Ga naar inhoud

Alle Dokter Bruno De Meyere boobs hierzoo !!


Miss.S

Aanbevolen berichten

Haii ! 

Titel zegt genoeg :D ik lees topics over nio boobs dus ik dacht AHA ! Er zijn ook De Meyere boobs en die zijn ook SUPER mooi ! Dus dames! :D ben nieuwsgierig. 

Ik zelf ga pas 20 juli op consultatie bij Dokter De Meyere. Maar kijk er enorm naar uit & zeker na zoveel goede verhalen over hem te lezen ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • Reacties 58
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei best_boobie:

:45: helemaal gemist dit topic :45:

Me2, al vier jaar trotse eigenaar van bruno-boobs :1big_boobs:

 

Ja en ze zijn prachtig !!! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20 juni 2016 om 11:17 zei best_boobie:

:45: helemaal gemist dit topic :45:

Me2, al vier jaar trotse eigenaar van bruno-boobs :1big_boobs:

 

Wat vliegt de tijd! In september voor mij ook al 3 jaar :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Esmiralda:

Er zijn er heel veel meer volgens mij :D

zeker weten meer :P hahahaha ze komen van zelf wel ;) is anders wel leuk, dan heb ge makkelijk dames waarvan je weet naar welke pc ze zijn gegaan :45: moet je niet meer zoeken staan allemaal in 1 topic ^^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

ik ben vrij nieuw op dit forum en ben dus nog een hele hoop info aan het inwinnen voor hopelijk een toekomstige borstvergroting. Bij de plastische chirurgen sprak dr de meyere mij het meeste aan. Hoe lang hebben jullie getwijfeld tot het maken van een consult en dan ook nog eens om de grote sprong te wagen?

gr Julie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het speelde al jaren in mijn hoofd dat ik dit wilde. Toen ik eenmaal de knoop had doorgehakt om het dan ook echt  "gewoon" te doen ging het vrij snel. Het maken van de afspraak vond ik erg spannend, maar ik wist eigenlijk al dat als het goed voelde bij de Meyere tijdens het consult dat ik dan gelijk de afspraak zou inplannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Julie WB:

Hoi dames,

ik ben vrij nieuw op dit forum en ben dus nog een hele hoop info aan het inwinnen voor hopelijk een toekomstige borstvergroting. Bij de plastische chirurgen sprak dr de meyere mij het meeste aan. Hoe lang hebben jullie getwijfeld tot het maken van een consult en dan ook nog eens om de grote sprong te wagen?

gr Julie 

Hoi hoi

Ik ben eerst geopereerd door een andere arts en deze had een fout gemaakt. Ik had een hersteloperatie nodig, maar vertrouwde mijn eigen arts niet meer.. Ik heb 5 second opinions gedaan en dr. de Meyere had het beste verhaal, en dit kwam het meest overeen met wat ik ondertussen allemaal uitgezocht had via internet (niet alleen via borstenforum)

Ik ben dus naar dr. de Meyere gegaan omdat hij mij een goede hersteloperatie kon beloven en dit is naar volle tevredenheid geworden. Ben ondertussen 4 jaar po en nog dagelijks blij met mijn boobs (mijn man ook trouwens :45: )

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Esmiralda:

Het speelde al jaren in mijn hoofd dat ik dit wilde. Toen ik eenmaal de knoop had doorgehakt om het dan ook echt  "gewoon" te doen ging het vrij snel. Het maken van de afspraak vond ik erg spannend, maar ik wist eigenlijk al dat als het goed voelde bij de Meyere tijdens het consult dat ik dan gelijk de afspraak zou inplannen. 

hehe en zo gaat het zowat bij mij momenteel :P ik vond het heel spannend om te bellen voor een afspraak en kijk er nu enorm naar uit & ik ben er vrij zeker vn dat ik mij goed zal voelen bij hem & dat het dus allemaal heel snel zal gaan :) Met hem 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik ben eerst geopereerd door een andere arts en deze had een fout gemaakt. Ik had een hersteloperatie nodig, maar vertrouwde mijn eigen arts niet meer.. Ik heb 5 second opinions gedaan en dr. de Meyere had het beste verhaal, en dit kwam het meest overeen met wat ik ondertussen allemaal uitgezocht had via internet (niet alleen via borstenforum)

Ik ben dus naar dr. de Meyere gegaan omdat hij mij een goede hersteloperatie kon beloven en dit is naar volle tevredenheid geworden. Ben ondertussen 4 jaar po en nog dagelijks blij met mijn boobs (mijn man ook trouwens :45: )

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best boobie,

bedankt voor je reactie, ik denk dat dit wel aangeeft dat de man weet waarmee hij bezig is. En dat mijn eerste gevoel blijkbaar klopt.

Een bv zal voor mij nog niet voor direct zijn aangezien mijn jongste zoontje nog maar 5 maand is. Maar ik denk wel dat ik binnenkort een afspraak ga maken om mijn verwachtingen af te toetsen met de realiteit.

ik wou dit voorjaar een nieuwe bikini gaan kopen om op reis te gaan en dit was echt deprimerend. Ze waren nog wat kleiner geworden dan voor mijn zwangerschap en ik had zopas grotere gehad omdat ik borstvoeding gaf, dubbel deprimerend dus. Het idee spook al langer in mijn hoofd maar dat gaf precies wel een klik.

gr Julie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Julie WB:

Best boobie,

bedankt voor je reactie, ik denk dat dit wel aangeeft dat de man weet waarmee hij bezig is. En dat mijn eerste gevoel blijkbaar klopt.

Een bv zal voor mij nog niet voor direct zijn aangezien mijn jongste zoontje nog maar 5 maand is. Maar ik denk wel dat ik binnenkort een afspraak ga maken om mijn verwachtingen af te toetsen met de realiteit.

ik wou dit voorjaar een nieuwe bikini gaan kopen om op reis te gaan en dit was echt deprimerend. Ze waren nog wat kleiner geworden dan voor mijn zwangerschap en ik had zopas grotere gehad omdat ik borstvoeding gaf, dubbel deprimerend dus. Het idee spook al langer in mijn hoofd maar dat gaf precies wel een klik.

gr Julie 

hey julie, 

k snap je gevoel helemaal qua bikini toestand, mijn boobs waren voor mijn zwangerschap , een kleine B wel voller dan nu, en tijdens de zwangerschap had ik toch een grote B kleine C en ik ben bevallen & borstvoeding, nog altijd mooiie ronde borsten.. En ben gestopt met borstvoeding en mijn borsten zijn verdwenen als sneeuw voor de zon... Ik heb nu een aa cupje, een A cup is eigenlijk al te groot, mijn boobs zwemmen dan in de cup :( en ik heb dus zowat hetzelfde meegemaakt als jij , je voelt je er echt niet blij om , zeker niet ! je voelt je minder vrouw en zeker omdat je al weinig had & door de zwangerschap/borstvoeding gewoon nog minder kreeg ... Maar ik wens je veel succes met je consult, ik heb 13 juli een consult bij demeyere :) kijk er enorm naar uit, heb zoveel verhalen van hem gehoord dat ik er gewoon zeker van ben dat ik door hem zal geopereerd worden :D 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Dames, Ik ben daarstraks op consultatie geweest bij Demeyere.  Had meteen een goed gevoel en ga vanavond de planning eens bekijken wanneer we ervoor kunnen gaan  :-).  Heel goede en volledige uitleg gehad.  Overmorgen is er een plaatsje vrij ik twijfelde even om meteen OK te zeggen, maar goed, rustig aan.  Eerst even vakantie nemen al leek het vooruitzicht om deze zomer al een gevulde bikini te hebben heel aantrekkelijk :-). 

Jammer genoeg heb ik zo weinig eigen borstweefsel dat de enige optie een druppelvormige protese is en geen ronde.  Nadeel: de prijs  AAAAAAAAHHH, meer geld voor minder vulling haha, want het is 1 maat en misschien eentje meer als blijkt dat er wat meer plaats is maar ik heb al meteen mijn hoge verwachtingen moeten bijstellen en zal tevreden moeten zijn met een gewone B (had stiekem toch op een C gehoopt zoals in mijn borstvoedingsperiode).  Maar goed, alles beter dan niks/platte vijg zoals nu.  Ik hoop toch nog heel stiekem op dat kleine maatje meer dan wat hij nu vandaag gemeten heeft.

Bij deze de oproep aan de Demeyere boobs om massaal voor en na foto's hier te posten, dan zitten die ook mooi bij elkaar  :-).

Ik vond het trouwens wel grappig dat je langs het andere deurtje buiten mocht, heel discreet allemaal terwijl hier iedereen zo open en bloot over zijn boobs praat.  :-)

xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Miss.S:

hey julie, 

k snap je gevoel helemaal qua bikini toestand, mijn boobs waren voor mijn zwangerschap , een kleine B wel voller dan nu, en tijdens de zwangerschap had ik toch een grote B kleine C en ik ben bevallen & borstvoeding, nog altijd mooiie ronde borsten.. En ben gestopt met borstvoeding en mijn borsten zijn verdwenen als sneeuw voor de zon... Ik heb nu een aa cupje, een A cup is eigenlijk al te groot, mijn boobs zwemmen dan in de cup :( en ik heb dus zowat hetzelfde meegemaakt als jij , je voelt je er echt niet blij om , zeker niet ! je voelt je minder vrouw en zeker omdat je al weinig had & door de zwangerschap/borstvoeding gewoon nog minder kreeg ... Maar ik wens je veel succes met je consult, ik heb 13 juli een consult bij demeyere :) kijk er enorm naar uit, heb zoveel verhalen van hem gehoord dat ik er gewoon zeker van ben dat ik door hem zal geopereerd worden :D 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Julie WB:

Hoi miss s,

hoe oud zijn je kindjes intussen. Zie je het herstel zitten in combi met je kindjes?

gr

Mijn dochtertje is er 2j, in september 2.5 en dan gaat ze naar school, mijn man blijft de 1st 2 weken thuis, maar denk wel dat zal meevallen, ik moet ze niet meer dragen en ze kruipt zelf in bed :-) ze slaapt al in een groot bedje :-) aangezien ze in sept na school gazt voor halve dagen wil ik de operatie dan :-) dan hb ik in de voormiddag mijn rust en wie weet kan ze vlugger volledige dagen aan en hb ik overdag helemaal rust :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens Demeyere kan je gerust een kindje oppakken, zolang je je armen dus maar niet hoger dan je schouders heft.  Dit was voor mij wel belangrijk omdat mijn jongste net 1 geworden is en ik hem dus moeilijk 4 weken NIET meer kan oppakken  :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Julie WB:

Ik hoop dat ik nog 2 jaar kan wachten, de jongste is nu 5 maand.

 

Mijn zoon is 3 en mijn dochter bijna 8 maanden hihihi

14 juli operatie gepland! Niet bij demeyere maar krijg ze wel voor de spier geplaatst. Denk dat je beter een baby van 5 maanden kan tillen dan eentje van 1,5 jaar.... haha

Mijn man heeft 3 weken vrij. En daarna misschien nog wat hulp van mijn moeder.

Ik ben ook zo benieuwd hoe het herstel zal gaan. Ik zou er gewoon voor gaan. Probeer een paar weekjes hulp te regelen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van 2,5 weegt 16 kilo en die moet ik echt in zijn autostoel sleuren. Mijn omgeving is ook nog niet echt voorbereid op een bv. Daarenboven ben ik net van werk veranderd en lijkt het me niet zo'n goed idee me even thuis te zetten. Krijgt je hoer in belgie ziekteverlof voor?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Julie WB:

Die van 2,5 weegt 16 kilo en die moet ik echt in zijn autostoel sleuren. Mijn omgeving is ook nog niet echt voorbereid op een bv. Daarenboven ben ik net van werk veranderd en lijkt het me niet zo'n goed idee me even thuis te zetten. Krijgt je hoer in belgie ziekteverlof voor?

 

denk wel hoor, uiteindelijk ben je geopereerd dus denk wel datje er ziekteverlof krijgt, je bent niet in staat om te werken .. Lijkt mij ma geen idee, ik ben momenteel huismama dus ik kan gewoon thuis rustig genezen :) 

10 uur geleden zei Julie WB:

Ik hoop dat ik nog 2 jaar kan wachten, de jongste is nu 5 maand.

 

je moet zelfs geen 2 jaar wachten, normaal is het als je gestopt bent met borstvoeding 9 maanden & dan is het controle bij een pc die je zegt of hij je kan opereren of niet. Soms is het een 1 :) Maar hier ben ik niet zeker van, dit gaat dokter Demeyere jou zeker weten te vertellen :) 

10 uur geleden zei Goele:

Volgens Demeyere kan je gerust een kindje oppakken, zolang je je armen dus maar niet hoger dan je schouders heft.  Dit was voor mij wel belangrijk omdat mijn jongste net 1 geworden is en ik hem dus moeilijk 4 weken NIET meer kan oppakken  :-)

ik dacht dat dit ook afhing van hoeveel je kind weegt. En niet vergeten, ik lees vaak dat demeyere er heel 'makkelijk' in is, maar hij is niet diegene die geopereerd word. Ik kan me voorstellen dat je na je operatie toch wel pijnlijke borsten hebt, en zowat overal pijn zult hebben van het op je rug moeten slapen enz.. :) Dokter Bruekers hier op het forum (je moet zijn topic maar eens zoeken) vertelt ergens in de reacties hoeveel kilo je mag dragen. :) Dit weet ik niet meer met zekerheid. Maar het lijkt me zwaar voor je lichaam om een kind meer als 5kilo te dragen.. Jesus ik moet er niet aan denken om mijn dochter tegen dan van 13kilo te moeten dragen :P ze zal mooi zelf stappen, ik ga mijn boobs van 3500+ euro niet op het spel zetten daarvoor. :) Lijkt me toch zwaar voor je pas geopereerde lichaam om ff 5+ kilo te dragen :) Maar ik ben geen pc, ik zou eens in het topic van Dokter Bruekers kijken, :) daar staat hoeveel kilo je mag dragen. 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed als je er echt alleen voor staat.

Ik ben ook thuis mama overdag. En werk als zelfstandige en heb mijzelf 4,5 week uitgepland.

Mijn man is 3,5 week vrij. En daarna kan mijn moeder overdag nog helpen.

Ik ga het vanzelf zien. Als iets niet lukt zijn er vast mams of vriendinnen die een beetje kunnen helpen. 

Komt vast goed.

Ik kon het om zolang te wachten. Of doen nu ze nog klein is of nog 2,5 jaar wachten.... dat kon ik niet. 

Na 14 juli weet ik hoe het is haha

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.