Ga naar inhoud

Alle Dokter Bruno De Meyere boobs hierzoo !!


Miss.S

Aanbevolen berichten

Nu is het ookal behoorlijk sleuren met de maxi cosi, en ik zou men investering met de nodige zorg willen behandelen ;). Maar wat ik ineens graag zou willen combineren als ik dan toch onder narcose ben is mijn navel laten 'herstellen' die heeft wat afgezien en de huid aan men navel ong 1 cm is nogal uitgetrokken. Maar dan laat ik best voldoende tijd na men bevalling en is het heffen nog iets kritischer.

heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Julie WB:

Nu is het ookal behoorlijk sleuren met de maxi cosi, en ik zou men investering met de nodige zorg willen behandelen ;). Maar wat ik ineens graag zou willen combineren als ik dan toch onder narcose ben is mijn navel laten 'herstellen' die heeft wat afgezien en de huid aan men navel ong 1 cm is nogal uitgetrokken. Maar dan laat ik best voldoende tijd na men bevalling en is het heffen nog iets kritischer.

heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

gr

Misschien dat je even een eigen topic kunt openen? Of misschien heb je dat al :)
Als je daar dan je vraag in stelt? Het probleem hier is, dat dit een raar topic wordt, terwijl de bedoeling volgens mij is dat hier zich de demeyere-boobs verzamelen :)
Kun jij niks aan doen hoor Julie, want je bent hier nog niet zo lang. Maar stel je vragen in je eigen topic, dan zal er vaak ook sneller iemand reageren die er iets vanaf weet, en zo heb je alles makkelijk bij elkaar staan :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...
Op 22-6-2016 om 21:15 zei Miss.G:

Dag Dames, Ik ben daarstraks op consultatie geweest bij Demeyere.  Had meteen een goed gevoel en ga vanavond de planning eens bekijken wanneer we ervoor kunnen gaan  :-).  Heel goede en volledige uitleg gehad.  Overmorgen is er een plaatsje vrij ik twijfelde even om meteen OK te zeggen, maar goed, rustig aan.  Eerst even vakantie nemen al leek het vooruitzicht om deze zomer al een gevulde bikini te hebben heel aantrekkelijk :-). 

Jammer genoeg heb ik zo weinig eigen borstweefsel dat de enige optie een druppelvormige protese is en geen ronde.  Nadeel: de prijs  AAAAAAAAHHH, meer geld voor minder vulling haha, want het is 1 maat en misschien eentje meer als blijkt dat er wat meer plaats is maar ik heb al meteen mijn hoge verwachtingen moeten bijstellen en zal tevreden moeten zijn met een gewone B (had stiekem toch op een C gehoopt zoals in mijn borstvoedingsperiode).  Maar goed, alles beter dan niks/platte vijg zoals nu.  Ik hoop toch nog heel stiekem op dat kleine maatje meer dan wat hij nu vandaag gemeten heeft.

Bij deze de oproep aan de Demeyere boobs om massaal voor en na foto's hier te posten, dan zitten die ook mooi bij elkaar  :-).

Ik vond het trouwens wel grappig dat je langs het andere deurtje buiten mocht, heel discreet allemaal terwijl hier iedereen zo open en bloot over zijn boobs praat.  :-)

xxx

 

 

Hoeveel heb je moeten betalen dan, als ik zo vrij mag zijn? Ik ben ook van plan om bij Demeyere te gaan! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bo90:

Hoeveel heb je moeten betalen dan, als ik zo vrij mag zijn? Ik ben ook van plan om bij Demeyere te gaan! :)

 

De ronde kosten dacht ik 3200e de anatomische die ik heb 5000e :-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei best_boobie:

ik dacht dat de ronde prothesen, sinds de btw verhoging, 3500 euro kosten bij Demeyere.
De style 510 zijn idd duurder, maar dat zijn ze overal :) 

 

xx

Ach juist! Ha! Was ik alweer vergeten haha :-P

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Miss.S:

 

De ronde kosten dacht ik 3200e de anatomische die ik heb 5000e :-) 

 

Amai dat is idd een groot prijsverschil! En is het dual plane of voor/achter de spier? 8 februari heb ik een eerste consult! Ik vind het enorm spannend!! Maar ik hoor veel goeds van Demeyere. Ben jij er ook nog steeds zo tevreden van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bo90:

Amai dat is idd een groot prijsverschil! En is het dual plane of voor/achter de spier? 8 februari heb ik een eerste consult! Ik vind het enorm spannend!! Maar ik hoor veel goeds van Demeyere. Ben jij er ook nog steeds zo tevreden van?

 

dat komt omdat er van Ronde prothesen meer merken zijn, en van de anatomische die hij gebruikt maar 1 merk van bestaat en die vragen natuurlijk veel geld ;) 

De Meyere is een voorstander van op de spier. Ik ben daarom naar hem gegaan. Ik wou ze zelf op de spier. Als het echt moet, en jij dat ook echt zelf wilt zal hij wel tussen de spier werken. maar als het kan heeft hij liever op de spier. :) 

Je kunt altijd mijn topic lezen. Ik ben tot op de dag nog altijd heel erg blij dat ik naar hem ben gegaan! Ik ben echt super blij met mijn borsten :D

succes met je consult! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Miss.S:

 

dat komt omdat er van Ronde prothesen meer merken zijn, en van de anatomische die hij gebruikt maar 1 merk van bestaat en die vragen natuurlijk veel geld ;) 

De Meyere is een voorstander van op de spier. Ik ben daarom naar hem gegaan. Ik wou ze zelf op de spier. Als het echt moet, en jij dat ook echt zelf wilt zal hij wel tussen de spier werken. maar als het kan heeft hij liever op de spier. :) 

Je kunt altijd mijn topic lezen. Ik ben tot op de dag nog altijd heel erg blij dat ik naar hem ben gegaan! Ik ben echt super blij met mijn borsten :D

succes met je consult! 

xxx

Het probleem is dat ik niet weet wat ik wil :P ik las hier ergens dat protheses die voor de spier geplaatst zijn sneller last krijgen van de zwaartekracht. En ik heb zo'n dun velletje... ik vraag me af of Demeyere wel de beste dokter is als ik dual plane zou willen. Maar ik lees zó veel goeds over hem! 

Wat geweldig om te lezen dat jij ook zo tevreden bent over je boobies! Zo zou elke vrouw zich moeten voelen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Bo90:

Het probleem is dat ik niet weet wat ik wil :P ik las hier ergens dat protheses die voor de spier geplaatst zijn sneller last krijgen van de zwaartekracht. En ik heb zo'n dun velletje... ik vraag me af of Demeyere wel de beste dokter is als ik dual plane zou willen. Maar ik lees zó veel goeds over hem! 

Wat geweldig om te lezen dat jij ook zo tevreden bent over je boobies! Zo zou elke vrouw zich moeten voelen :D

 

Ja dan zul je je nog wat moeten verdiepen. Ik heb op de spier voor mezelf ook wel gekozen gewoon omdat tussen de spier.. geen idee, bah, het idee dat ze in mijn gezonde spier ook nog moeten snijden en tijdens sporten je prothesen zien misvormen enz. Blegh, degoutant gedacht. Dus ik koos voor demeyere, omdat ik wis dat hij op de spier zou plaatsen. :) Heb je een dun velletje is de kans groot dat hij de anatomische plaatst net als bij mij. Ik had niet genoeg eigen weefsel. En ik ben eigenlijk heel blij met het resultaat. Natuurlijk heb ik ook zo mijn klaagmomenten en onzekerheden maarja, we streven allemaal naar perfectie, en onderhand weet ik dat dat gewoon niet kan, zoals mijn man vaak zegt ''Let it goooo Let it goooo'' :45: 

Komt goed, lees een paar verschillende topics verdiep je beetje in de plaatsingen en prothesen, als ik me niet vergis zijn daar topics over en anders even zoekbalk gebruiken ;) neem foto's mee! en Zeker laten zien!! ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Miss.S:

 

Ja dan zul je je nog wat moeten verdiepen. Ik heb op de spier voor mezelf ook wel gekozen gewoon omdat tussen de spier.. geen idee, bah, het idee dat ze in mijn gezonde spier ook nog moeten snijden en tijdens sporten je prothesen zien misvormen enz. Blegh, degoutant gedacht. Dus ik koos voor demeyere, omdat ik wis dat hij op de spier zou plaatsen. :) Heb je een dun velletje is de kans groot dat hij de anatomische plaatst net als bij mij. Ik had niet genoeg eigen weefsel. En ik ben eigenlijk heel blij met het resultaat. Natuurlijk heb ik ook zo mijn klaagmomenten en onzekerheden maarja, we streven allemaal naar perfectie, en onderhand weet ik dat dat gewoon niet kan, zoals mijn man vaak zegt ''Let it goooo Let it goooo'' :45: 

Komt goed, lees een paar verschillende topics verdiep je beetje in de plaatsingen en prothesen, als ik me niet vergis zijn daar topics over en anders even zoekbalk gebruiken ;) neem foto's mee! en Zeker laten zien!! ;) 

xxx

Och zou je dat bij dual plane ook zien misvormen bij het fitnessen? :s dat is niet zo'n zicht inderdaad...

Bedankt voor je informatie Miss.S! Je hebt me echt al vooruit geholpen!

 

Ik blijf lezen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bo90:

Och zou je dat bij dual plane ook zien misvormen bij het fitnessen? :s dat is niet zo'n zicht inderdaad...

Bedankt voor je informatie Miss.S! Je hebt me echt al vooruit geholpen!

 

Ik blijf lezen :)

ja bij dual plane zijn er veel dames die het sporten niet meer leuk vinden, met name borstspier oefeningen omdat in het begin het niet aangenaam  voelt. Met de tijd zijn ze het gewoon. maar hun prothesen misvormt wel mee bij het aanspannen van je borstspier en dat idee vond ik echt maar degoutant :) Maar dat zijn dingen die je voor jezelf moet uitmaken hé ;)

Graag gedaan! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Miss.S:

ja bij dual plane zijn er veel dames die het sporten niet meer leuk vinden, met name borstspier oefeningen omdat in het begin het niet aangenaam  voelt. Met de tijd zijn ze het gewoon. maar hun prothesen misvormt wel mee bij het aanspannen van je borstspier en dat idee vond ik echt maar degoutant :) Maar dat zijn dingen die je voor jezelf moet uitmaken hé ;)

Graag gedaan! 

xxx

Ja dan zie je het toch van ver dat ze niet echt zijn? Niet wat ik wil! Ik ben enkel bang dat de lift snel terug zal hangen... Gho gho... Veel om over na te denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Bo90:

Ja dan zie je het toch van ver dat ze niet echt zijn? Niet wat ik wil! Ik ben enkel bang dat de lift snel terug zal hangen... Gho gho... Veel om over na te denken!

 

Altijd een bh dragen.. meer weet k niet helaas. Op consult gaan en dit zeker vragen!! :-) Veel nadenk en leesgenot gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey dames,

 

een vraagje...Plaatst dr demeyer ook grotere maten? Ik heb nu een D, maar wil graag wat groter gaan, draag ook al een tijdje extra vullingen. Ben bij Dr. Plovier op consult geweest, en die zou 750 cc plaatsen, maar ik had niet zo'n goed gevoel bij hem. Ik lees hier veel goeds over dr demeyere, maar weet niet goed of hij ook grotere maten doet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Charlientje:

Hey dames,

 

een vraagje...Plaatst dr demeyer ook grotere maten? Ik heb nu een D, maar wil graag wat groter gaan, draag ook al een tijdje extra vullingen. Ben bij Dr. Plovier op consult geweest, en die zou 750 cc plaatsen, maar ik had niet zo'n goed gevoel bij hem. Ik lees hier veel goeds over dr demeyere, maar weet niet goed of hij ook grotere maten doet?

5niet veel of vaak maar als dit jou wens is zal hij dit wel doen maar!  Op je strepen staan en zeker laten zien dat je zeker bent en weet dat het is wat jij wilt!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Joepie! Een volledig topic aan Dr. De Meyere gewijd!

Ik ga binnen 2 weken op eerste consult omdat ik bij mijn consult bij Dr. Cambier niet zo'n fijn gevoel kreeg. Zonder mijn lichaam of situatie te evalueren zei hij dat hij enkel protheses met zoutoplossing plaatste en enkel achter de spier.

 

Ik hoop dat Dr. De Meyere meerdere opties afweegt en hierbij ook rekening houdt met mijn lichaam en wensen!

Ik kijk er alvast enorm naar uit, de ingreep kan voor mij niet snel genoeg gebeuren :connie_39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei RosieW:

Joepie! Een volledig topic aan Dr. De Meyere gewijd!

Ik ga binnen 2 weken op eerste consult omdat ik bij mijn consult bij Dr. Cambier niet zo'n fijn gevoel kreeg. Zonder mijn lichaam of situatie te evalueren zei hij dat hij enkel protheses met zoutoplossing plaatste en enkel achter de spier.

 

Ik hoop dat Dr. De Meyere meerdere opties afweegt en hierbij ook rekening houdt met mijn lichaam en wensen!

Ik kijk er alvast enorm naar uit, de ingreep kan voor mij niet snel genoeg gebeuren :connie_39:

 

Spannend! En denk wel dat je beter zit bij de meyere :-) succes alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er eigenlijk iemand op dit forum die Dual Plane heeft, geplaatst door De Meyere?

 

Ik ben een beetje angstig dat, als ik voor de spier laat plaatsen, misschien op latere leeftijd, bij verlies van weefsel door ouderdom, je de prothese zou gaan zien zitten ofzo.

Heeft Dr. De Meyere jullie hier iets over verteld?

 

Groetjes allemaal!

:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Meyere is niet zo'n voorstander van dual plane. Hij zegt dat de protheses de normale vorm van de borst gewoon volgt. En inderdaad, op latere leeftijd kunnen borsten gaan hangen zoals dat bij iedereen kan gebeuren. (Ondersteuning door een goede bh blijft dus belangrijk!) Maar zo is Dat bij elke manier van plaatsing. Wanneer de protheses dual plane geplaatst zijn, gaat het natuurlijk weefsel ook gaan hangen, maar blijft de prothese wél hoog zitten. Hierdoor kan een double bouble ontstaan. Je kan de natuur en de zwaartekracht niet helemaal tegengaan dus :(

Daarnaast vindt hij vóór de spier natuurlijker, gaan ze minder uit elkaar staan en vervormen de protheses niet door het aanspannen van de spieren.

 

Maar hij plaatst wel dual plane als je dat wenst hoor. Bijvoorbeeld als je grotere protheses wilt dan mogelijk is bij plaatsing vóór de spier. Maar zelf als je weinig weefsel zou hebben, is plaatsing vóór de spier mogelijk bij hem aangezien hij met speciale protheses werkt. Daarom dat hij zo'n voorstander is van deze manier van plaatsing. :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames!

Ik ben vorige week op consultatie geweest bij dr.Demeyere.
Ik heb momenteel een a cup, en omdat ik te weinig borstweefsel heb heeft hij mij de natrelle 510 aangeraden
Hij zou maximum 245cc kunnen plaatsen bij mij en ik zou van een A naar een volle B cup gaan.
Is hier iemand die dit al heeft laten doen , en heb je soms foto's hiervan??
Ben echt benieuwd hoe dit er dan uiteindelijk zou gaan uitzien...

 

Groetjes!
Jess

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bo90:

De Meyere is niet zo'n voorstander van dual plane. Hij zegt dat de protheses de normale vorm van de borst gewoon volgt. En inderdaad, op latere leeftijd kunnen borsten gaan hangen zoals dat bij iedereen kan gebeuren. (Ondersteuning door een goede bh blijft dus belangrijk!) Maar zo is Dat bij elke manier van plaatsing. Wanneer de protheses dual plane geplaatst zijn, gaat het natuurlijk weefsel ook gaan hangen, maar blijft de prothese wél hoog zitten. Hierdoor kan een double bouble ontstaan. Je kan de natuur en de zwaartekracht niet helemaal tegengaan dus :(

Daarnaast vindt hij vóór de spier natuurlijker, gaan ze minder uit elkaar staan en vervormen de protheses niet door het aanspannen van de spieren.

 

Maar hij plaatst wel dual plane als je dat wenst hoor. Bijvoorbeeld als je grotere protheses wilt dan mogelijk is bij plaatsing vóór de spier. Maar zelf als je weinig weefsel zou hebben, is plaatsing vóór de spier mogelijk bij hem aangezien hij met speciale protheses werkt. Daarom dat hij zo'n voorstander is van deze manier van plaatsing. :)

 

 

 

Wat een supergoede uitleg. Knap dat je dit allemaal weet! Ik ben eigenlijk alles al aan het uitzoeken voordat ik op consult ga. Misschien niet zo slim maar ik ben gewoon te benieuwd, haha.

Ik denk wel dat t een goede beslissing is geweest om naar De Meyere te gaan. Bedankt voor de geruststelling. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.