Niunia Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Hey allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en razend benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen. Ik ben al heel mijn leven bezig met "borsten" Mijn moeder heeft een kleine A-cup en ik was altijd maar aan het hopen en bidden dat ik later wat beter voorzien zou worden, maar helaas. Bij mij is het ook nooit meer geworden dan een kleine A-cup. Ik ben sinds mijn puberteit al bezeten door borsten, ik vind dit zo mooi en belangrijk. Op mijn 20 ben ik bij een pc (Bruno D'Hondt) op consult geweest. Die zei me dat hij NOOIT voor de borstspier plaatste omdat dit altijd een onnatuurlijk resultaat zou geven. Ik had toen niet de financiële mogelijkheden om de bv echt te kunnen ondergaan. Ondertussen nader ik de dertig en het idee heb ik nog steeds niet kunnen loslaten. Ik heb besloten dat het tijd is om eens aan mezelf te denken en ook al is het een serieuze kost, ik wil absoluut dit jaar nog een borstvergroting doen. Ik ben redelijk slank en zou willen gaan voor een natuurlijk resultaat, dus een grote B/kleine C lijkt me ideaal. Nu ik op jullie forum heb gelezen dat tegenwoordig toch vaker terug voor de borstspier wordt geplaatst, ben ik wel erg nieuwsgierig hoe dit er uit ziet dan.. (want als dit effectief natuurlijk kan, lijkt me dat toch wel beter) Natuurlijk valt nog af te wachten of dat wel kan gezien mijn kleine borsten nu.. Ik ben van plan om op consult te gaan bij Demeyere en bij Verdonck om de twee dan ook eens te vergelijken en te horen wat zij denken. Kunnen jullie mij misschien nog iemand aanraden? Alvast bedankt voor de reacties Groetjes, Niunia
Ank Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 4 uur geleden zei Niunia: Hey allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en razend benieuwd naar jullie ervaringen/verhalen. Ik ben al heel mijn leven bezig met "borsten" Mijn moeder heeft een kleine A-cup en ik was altijd maar aan het hopen en bidden dat ik later wat beter voorzien zou worden, maar helaas. Bij mij is het ook nooit meer geworden dan een kleine A-cup. Ik ben sinds mijn puberteit al bezeten door borsten, ik vind dit zo mooi en belangrijk. Op mijn 20 ben ik bij een pc (Bruno D'Hondt) op consult geweest. Die zei me dat hij NOOIT voor de borstspier plaatste omdat dit altijd een onnatuurlijk resultaat zou geven. Ik had toen niet de financiële mogelijkheden om de bv echt te kunnen ondergaan. Ondertussen nader ik de dertig en het idee heb ik nog steeds niet kunnen loslaten. Ik heb besloten dat het tijd is om eens aan mezelf te denken en ook al is het een serieuze kost, ik wil absoluut dit jaar nog een borstvergroting doen. Ik ben redelijk slank en zou willen gaan voor een natuurlijk resultaat, dus een grote B/kleine C lijkt me ideaal. Nu ik op jullie forum heb gelezen dat tegenwoordig toch vaker terug voor de borstspier wordt geplaatst, ben ik wel erg nieuwsgierig hoe dit er uit ziet dan.. (want als dit effectief natuurlijk kan, lijkt me dat toch wel beter) Natuurlijk valt nog af te wachten of dat wel kan gezien mijn kleine borsten nu.. Ik ben van plan om op consult te gaan bij Demeyere en bij Verdonck om de twee dan ook eens te vergelijken en te horen wat zij denken. Kunnen jullie mij misschien nog iemand aanraden? Alvast bedankt voor de reacties Groetjes, Niunia Uit eigen ervaring is het juist het natuurlijkste om voor de borstspier te plaatsen(als je genoeg borstweefsel hebt) Hier zijn meerdere dames vol lof over Dr.Nio en ik ook lees anders deze ervaringen. Succes met je keuze. xx Ank
Niunia Posted May 10, 2016 Author Posted May 10, 2016 Hoi Ank! Bedankt voor je reactie. Ik ga zeker ook eens kijken voor dokter Nio, ik heb vandaag een afspraak vastgelegd op 1 juni bij dokter Demeyere. En die dokter Nio, heeft die meer ervaring voor of achter de spier? Super spannend allemaal! Heb jij al een bv gehad? Wat is jouw ervaring? XXX
Niunia Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 Hey allemaal, Gisteren op consult geweest bij de Meyere en nog heel veel vragen... Ik wou graag een prothese voor de borstspier. Hij heeft mijn borsten gemeten en zei dat gezien ik te weinig weefsel heb, dit enkel kon met de anatomische prothese Natrelle 510. Hij zei me dat hij pas tijdens de operatie kon zien welke prothese zouden passen, als ik geluk had 310cc, waarschijnlijk 290cc en als ik pech had 250cc. Hij legde de prothese op mijn borst en ik moet zeggen, voor die 250cc zou ik het niet doen. Probleem is dat je dit niet op voorhand kan weten.. Met andere woorden, je weet niet met wat je zal wakker worden. Ook zei hij dat hij bij mij nooit groter kon gaan dan een B-cup, terwijl ik toch graag een C cup zou hebben. Is dit dan wel mogelijk bij een operatie achter de borstspier??? Mijn vriend zei dat hij maar 1 bezorgdheid had, dat je de prothese zou kunnen voelen zitten bovenaan als hij voor de spier geplaatst wordt. De Meyere zei dat je het inderdaad wel voelt zitten.. Heeft hier iemand ervaring in? Voel je dat echt zo zitten? en zo ja, vindt je vriend dat niet vervelend? Ik begin toch meer te neigen naar een prothese achter de spier. Maar heb schrik voor de pijn en de complicaties. Heb een dochtertje van 2, zal ik haar nog kunnen dragen etc na zo'n ingrijpende operatie?? Ik dacht dat ik vrolijk zou terugkomen van het consult, maar zit met nog veel meer vragen en twijfels nu.. Volgende week een consult bij Verdonck, benieuwd wat hij zal zeggen.. Ben echt zo veel aan het twijfelen over alles... Benieuwd ook naar jullie ervaringen!! XXX Niunia
elise89 Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Ik heb 290 cc mc ghan 510.. ook bij dr demeyere.. kben nu 3 weken po.. Je voelt de protheses echt wel niet zitten hoor.. het is speciale dunne rand.. Ik ben zeer tevreden.. anders eens kijken bij mijn topic Ik wou ze ook perse voor de spier.. ook met mijn 2 kindjes qua herstel enzo.. Veel succes met je beslissing
Lookingforcurves Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Hi @Niunia, ik was gisteren ook bij De Meyere :-) bij mij zou hij slechts 200 CC kunnen plaatsen, ook met die Natrelle 510. Als het meezit, misschien die van 220, en als het tegenvalt die van 175. ik denk dat ik me er bij moet neerleggen dat dat de max is die met mijn lichaamsbouw kan. Hij zegt ook dat achter de spier niet veel meer kan, als ik het natuurlijk wil houden. Dan heb ik liever voor de spier denk ik, dat scheelt toch veel in herstel en het resultaat zal heel gelijkaardig zijn. Het is natuurlijk wel wat duurder met die speciale prothese. Ik las hier eerder dat het 4500 euro was (en gewone ronde protheses 3500) maar het is ondertussen 5000 euro, dat viel wel tegen...
Niunia Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 19 minuten geleden zei elise89: Ik heb 290 cc mc ghan 510.. ook bij dr demeyere.. kben nu 3 weken po.. Je voelt de protheses echt wel niet zitten hoor.. het is speciale dunne rand.. Ik ben zeer tevreden.. anders eens kijken bij mijn topic Ik wou ze ook perse voor de spier.. ook met mijn 2 kindjes qua herstel enzo.. Veel succes met je beslissing Hey Elise, Al een hele geruststelling dat je het niet zo voelt zitten. Heb je ook ergens foto's staan van het resultaat? Ben zo benieuwd! Ben in jouw topic gaan kijken maar vond ze niet.. Alvast bedankt voor je reactie, toch leuk om er niet alleen voor te staan
Niunia Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 18 minuten geleden zei Lookingforcurves: Hi @Niunia, ik was gisteren ook bij De Meyere :-) bij mij zou hij slechts 200 CC kunnen plaatsen, ook met die Natrelle 510. Als het meezit, misschien die van 220, en als het tegenvalt die van 175. ik denk dat ik me er bij moet neerleggen dat dat de max is die met mijn lichaamsbouw kan. Hij zegt ook dat achter de spier niet veel meer kan, als ik het natuurlijk wil houden. Dan heb ik liever voor de spier denk ik, dat scheelt toch veel in herstel en het resultaat zal heel gelijkaardig zijn. Het is natuurlijk wel wat duurder met die speciale prothese. Ik las hier eerder dat het 4500 euro was (en gewone ronde protheses 3500) maar het is ondertussen 5000 euro, dat viel wel tegen... Hey, Je zit dus in een soortgelijke situatie, ik las elders op het forum dat je met achter de borstspier nog kon spelen qua 'projectie' ofzoiets? Ik ga daar toch eens achter zoeken, kan mij er moeilijk bij neerleggen, de kleinste prothese die hij liet zien was toch echt wel klein leek mij.. En om daar dan 5000 euro aan uit te geven en nog steeds kleine borsten te hebben.. voelt toch niet juist.. Bedankt voor je reactie en succes nog met het verdere verloop van de bv
Lookingforcurves Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Tja, die Natrelle 510 heeft wel redelijk wat projectie hoor, ik weet niet goed of je met andere protheses meer projectie kan krijgen? @BrownieG @Desert-Rose @best_boobie ?
F-cupje Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Hee meid, Ik snap je wel dat je voor de borstspier wil omdat je herstel dan sneller en minder pijnlijk is maar het is veel geld en je moet er tevreden mee zijn ; en wat jij al aangeeft, je vindt het eigenlijk te weinig cc, dat zal je dan achteraf ook heel erg tegenvallen, aangezien de grootte heel erg went. Als ik jou was zou ik een consult plannen bij dr nio, waarschijlijk krijg je ze dan tussen de borstspier geplaatst maar hij durft meer cc te plaatsen dan de de meeste pc's. En bij hem kost het 3100 euro in Amsterdam. Liefs fcupje
Niunia Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 28 minuten geleden zei F-cupje: Hee meid, Ik snap je wel dat je voor de borstspier wil omdat je herstel dan sneller en minder pijnlijk is maar het is veel geld en je moet er tevreden mee zijn ; en wat jij al aangeeft, je vindt het eigenlijk te weinig cc, dat zal je dan achteraf ook heel erg tegenvallen, aangezien de grootte heel erg went. Als ik jou was zou ik een consult plannen bij dr nio, waarschijlijk krijg je ze dan tussen de borstspier geplaatst maar hij durft meer cc te plaatsen dan de de meeste pc's. En bij hem kost het 3100 euro in Amsterdam. Liefs fcupje Hey fcupje, Ja dat had ik ook al bedacht! Ik heb binnenkort een afspraak bij Verdonck die ook achter/tussen de spier plaatst, hopelijk kan het bij hem groter. Heb nog een vraagje, hoe zit het met de pijn nadat je het achter de spier laat plaatsen? Ik heb daar toch wat schrik voor. Hoe lang doet dit echt heel veel pijn? Liefs Niunia
Boekjoe Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Ik heb even gekeken naar de maten deze prothesen. ik ga ervan uit dat het de style 510 MX is. De projectie van de 200 cc is 4,9 cm en van de 220 cc 5,1 cm. Dit is niet weinig hoor, ze zijn wat smaller maar hebben wel veel projectie. @best_boobie kan middels haar glazen bol een schatting doen waar je dan qua cupmaat op uit komt. Ze moet dan wel weten wat je huidige/voorsituatie is en welke omvang je hebt (70, 75, 80)
Niunia Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 29 minuten geleden zei Boekjoe: Ik heb even gekeken naar de maten deze prothesen. ik ga ervan uit dat het de style 510 MX is. De projectie van de 200 cc is 4,9 cm en van de 220 cc 5,1 cm. Dit is niet weinig hoor, ze zijn wat smaller maar hebben wel veel projectie. @best_boobie kan middels haar glazen bol een schatting doen waar je dan qua cupmaat op uit komt. Ze moet dan wel weten wat je huidige/voorsituatie is en welke omvang je hebt (70, 75, 80) Hey Boekjoe, Mijn huidige situatie is een erg kleine 75A, volgens de PC een centimetertje weefsel. Hij zei maximum 310cc, maar volgens hem zou dit nog steeds een 75B geven. Ik heb het ook niet echt kunnen aanpassen, hij legde de prothese gewoon kort over mijn borst, waardoor het eigenlijk ook echt heel klein leek. Wat zou dit bij mij kunnen geven denk je? Bedankt voor de info en raad, heb ik toch veel aan op dit forum Niunia
MarTiet Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Ik kan mijzelf niet vergelijken met jou want ik heb ronde 700cc uhp voor de borstspier, maar ik voel ze echt niet zitten, ja ze zijn nog niet soepel maar als ik mijn borsten voel, voel ik alleen mijn borstweefsel.. Succes met het vinden van je droomboobies
Niunia Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 9 minuten geleden zei Marietje: Ik kan mijzelf niet vergelijken met jou want ik heb ronde 700cc uhp voor de borstspier, maar ik voel ze echt niet zitten, ja ze zijn nog niet soepel maar als ik mijn borsten voel, voel ik alleen mijn borstweefsel.. Succes met het vinden van je droomboobies Waauw, mooie borsten! Ik zie graag grote borsten maar mijn vriend verkiest ze klein, C zou dus een mooie compromis zijn Bedankt voor je reactie, goed dat je ze niet voelt zitten. Dat stelt me dan toch ook wel wat gerust. Alhoewel dat ik zelf echt wel heel weinig weefsel heb, dat scheelt wel denk ik.. Bedankt!
MarTiet Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 7 minuten geleden zei Niunia: Waauw, mooie borsten! Ik zie graag grote borsten maar mijn vriend verkiest ze klein, C zou dus een mooie compromis zijn Bedankt voor je reactie, goed dat je ze niet voelt zitten. Dat stelt me dan toch ook wel wat gerust. Alhoewel dat ik zelf echt wel heel weinig weefsel heb, dat scheelt wel denk ik.. Bedankt! Ja dat scheelt idd wel, dat had ik dus namelijk wel.. gewoon even verschillende pc's afgaan als je twijfelt om te kijken wat mogelijk is zo weet je zeker dat je geen spijt krijgt achteraf..
MarTiet Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 En ook niet naar het herstel kijken want ook ik kon de eerste weken niet veel hoor, ook ik had last van mijn spieren, en kon de eerste 2 weken amper zelf omhoog komen, en ik heb toch een redelijk grote pijngrens. Dus laat daarin je keus niet bepalen. Ben nu 4 weken po en doe het nog rustig aan, alle huisregels na een bv gelden net zo goed voor voor de spier, die moet zich ook goed in kunnen kapselen e.d.
Lookingforcurves Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 55 minuten geleden zei Boekjoe: Ik heb even gekeken naar de maten deze prothesen. ik ga ervan uit dat het de style 510 MX is. De projectie van de 200 cc is 4,9 cm en van de 220 cc 5,1 cm. Dit is niet weinig hoor, ze zijn wat smaller maar hebben wel veel projectie. @best_boobie kan middels haar glazen bol een schatting doen waar je dan qua cupmaat op uit komt. Ze moet dan wel weten wat je huidige/voorsituatie is en welke omvang je hebt (70, 75, 80) Het @F-cupje, ik vind het erg moeilijk om die technieken en protheses te vergelijken. Ik zie dat jij 350 CC hebt gekregen met 4.9 cm projectie, dat is dezelfde projectie die ik met mijn 200 CC zou hebben. Mij protheses zijn wel smaller (ik heb maar 70 omtrek en max 10 cm plaats in de breedte per borst). Ik volg hier even actief mee omdat ik met dezelfde twijfel zit na mijn consult met De Meyere. Het blijft erg moeilijk om je precies voor te stellen wat het eindresultaat gaat zijn vind ik, en of dat ok is.
Boekjoe Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 @Niunia en @Lookingforcurves wat jullie eventueel nog kunnen doen is hier op het forum rondvragen welke meiden dezelfde projectie als jullie gekregen hebben. dan kun je misschien beter een beeld vormen. uiteraard hangt het resultaat natuurlijk ook af van de verschillende voorsituaties en de borstomvang.
nailtje Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Hallo, ga eens bij dr Plovier horen in Overijse. Die luisterd naar u en doet wat ge vraagt, als het mogelijk is natuurlijk. Mijn eerste borstvergroting was voor de spier en die voelde ik zitten, nu heb ik ze achter de spier en ik voel niks meer. Ze zijn nu ook heel natuurlijk. Xxx
Blondie94 Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 36 minuten geleden zei Boekjoe: @Niunia en @Lookingforcurves wat jullie eventueel nog kunnen doen is hier op het forum rondvragen welke meiden dezelfde projectie als jullie gekregen hebben. dan kun je misschien beter een beeld vormen. uiteraard hangt het resultaat natuurlijk ook af van de verschillende voorsituaties en de borstomvang. Ik heb 5,2 cm projectie en heb 415cc ronde protheses van natrelle TRF 415.
Niunia Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 2 uur geleden zei nailtje: Hallo, ga eens bij dr Plovier horen in Overijse. Die luisterd naar u en doet wat ge vraagt, als het mogelijk is natuurlijk. Mijn eerste borstvergroting was voor de spier en die voelde ik zitten, nu heb ik ze achter de spier en ik voel niks meer. Ze zijn nu ook heel natuurlijk. Xxx Hey, Plovier, heb ik nog niets over opgezocht. Bedankt voor de tip! xxxx
meisje95 Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 6 uur geleden zei Niunia: Hey fcupje, Ja dat had ik ook al bedacht! Ik heb binnenkort een afspraak bij Verdonck die ook achter/tussen de spier plaatst, hopelijk kan het bij hem groter. Heb nog een vraagje, hoe zit het met de pijn nadat je het achter de spier laat plaatsen? Ik heb daar toch wat schrik voor. Hoe lang doet dit echt heel veel pijn? Liefs Niunia Ik heb protheses dual plane gehad en ik heb eerlijk gezegd geen enkele dag écht heel veel pijn gehad! Kijk, het voelt niet prettig hoor, maar écht pijn niet. Nu heb ik wel geluk (gehad) geloof ik hoor Met een week ben je in ieder geval weer in staat om jezelf aan te kleden en haren te wassen.
Niunia Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 12 minuten geleden zei meisje95: Ik heb protheses dual plane gehad en ik heb eerlijk gezegd geen enkele dag écht heel veel pijn gehad! Kijk, het voelt niet prettig hoor, maar écht pijn niet. Nu heb ik wel geluk (gehad) geloof ik hoor Met een week ben je in ieder geval weer in staat om jezelf aan te kleden en haren te wassen. Dat is dan een hele geruststelling, heb een redelijk hoge pijngrens dus zal ik het voor de pijn al zeker niet laten.. bedankt voor de goede moed te geven Ik zou het er trouwens wel voor over hebben hoor.. xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.