Jump to content

Wat te dragen na de borstbandperiode??

Daantje85

Recommended Posts

Posted

Hai dames, over anderhalve week ben ik 3 weken po en mag de borstband af en mag ik alles weer doen (polyurethaan protheses). En exact met 3 weken po ben ik op vakantie. Daarom wil ik nu vast wat inkopen gaan doen, maar ik wil uiteraard ook niet te dure bh's gaan kopen omdat mijn borsten nog flink zullen veranderen. Nu is mijn vraag: kan ik gewoon beugelloze bh's aan daarna of moet ik wel nog iets met stevigheid dragen zoals een sportbh? Of mag bh met beugel wel als het maar niet push up is? Kortom: graag jullie advies!

@Desert-Rose @best_boobie

Posted

Je mag eigenlijk alles wat lekker zit, maar ik zou zelf voorzichtig zijn met push up... vooral het eerste jaar.. 
Je pocket is nog kwetsbaar, en er kan wat vervorming optreden (wordt gezegd door bepaalde goed aangeschreven pc's) 
Beugelloos mag, sportbh mag, beugelbh mag, voorgevormd mag, plunge bh mag, maar geen kussentjes erin zoals bij push up en maximizers.

xxx

Posted
10 uur geleden zei best_boobie:

Je mag eigenlijk alles wat lekker zit, maar ik zou zelf voorzichtig zijn met push up... vooral het eerste jaar.. 
Je pocket is nog kwetsbaar, en er kan wat vervorming optreden (wordt gezegd door bepaalde goed aangeschreven pc's) 
Beugelloos mag, sportbh mag, beugelbh mag, voorgevormd mag, plunge bh mag, maar geen kussentjes erin zoals bij push up en maximizers.

xxx

Dank je wel! Daar heb ik wat aan :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.