Ga naar inhoud

Alle Dokter Bruno De Meyere boobs hierzoo !!


Miss.S

Aanbevolen berichten

Is er eigenlijk iemand die al dual plane heeft laten plaatsen bij De Meyere?

 

Ik overweeg dit omdat er bij mij voor de spier "slechts" plaats is voor max 400cc. Ik heb nu een lege B cup en ik ben bang dat ik buiten ga gaan met een volle C of kleine D ofzo... Ik droom van een E cup en overweeg dan ook dual plane te nemen als ik hierdoor grotere prothesen kan plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Sunday, March 26, 2017 om 16:53 zei RosieW:

Is er eigenlijk iemand op dit forum die Dual Plane heeft, geplaatst door De Meyere?

 

Ik ben een beetje angstig dat, als ik voor de spier laat plaatsen, misschien op latere leeftijd, bij verlies van weefsel door ouderdom, je de prothese zou gaan zien zitten ofzo.

Heeft Dr. De Meyere jullie hier iets over verteld?

 

Groetjes allmaal!

:P

Dat ligt er een beetje aan of je zelf genoeg borstweefsel hebt... hij heeft mij verteld dat dan de kans erg klein is dat je ooit de prothese zal gaan zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen donderdag mijn bv gehad bij Dr. De Meyere. 

Helemaal super hoe ik werd ontvangen en gerust gesteld werd. 

 

Een fijne chirurg die weet waar hij het over heeft.

Kundige staff ook.. (verpleegkundigen en anesthesist)

 

Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van mijn borsten!

Nog wat pijn nu, maar dit begint al minder te worden

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 8-4-2017 om 05:47 zei Splanie:

Ik heb afgelopen donderdag mijn bv gehad bij Dr. De Meyere. 

Helemaal super hoe ik werd ontvangen en gerust gesteld werd. 

 

Een fijne chirurg die weet waar hij het over heeft.

Kundige staff ook.. (verpleegkundigen en anesthesist)

 

Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van mijn borsten!

Nog wat pijn nu, maar dit begint al minder te worden

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow wat mooi zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey,

 

Ik heb 19 juni m'n eerste consult bij Dr. Bruno de Meyere. Ik las ergens dat het €5000,- is, klopt dit? Dan zijn de prijzen in België wel heel erg omhoog gegaan. 

 

Ik hoop dat hij ook protheses achter de spier plaatst, ik wil juist hele ronde neppe borsten. Vind ik persoonlijk erg mooi. 21 augustus heb ik ook consult bij Dr. Plovier, omdat hij het sowieso achter de spier plaatst.

 

Ik heb in 2012 een bv gehad bij Dr. Nio, daar ben ik dus totaal niet blij mee, maar ik hoor vele die hem de hemel in prijzen. Ik heb blijkbaar te weinig weefsel (ookal had ik een B/C), want bij mij zie je de implantaat zitten. Hij heeft ze voor mijn spier geplaatst, omdat hij dat mooier vond. :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei frbarbie:

Hey,

 

Ik heb 19 juni m'n eerste consult bij Dr. Bruno de Meyere. Ik las ergens dat het €5000,- is, klopt dit? Dan zijn de prijzen in België wel heel erg omhoog gegaan. 

 

Ik hoop dat hij ook protheses achter de spier plaatst, ik wil juist hele ronde neppe borsten. Vind ik persoonlijk erg mooi. 21 augustus heb ik ook consult bij Dr. Plovier, omdat hij het sowieso achter de spier plaatst.

 

Ik heb in 2012 een bv gehad bij Dr. Nio, daar ben ik dus totaal niet blij mee, maar ik hoor vele die hem de hemel in prijzen. Ik heb blijkbaar te weinig weefsel (ookal had ik een B/C), want bij mij zie je de implantaat zitten. Hij heeft ze voor mijn spier geplaatst, omdat hij dat mooier vond. :( 

 

hoi 

Succes met je consult, dat is niet lang meer ;) 

Die 5000e klopt maar dit is voor speciale prothesen. Deze gebruikt hij als je echt heeeeeeeeeeel weinig eigen weefsel hebt :) 

Hij plaatst zelden achter de spier, hij is voorstander van op de spier. Nep borsten bij hem.. Goh betwijfel ik dat hij dit zal willen doen. Hij is een man die van natuurlijk houdt dus denk niet dat hij dit zal willen doen. @best_boobie weet niet of jij hier iets van weet?

Plovier zou je hierin denk ik beter helpen.

 

Ja klopt, zijn er heel veel die hem super vinden. Waarom ben jij er absoluut niet blij mee?

Oh maar hij plaatst tegenwoordig erg veel dual plane dacht ik ? Wat jammer.. Ik hoop dat je nu de juiste pc vindt! 

 

(Heb je trouwens je eigen topic?)

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2017-6-12 om 17:40 zei Miss.S:

 

hoi 

Succes met je consult, dat is niet lang meer ;) 

Die 5000e klopt maar dit is voor speciale prothesen. Deze gebruikt hij als je echt heeeeeeeeeeel weinig eigen weefsel hebt :) 

Hij plaatst zelden achter de spier, hij is voorstander van op de spier. Nep borsten bij hem.. Goh betwijfel ik dat hij dit zal willen doen. Hij is een man die van natuurlijk houdt dus denk niet dat hij dit zal willen doen. @best_boobie weet niet of jij hier iets van weet?

Plovier zou je hierin denk ik beter helpen.

 

Ja klopt, zijn er heel veel die hem super vinden. Waarom ben jij er absoluut niet blij mee?

Oh maar hij plaatst tegenwoordig erg veel dual plane dacht ik ? Wat jammer.. Ik hoop dat je nu de juiste pc vindt! 

 

(Heb je trouwens je eigen topic?)

groetjes!

Hoi,

 

Ik heb net een voorstel topic gemaakt. Ben nog nieuw hier, dus weet nog niet hoe alles werkt.^_^

 

Bruno kan en wil neppe borsten maken, hij heeft veel klanten uit Duitsland die dit willen. Maar inderdaad wel voor de spier. Hij heeft alles uitgelegd en ik vind het wel een fijne man. Maar ik wacht mijn gesprek met Dr. Plovier, 21 augustus af (duurt lang!!) En dan ga ik kijken wie het meeste aan mijn wens kan voldoen.:D

 

De prijs bij Bruno is wel erg aantrekkelijk, ik ben benieuwd naar die van Plovier. Maar de prijs maakt me niet heel veel uit. Ik wil nu gewoon borsten waar ik blij mee kan zijn en me niet voor hoef te schamen, of in een pashokje sta te huilen, omdat die bikini zo lelijk staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 8-4-2017 om 05:47 zei Splanie:

Ik heb afgelopen donderdag mijn bv gehad bij Dr. De Meyere. 

Helemaal super hoe ik werd ontvangen en gerust gesteld werd. 

 

Een fijne chirurg die weet waar hij het over heeft.

Kundige staff ook.. (verpleegkundigen en anesthesist)

 

Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat van mijn borsten!

Nog wat pijn nu, maar dit begint al minder te worden

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 Super mooi! Hoeveel cc is dit n van welke cup kwam je ? Is dit ronde prothese voor de spier of dual plan ? 

Ik word namelijk over 37 dagen ook geoppereerd bij Demeyere, heb superveel stress 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 5-12-2017 om 17:03 zei Tlth:

 Super mooi! Hoeveel cc is dit n van welke cup kwam je ? Is dit ronde prothese voor de spier of dual plan ? 

Ik word namelijk over 37 dagen ook geoppereerd bij Demeyere, heb superveel stress 

Hoi!

 

ik lees het nu pas, hoe is het?

hoe is de operatie gegaan ?

 

dit is 300cc voor de spier :)

het ziet er inmiddels hee natuurlijk uit! 

Ze zijn niet van echt de onderscheiden en heb nog nooit de vraag gehad of ik een vergroting heb gehad.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.