Jump to content

Twijfel over aantal cc Borstvergroting Velthuiskliniek

Zou

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

Ik ga eind 2016 mijn borsten laten vergroten. Een eerste consult met Dokter Laura Moojen-Zaal heb ik gehad (Velthuiskliniek). Binnenkort het tweede consult omdat ik twijfel over de maat... Tijdens het eerste consult hebben we besloten om voor Mentor 330 gr (cc) te gaan (anatomisch).
Op dit moment heb ik cub AA, mijn 'onder borstwijdte' is 73 cm. Ik ben 1.74 lang en weeg 61 kilo.

Mijn vraag aan jullie:
Heb je ongeveer een vergelijkbaar postuur als ik en heb je 330 cc laten plaatsen?
Ik zou héél graag foto's willen zien als dat mag :) Ik ben zo benieuwd hoe het er dan uit komt te zien!
Het lastige is namelijk nu dat ik er maar geen goed beeld van kan krijgen... en daardoor niet goed kan beslissen... 

Liefs!

Posted

Hoi, ik twijfel ook over de cc maar ik word maandag al geopereerd.. lastig hè :-)

Ben 1.79 en weeg 69kg en krijg 375cc dual plane...

Posted

Ik ben 16 dagen po en heb 300cc. Die 30cc is niet heel veel hoor. Ik ben wel 1,60 en 46 kilo. Maar dan kan je zien hoe het bij mij staat, want het is al wel klein bij mij. En omdat jij een stuk groter bent wordt het nog veel kleiner. Je bent er binnen een week aan gewend, gaat heel snel! Ik wil nu al groter terwijl ik van een aa cup afkom haha oeps... dat hebben zoveel meiden hier, dus denk er goed over na hoor! Meeste pakken het grootste waar ze tussen twijfelen, en dan valt het meestal nog te klein uit -_- maar er zullen er ook zat zijn die wel heel tevreden zijn hoor! Wil je grootse boobs of normaal of klein? Spannend!!

Laat maar weten als je alsnog een foto wil zien 

x

Posted
8 minuten geleden zei Fr@n85:

Hoi, ik twijfel ook over de cc maar ik word maandag al geopereerd.. lastig hè :-)

Ben 1.79 en weeg 69kg en krijg 375cc dual plane...

Hey! Bij 375cc denk ik meteen; dat is best veel! Maarja als ik dan het bericht van Summer2 lees dan valt het misschien wel weer mee :) zo lastig kiezen! 
Door wie en waar laat je je behandelen?
Alvast veel succes maandag :)

Posted
6 minuten geleden zei Zou:

Hey! Bij 375cc denk ik meteen; dat is best veel! Maarja als ik dan het bericht van Summer2 lees dan valt het misschien wel weer mee :) zo lastig kiezen! 
Door wie en waar laat je je behandelen?
Alvast veel succes maandag :)

Ben heel benieuwd! Ik word door dr Roosenburg in Amstelveen geopereerd. 

Ja dank je wel. Jij succes met kiezen.

Posted
5 minuten geleden zei Fr@n85:

Ben heel benieuwd! Ik word door dr Roosenburg in Amstelveen geopereerd. 

Ja dank je wel. Jij succes met kiezen.

Ik denk dat als jullie 375 hebben en ik 300 het misschien wel 'hetzelfde' wordt kwa verhouding enzo! 

Posted
13 minuten geleden zei Summer2:

Ik denk dat als jullie 375 hebben en ik 300 het misschien wel 'hetzelfde' wordt kwa verhouding enzo! 

Ja ik denk het ook wel omdat jij kleiner en lichter bent :) 
Eigenlijk wil ik gewoon hetzelfde als wat ik nu heb wanneer ik mijn super push up bh met extra vulling en extra bh erover heen draag! Haha dat klinkt echt heel veel! 
Maar daarmee creëer ik wat ik wil en ik hoop dat Dokter Laura dit kan 'namaken' :) 

Posted
18 minuten geleden zei Zou:

Ja ik denk het ook wel omdat jij kleiner en lichter bent :) 
Eigenlijk wil ik gewoon hetzelfde als wat ik nu heb wanneer ik mijn super push up bh met extra vulling en extra bh erover heen draag! Haha dat klinkt echt heel veel! 
Maar daarmee creëer ik wat ik wil en ik hoop dat Dokter Laura dit kan 'namaken' :) 

Vast wel! Bij mij paste er niet meer dan 300cc in omdat ik klein ben, maar bij jou zal er veel meer inpassen omdat je groter bent. Gaat vast lukken hoor gewoon goed aangeven wat je wil. En onthoud: pak altijd de grootse waar je tussen twijfelt echt waar!! Succes! 

Posted

Dankjewel Summer2!! Wat ik ook kies ze worden in ieder geval groter, en daar ben ik al mega blij mee haha!! Komt vast goed :) bedankt voor je hulp!

Posted
6 uur geleden zei Zou:

Hoi allemaal,

Ik ga eind 2016 mijn borsten laten vergroten. Een eerste consult met Dokter Laura Moojen-Zaal heb ik gehad (Velthuiskliniek). Binnenkort het tweede consult omdat ik twijfel over de maat... Tijdens het eerste consult hebben we besloten om voor Mentor 330 gr (cc) te gaan (anatomisch).
Op dit moment heb ik cub AA, mijn 'onder borstwijdte' is 73 cm. Ik ben 1.74 lang en weeg 61 kilo.

Mijn vraag aan jullie:
Heb je ongeveer een vergelijkbaar postuur als ik en heb je 330 cc laten plaatsen?
Ik zou héél graag foto's willen zien als dat mag :) Ik ben zo benieuwd hoe het er dan uit komt te zien!
Het lastige is namelijk nu dat ik er maar geen goed beeld van kan krijgen... en daardoor niet goed kan beslissen... 

Liefs!

Heb je ook aangegeven bij je PC dat je het resultaat wilt wat je nu met je super push up bh bereikt?

Of anders nog bij meerdere PC op consult gaan.

Je kan hier ook even kijken http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/A-to-B.htm

Posted
13 uur geleden zei Zou:

Hoi allemaal,

Mijn vraag aan jullie:

Liefs!

Ik ben nu drie dagen po, en zou in eerste instantie 375cc mentor hp dual plane laten plaatsen. Maar na veel lezen hier toch gaan twijfelen en gebeld met de kliniek dat ik groter wou. Tijdens operatie heeft pc gekeken wat het mooiste was, heeft er 400 cc in geplaatst. Als ze groter zouden doen zou je randen van de prothese gaan zien en dat wou ik niet.  Ik had zelf een slappe à cup ben 1,73 en 64 kg. Toch vind ik ze nog niet erg groot hoor, maar ze moeten nog zakken enzo dus kan nog niet heel veel zeggen haha. Kijk maar eens in mijn albums staan foto's plaats er zo nog wat van de voor situatie.  Gewoon duidelijk aangeven bij je pc wat je graag wilt en voorbeelden laten zien.

Posted
8 uur geleden zei Ank:

Heb je ook aangegeven bij je PC dat je het resultaat wilt wat je nu met je super push up bh bereikt?

Of anders nog bij meerdere PC op consult gaan.

Je kan hier ook even kijken http://www.breastimplantsusa.com/before-after-photos/breast-augmentation/size/A-to-B.htm

Hey Ank! Ja dat heb ik gedaan, uiteindelijk kwamen we op 330 cc uit en toen zij ze dat dit wel iets groter was dan wat ik nu had met mijn bh's.... 
Dus door die opmerking twijfel ik.
Ik ga binnenkort weer op consult om het nog eens te bekijken :)
Super bedankt voor de link!! Dat helpt enorm!!
Ik denk ook dat ik niet teveel naar de cc's moet kijken want volgens mij hangt dit ook heel erg samen met je omtrek, de afstand van je tepel tot je keel en wat je nu hebt aan borsten... 
Soms gebruiken ze bij iemand met een A cup minder cc's om naar een C te gaan dan bij iemand van A naar B... 

Posted
2 uur geleden zei mandys:

Ik ben nu drie dagen po, en zou in eerste instantie 375cc mentor hp dual plane laten plaatsen. Maar na veel lezen hier toch gaan twijfelen en gebeld met de kliniek dat ik groter wou. Tijdens operatie heeft pc gekeken wat het mooiste was, heeft er 400 cc in geplaatst. Als ze groter zouden doen zou je randen van de prothese gaan zien en dat wou ik niet.  Ik had zelf een slappe à cup ben 1,73 en 64 kg. Toch vind ik ze nog niet erg groot hoor, maar ze moeten nog zakken enzo dus kan nog niet heel veel zeggen haha. Kijk maar eens in mijn albums staan foto's plaats er zo nog wat van de voor situatie.  Gewoon duidelijk aangeven bij je pc wat je graag wilt en voorbeelden laten zien.

Hey Mandys, 400cc klinkt veel vind ik maar als ik jouw foto's bekijk heb je gewoon een hele mooie maat gekregen :) ik denk dat jij erg blij bent dat je toch 400 gedaan hebt of niet?
Als ze nog wat zakken zijn ze perfect denk ik :)

Posted
3 uur geleden zei mandys:

Wauw mooie boobs! Mijn borsten zien er hetzelfde uit ongeveer kwa verhouding maar dan met 300cc haha! Wat gek! 

Posted

Ik ben nu 6 dagen PO en heb 325cc HP mentor rond dual plane gekregen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het best flinke borsten vind. Ik twijfelde zelf heel erg tussen 325 of 350, maar uiteindelijk heeft de arts zelf besloten er 325 in te doen. Ik ben 1.76 en weeg 57 kilo. Ik heb er een foto bij gezet, hopelijk heb je zo een beeld want het is een lastige keuze! Ik kom zelf van een 75A/70B af.

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Posted
12 minuten geleden zei Yeentll:

Ik ben nu 6 dagen PO en heb 325cc HP mentor rond dual plane gekregen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik het best flinke borsten vind. Ik twijfelde zelf heel erg tussen 325 of 350, maar uiteindelijk heeft de arts zelf besloten er 325 in te doen. Ik ben 1.76 en weeg 57 kilo. Ik heb er een foto bij gezet, hopelijk heb je zo een beeld want het is een lastige keuze! Ik kom zelf van een 75A/70B af.

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Woo, je kan er dus niks van zeggen zie ik bij jou foto! Het is bij iedereen zo anders! Echt gek dat het zo anders is bij iedereen. 

Posted
Op 3 juni 2016 om 10:06 zei Zou:

Hey Mandys, 400cc klinkt veel vind ik maar als ik jouw foto's bekijk heb je gewoon een hele mooie maat gekregen :) ik denk dat jij erg blij bent dat je toch 400 gedaan hebt of niet?
Als ze nog wat zakken zijn ze perfect denk ik :)

Ja ben blij dat ik toch groter heb gevraagd, zijn qua verhouding precies goed voor mijn lichaam. Ik ben heel nieuwschierig hoe ze eruit zien als ze straks nog zakken. Weet jij al voor hoeveel cc je gaat?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.