :(

Posted

Hoi Eleni92,

Wat het beste bij je past dat kan ik natuurlijk niet zo zeggen. Je pc zal goed kunnen zien wat wel en niet bij je lichaam past. Ik ben zelf 1,73 en heb 255 cc gekregen. Ik zit op een mooie C. Ik ben er superblij mee maar ik moet ook zeggen dat het kleiner is uitgevallen dan ik van de voren dacht. Maar vind het voor de rest helemaal goed zo! Heb je al wel met pas protheses gepast? Dan weet je ook ongeveer wat het gaat worden na de operatie. Maar als ik naar mezelf kijk met het volume wat ik heb en je wil uitkomen op een D zou ik eerder neigen naar de 300 cc. Maar vind het moeilijk om dat voor je te bepalen.Succes!

Posted

Hahah 300 ja ;) ... T went snel en je wilt ook geen spijt krijgen dat je toch maar voor de 300 was gegaan.

Ik ben 168-170 en kom met 250cc high profile op een D cup.

Mocht je dual plane krijgen dan oogt t wat kleiner dan wat de pasprothese aangeeft omdat je deze OP je eigen borsten past.

Succes

Posted

*** Heeft de pc wel gezegd dat je kon kiezen tussen die 2 maten? Het kan ook zo zijn dat er niet meer in je borst past? Je bent niet zo groot en ook niet zwaar (misschien smal postuur?) Als je de grotere volgens de pc kan nemen zou ik dat wel doen, maar als hij zegt dat t niet gaat, dat ook aannemen, je wilt geen complicaties.

Groetjes van Ingrid.

Posted

Ik zou voor de 300cc gaan. Ik ben zelf ook maar klein en dun (1,58 en 44 kilo) kwam van een kleine b. Ik heb 300 en 350 cc gekregen en heb nu een 65D. Succes met je keuze meid, maar denk er goed over na!

Posted

ik heb 280 cc en ze lijken voldoende van grote :) ik wou het ook graag natuurlijk aangezien ik mager ben, x

• 2 months later...
Posted

Hoi allemaal !

Sorry voor de late reactie , had het even uit het oog verloren.

Ben vandaag voor de 2e keer naar Dr Damen geweest voor toch zeker te zijn vd maat.

Het word toch een 300 cc achter de spier ! Dankjewel voor de reacties , zat echt heel erg te twijfelen omdat ik toch een smal postuur heb.

Ik word geopereerd op 22 mei , kan niet wachten !

Groetjes , Eleni XXX

Posted

Welkom op het forum!!!

Bij twijfel altijd voor de grootste gaan ;)

Het verschil is niet zo veel en zal misschien niet eens zo te zien zijn, maar achteraf kun je dan nooit spijt krijgen dat je dan niet voor de grootste bent gegaan. Er zijn genoeg meiden die toch dat beetje meer hadden willen hebben :D

Posted

Ja ,toen ik de pasprotheses aanhad was ik zelfs aan het twijfelen om nog iets groter te gaan maar hij heeft het mij afgeraden. Keuze gemaakt

• 2 years later...
Posted

Hoi iedereen !

Ik word donderdag geopereerd door het kliniek van Diana Gabriels. 

Ik krijg 350 cc en heb momenteel een a cup , op welke cup zou ik erna uitkomen?

En weten jullie als het nog mogelijk is om voor meer cc te gaan vlak voor de operatie ? Ben nog erg hard aan het twijfelen !

Ik ben 1.60 en weeg 48kg. Ben vrij tenger , maar atletisch gebouwd met wat bredere schouders.

alvast bedankt ! xxxx

Posted

Degene die jou hier het best mee kan helpen is @best_boobie;) pak je glazenbol er maar weer bij :P

Alvast heel veel succes met je operatie hou ons maar op de hoogte!

Posted

Ik heb 300cc en ben 160 en 46 kilo. Als ik opmeet heb ik een B cup, maar als ik een bh aandoe een C cup, misschien als ze goed soepel zijn een D cup maar dat komt vanwege de kleine omvang. De pc zei dat er bij mij niet meer in kon. Maar als er een pc was geweest die hoger zou gaan was ik voor de 350-375 gegaan. Je went erg snel. Vind ze net iets te klein (in strak shirt is het wel mooi). Als je foto wil dan vraag maar. X

Ik kom van aa af 

Posted
1 uur geleden zei Eleni92:

Ok ik zal haar een berichtje sturen ^_^ dankjewel !! 

Stuur me idd liever even een pb.. Ga morgen een paar dagen naar Berlijn, en weet niet hoe mijn wifi daar is, maar ik zal reageren als het me lukt.
Heb alleen iets meer info nodig:
Welke cupmaat heb je nu, dus zowel omvang als cupmaat?
Die 350 cc van welk merk is die? Mentor?
En welk profile krijg je?

xxx BB

Posted
5 minuten geleden zei best_boobie:

Stuur me idd liever even een pb.. Ga morgen een paar dagen naar Berlijn, en weet niet hoe mijn wifi daar is, maar ik zal reageren als het me lukt.
Heb alleen iets meer info nodig:
Welke cupmaat heb je nu, dus zowel omvang als cupmaat?
Die 350 cc van welk merk is die? Mentor?
En welk profile krijg je?

xxx BB

oh ik zie net je statusupdate :P
Zal ik daar zometeen op reageren :) 

Posted
3 uur geleden zei Eleni92:

Hoi iedereen !

Ik word donderdag geopereerd door het kliniek van Diana Gabriels. 

Ik krijg 350 cc en heb momenteel een a cup , op welke cup zou ik erna uitkomen?

En weten jullie als het nog mogelijk is om voor meer cc te gaan vlak voor de operatie ? Ben nog erg hard aan het twijfelen !

Ik ben 1.60 en weeg 48kg. Ben vrij tenger , maar atletisch gebouwd met wat bredere schouders.

alvast bedankt ! xxxx

Op welke cup wil je uitkomen?  

Ik ben 1.68 en weeg 54 kilo. Heb nu een aa/kleine b. 

Ik zou eerst voor anatomisch 375 gaan maar kies toch voor anatomisch 390 (meer projectie ) omdat ik twijfelde...zal niet veel maken maar bij twijfel volg ik t advies hier op.... kies iets meer want het went snel. Ik wil graag op een DD of E uitkomen. Ik word pas 14 juli geopereerd dus meer advies of vergelijkan kan ik je niet geven. 

Succes met je keus! En ze hebben er vast meer liggen aangezien er vaak geopereerd word dus zou gewoon bellen! 

Xx

• 1 year later...
Posted

beste eleni,

heb zojuist in je album gekeken, je borsten zijn schitterend, mag ik vragen waar u bent geweest,ik twijfel tussen verschillende artsen, ik wil het dan ook goed doen, de jouwe lijken me perfect

dank voor verdere info, veel groetjes

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.