Ga naar inhoud

voorstelling


solady

Aanbevolen berichten

Hoi Iedereen,

 

Ik ben 31 jaar en mama van 2 dochters ( 8 en 4 jaar) en heb nooit grote borsten gehad. Maar na 2 bevallingen blijft er echt niks meer over dan 2 "lege zakjes". Momenteel heb ik een a cupje dat ik niet gevuld krijg. Ik meet 1.64m en weeg 52 kg. Ik ben 3 jaar geleden reeds op consultatie geweest bij een pc. Dit was  geen goede ervaring, ik was er na 10 minuten al terug buiten. Het ging zo snel!!! Ik ben op zoek naar een pc die mij een zo natuurlijk mogelijk ogende borstvergroting kan geven. Samen met mijn man heb ik een zaak. Ik heb dus ook veel bang voor het herstel... Jullie ervaringen meevolgen helpt mij enorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik ben ook mama van 3 kids, de jongste is nu bijna 2 jaar. Na mijn derde had ik gehoopt dat er toch misschien iets ging bijkomen bovenaan, maar niet dus. Integendeel, tijdens zwangerschap had ik een D en nu weer een klein b'tje, dus ook wel veel huidoverschot. Best te vergelijken met theezakjes eigenlijk, waar de vulling ervan dus onderaan zit.  Ik weet niet vanwaar je bent, maar ik ben op consultatie geweest bij dr. Decoopman, en écht ze waren daar supervriendelijk. Ik mag bellen zoveel als ik wil met vragen of twijfels én volgende week ben ik aan de beurt :-). 'T is een dagopname en ik ben van plan om de dag erna terug te starten met werken. Ook zelfstandig dus weinig mogelijkheid om thuis wat uit te rusten. 'schijnt wel pijnlijk te zijn (wordt geplaatst na de borstspier) en heffen wordt wel afgeraden de eerste 4 weken....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Decoopman is v/d Cosmipolis Clinic uit Brugge. Goeie reputatie, wel 1vd duurdere artsen denk ik. Ik heb al vrouwen gezien die bij hem geweest zijn en écht het resultaat mag er zijn. Zelf wil ik geen "grote" borsten, vooral dat ze terug wat voller zijn. Dus het wordt een vollere B, of kleine C.  Mét pijnstillers zou het moeten lukken. Ik moet natuurlijk wel mijn band dragen én grote gewichten heffen kan niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geholpen door Dr Visser in de Wellnesskliniek in Genk. Zij is heel erg van het natuurlijke resultaat, en ik ben erg tevreden met mijn nieuwe vriendinnen: nu maat B80 en ik kom van maatje nul. Ik heb monobloc hydrogel implantaten, 305 cc en ben 1.70 m bij ong. 60 kg.  Ik ben van de week nog op controle geweest, ze was hartstikke vriendelijk weer en ik mocht altijd terug komen als ik me ergens zorgen over maakte. Ik ben 7 weken po en heel goed genezen, alleen een borst nog niet helemaal ingedaald en een beetje gezwollen en daardoor zijn ze nog iets ongelijk, dat komt goed zei ze.

Een dag na je operatie gaan werken lijkt me eerlijk gezegd nogal optimistisch; los van de pijn ga je ws toch wel last hebben van de narcose en goed voor het genezingsproces lijkt het me ook niet. Mijn implantaten zijn dual plane geplaatst, maar  of het nu tussen de spier is of niet, tis toch een operatie met flinke wonden waar je van moet herstellen....Of doen jullie vooral ' zittend' werk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Pinkstar het lijkt me leuk als je al echt resultaten gezien hebt van een pc. Dan heb je toch een beter beeld van de resultaten. Ik wil net als jij een volle b tot kleine c! Wordt dat dan een dual plane bij jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@erwtje, ik vrees een beetje dat ik niet anders zal kunnen dan al starten met werken. Maar ik zit idd veel aan pc, alsook wel vergaderingen. Behalve mijn jongste zoontje dragen, moet ik niet vaak heffen. Ik probeer ook nog goed wat werk te regelen voor de operatie, zodat ik het de vrijdag iets rustiger kan doen. @solady dat is echt het nadeel bij cosmipolis, je ziet niets op 3D, noch de mogelijkheid met een pasmodel. Ze kijken tijdens de operatie met welke implantaten je best staat. De plaatsing gebeurt dual plane met een incisie onder oksel. De borsten die ik er al v gezien heb, zijn niet bol, zo de overgang tss bovenzijde v borst en golving verloopt mooi vloeiend en ziet er heel natuurlijk uit. Dat vind ik echt superbelangrijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei erwtje:

Ik ben geholpen door Dr Visser in de Wellnesskliniek in Genk. Zij is heel erg van het natuurlijke resultaat, en ik ben erg tevreden met mijn nieuwe vriendinnen: nu maat B80 en ik kom van maatje nul. Ik heb monobloc hydrogel implantaten, 305 cc en ben 1.70 m bij ong. 60 kg.  Ik ben van de week nog op controle geweest, ze was hartstikke vriendelijk weer en ik mocht altijd terug komen als ik me ergens zorgen over maakte. Ik ben 7 weken po en heel goed genezen, alleen een borst nog niet helemaal ingedaald en een beetje gezwollen en daardoor zijn ze nog iets ongelijk, dat komt goed zei ze.

Een dag na je operatie gaan werken lijkt me eerlijk gezegd nogal optimistisch; los van de pijn ga je ws toch wel last hebben van de narcose en goed voor het genezingsproces lijkt het me ook niet. Mijn implantaten zijn dual plane geplaatst, maar  of het nu tussen de spier is of niet, tis toch een operatie met flinke wonden waar je van moet herstellen....Of doen jullie vooral ' zittend' werk?

Hoi Erwtje,

Ik word 1 augustus ook geopereerd door dr Visser. Ik krijg 370 hydrogel dual plane. Ze had deze prothese niet daar om te passen dus vind het zo lastig om in te schatten welke maat ik nu krijg!

Jij bent met 305 dus 1,5 maat omhoog gegaan? Ik heb nu een (slappe) kleine C cup (1,65 M en 57kg) , waar denk jij dat ik op uit zal komen??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik geloof dat @Best-Boobie op de forum de expert is qua inschatting van cupmaten...Ik durf je dat echt niet te zeggen! Ik denk dat ik wel meer dan 1,5 maat omhoog ben gegaan want ik had echt helemaal niks. Ik wil graag wat foto's plaatsen maar het lukt me tot nu toe niet om een album aan te maken.....Ik ga het later op de dag nog eens uitvlooien (iemand tips, misschien?:)), ik heb ook een vrij brede omtrek, (80 cm) dat bepaald ook wel veel vind ik. Ze gaf mij aanvankelijk ook geen maat mee, maar heeft zich heel keurig aan mijn vraag gehouden voor een natuurlijk resultaat en cupmaat B of C. Maar ik denk gezien mijn omtrek een C al best wel groot had geleken, komende van maatje nul. Mss moet je de vraag eens in het forum stellen! En als je echt niet zeker bent mss toch eens terug om te passen?

grtjs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze had 370 niet om te passen helaas dus dat maakt het inschatten nog lastiger... Jij bent dus wel tevreden over de hydrogel implantaten?

Ik ben er nog niet helemaal uit hoe alles werkt hier. haha Als ik mijn vraag in het forum wil stellen waar moet ik het dan plaatsen?  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helllllow! 't is gebeurt! Ik zit aan mijn bureau, en kan terug aan het werk! Ik moet wel zeggen, bureauwerk gaat, maar veel meer of dit zou moeilijker zijn. Deze morgen kindjes op school afgezet, vlug boodschappen gedaan, dat ging ook nog. Ik heb 200cc links en 240cc rechts gehad. Als ik hier wat rondlees, valt dit waarschijnlijk heel goed mee. Maar ik wil/wou niet echt geen grote borsten, enkel vollere. Ik heb ze gisteren even kunnen zien, en op het eerste zicht zag het er heel mooi uit, maar nog wat gezwollen. ik loop wel wat rond als een michelin mannetje (mijn armen wijd open), de incisie is gebeurt onder de oksel. Daar ben ik heel blij mee want ik wou geen enkel lidteken aan mijn borsten. De band die ik aanheb mag er een volle week niet af. Volgende week donderdag gaan draadjes eruit, en dan nog 3 weken de band dragen om het opsteken van de prothese te vermijden. Het eerste moment bij het ontwaken had ik het gevoel als dat er een trein over me gereden had.... niet zo leuk,maar na een uurtje of 3 was ik al een volledig ander mens. Ik kan momenteel enkel lovend zijn over de verpleegsters en dokter. Hopelijk blijft dit zo, bij vordering van m"n herstel :-). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pinkstar,

Top zeg jij bent er al vanaf! Fijn dat het al zo goed gaat. Ik vind het wel bewonderenswaardig dat je al zo snel weer aan het werk bent, en zelfs al boodschappen gedaan. Ik denk dat ik toch ook maar is naar cosmipolis op visite zal gaan. Ze lijken mij daar echt goed. Ik wil inderdaad ook een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Heb je al een idee van je nieuwe cupmaat?  Want bij mijn visite bij de pc sprak men ook van 240cc, dus nu ben ik wel een beetje benieuwd. Toch achter de spier geplaatst bij jou? Ik hoop dat het herstel zo vlot blijft verlopen als nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10 juni 2016 om 16:24 zei solady:

Hey Pinkstar,

Top zeg jij bent er al vanaf! Fijn dat het al zo goed gaat. Ik vind het wel bewonderenswaardig dat je al zo snel weer aan het werk bent, en zelfs al boodschappen gedaan. Ik denk dat ik toch ook maar is naar cosmipolis op visite zal gaan. Ze lijken mij daar echt goed. Ik wil inderdaad ook een zo natuurlijk mogelijk resultaat. Heb je al een idee van je nieuwe cupmaat?  Want bij mijn visite bij de pc sprak men ook van 240cc, dus nu ben ik wel een beetje benieuwd. Toch achter de spier geplaatst bij jou? Ik hoop dat het herstel zo vlot blijft verlopen als nu!

Hey solady, vandaag 2 dagen po zoals ze zeggen. Lastige dag vandaag,ik kan wel aan mijn bureau werken, en boodschappen doen, kindjes nr school brengen, en nog wel enkele zaken, maar verder voel ik me heel beperkt in m'n kunnen. Alles gaat veel trager vooruit. Dat maakt me wel wat angstig, omdat ik anders heel actief met vanalles bezig ben en nu toch wel afhankelijk v m'n wederhelft. Beetje een down day. Maaaar elke dag zal wel beter zijn. Ik vermoed dat ik nu een vollere b of kleine c zal hebben al valt dit momenteel moeilijk te zeggen, alles zit nog zeer gezwollen, en met die sportbh en band erboven is er weinig moois aan te zien. Bij mij volledig achter spier geplaatst. Ik verlang tot ik donderdag terug mag en dat ding er eens af kan en ik zeer blij kan zijn met wat het geworden is. Dat maakt het allemaal wel waard. Dus binnenkort hopelijk meer happy news. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2016 om 14:45 zei solady:

Hoi Iedereen,

 

Ik ben 31 jaar en mama van 2 dochters ( 8 en 4 jaar) en heb nooit grote borsten gehad. Maar na 2 bevallingen blijft er echt niks meer over dan 2 "lege zakjes". Momenteel heb ik een a cupje dat ik niet gevuld krijg. Ik meet 1.64m en weeg 52 kg. Ik ben 3 jaar geleden reeds op consultatie geweest bij een pc. Dit was  geen goede ervaring, ik was er na 10 minuten al terug buiten. Het ging zo snel!!! Ik ben op zoek naar een pc die mij een zo natuurlijk mogelijk ogende borstvergroting kan geven. Samen met mijn man heb ik een zaak. Ik heb dus ook veel bang voor het herstel... Jullie ervaringen meevolgen helpt mij enorm!

he meis,

Er zijn verschillende goede pc's , en via de zoekbalk kun je ook genoeg informatie krijgen.

Artsen die hier heel goed bekend staan zijn bijv: Dr. DeMeyere  Artemedis Gent, Dr Straten kliniek Heyendael, Nio in OLVG  en Verdonck Belgian Breast Clinic of de Wellness kliniek

Ook wil ik toch wel even inhaken op het herstel,een bv is een behoorlijke operatie en word heel vaak onderschat, je bent de eerste 6 weken gebonden aan regels van dingen die je niet mag doen.

Je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen,van zowel operatie als narcose,en de protheses hebben 6 weken de tijd nodig om goed in te kapselen, ga jij in die periode teveel doen, dan verstoor je dat proces,wat later( soms) kan zorgen voor complicaties zoals overmatige kapselvorming, en daar zit niemand op te wachten.

Over het algemeen raden wij hier aan om bij meerdere pc's een consult te doen,zodat je verschillende adviezen krijgt, want iedere pc heeft zijn eigen werkwijze,van bijv plaatsing, en verschillende protheses.

xxx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@solady, het weekend inderdaad wat rustiger aangepakt, ondertussen al dinsdag en het gaat eigenlijk uitstekend nu. Gisteren kon ik al met slechts 2 pijnstillers de dag door (en die van 's avonds was eigenlijk niet noodzakelijk, maar toch gedaan omdat ik zeker een goeie nachtrust zou hebben). Vandaag nog geen pijnstillers genomen en voel me top. Mijn borsten zijn al goed ontzwollen, oef :-). Mijn gevoel van twijfel is ook weg, want echt de eerste dagen nadien, dacht ik echt van "wat heb ik met mijn lichaam gedaan?" Alles gaat nog altijd wat trager, maar ik kan mijn 3 kids 's ochtends klaarmaken, wat huishoudelijk werk doen, mijn bureauwerk gaat ook, vergaderen is ook totaal geen probleem. Wat lukt niet, heel stom, maar dat is de was ophangen. Mijn draad hangt hoog en mijn elebogen krijg ik nog niet hoger dan mijn schouders, en ergens kracht voor gebruiken is ook nog niet aan te raden.  Maar verder ben ik weer mijn optimistische zelve. Donderdag op consult en zie het echt zitten om die bh eens te mogen afdoen en te zien hoe alles eruit ziet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super blij dat te horen! Voor die was zou ik me zeker niet forceren, je armen te hoog heffen is echt niet goed heb ik al begrepen. Leve de droogtrommel dan maar!  Ik hoop dat je blij zal zijn met het resultaat donderdag, maar dat zal zeker wel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey solady! Een update! Vandaag 2 weken geleden dat de operatie plaatsvond. De controle vorige week verliep super en alles ziet er heel goed uit. Ik moet zeggen, ik moest écht wennen aan de grootte, maar nu vind ik het zalig. In het begin dacht ik écht, die zijn écht té groot, maar nu zijn ze "al zeg ik het zelf" heel mooi, en bovenal heel natuurlijk. Absoluut geen bolletjes maar een mooie glooiing. Ik vond het vooral belangrijk dat ze goed bij m'n lichaamsbouw pasten. Ik ben vind ik zelf breed van schouders, waardoor mijn oude "kleine" borstjes niet bij m'n structuur pasten. Ik heb de dokter laten doen, en hij is m'n vertrouwen meer dan waard. Ze veranderen wel nog dagelijks, zwelling is nog niet helemaal weg, maar ik kan alweer normale kledij aan :-). Mijn oksels zijn wel nog steeds pijnlijk, maar dat verbetert ook dagelijks. Ik kan ondertussen echt al heel goed meedraaien in het bedrijf en m'n huishouden komt ook op z'n plooi. Er zijn nog altijd dingen die minder lukken hoor, zoals ergens kracht op moeten zetten, automatisch geeft je lichaam aan dat dit nog niet lukt dus volg ik dat wel. 

Algemeen kan ik nu zeggen dat ik superblij ben dat ik de stap gezet heb! De eerste week is de zwaarste (vooral de eerste 4 dagen), maar erna gaat het alsmaar beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Hey Solady, zie pas je berichtje. Vandaag héél goed met mijn 2 vriendinnnen :-). Ik ben op controle geweest, ik zat er wat mee in, omdat ik precies nog wat vocht voelde aan linkers zijde. Maar dit was niet abnormaal en ondertussen is dit ook verdwenen. Ik heb een 75C, en al zeg ik het zelf, ze zien er heel mooi uit, niet bol of zo, maar een heel natuurlijke glooiing. t'is echt fantastisch. Het valt ook totaal niet op, wat echt mijn bedoeling was. Ik heb dit vooral voor mezelf gedaan omdat ik er totaal niet gelukkig meer mee was. Na mijn bevallingen was er nog weinig volume over. Dichte familie merkt het vershil niet. Veel vrouwen zich zullen misschien afvragen waarom ik dit dan heb laten doen, als het uiterlijk toch niet zichtbaar is, maar in mijn ondergoed en naakt is het echt dag en nacht verschil. Voorheen stak ik veel weg door voorgevormde bh's te dragen, en dit hoeft nu niet meer.  Dus voor mij, heel geslaagd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.