Mammavan3ventjes Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Vanavond na het douchen voel ik ineens een lange hechtdraad van een aantal cm.. Waar komt dat ineens vandaan?? Vorige week zijn die hechtingen die aan de buitenkant zichtbaar waren verwijderd. Heb het zelf afgeknipt met een ontsmet mini schaartje want dat geprik heb ik geen zin in natuurlijk. Rare is dat ik vanmorgen het gevoel had dat mn litteken open knapte maar bij het bestuderen zag ik niks anders als voorheen, die draad zat er echter nog niet.. Kan het komen doordat het misschien vastgeplakt zat onder een korstje? Of is dit naar buiten gekomen? Apart vind ik het wel vandaar mn vraag.
Miss.S Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 @best_boobie sorry :-p weet verder niet wat zeggen :-o
Desert-Rose Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 He meis, Dit is heel normaal hoor, geen zorgen, heel vaak komt een stukje hechting wat niet is opgelost naar buiten,en dan zoekt het een plek via het litteken, en het is goed hoor dat je het hebt afgeknipt, de rest wat er eventueel nog zit valt er vanzelf vanaf. Hou het wel even in de gaten dat het niet rood word. xxx
Mammavan3ventjes Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 17 minuten geleden zei Desert-Rose: He meis, Dit is heel normaal hoor, geen zorgen, heel vaak komt een stukje hechting wat niet is opgelost naar buiten,en dan zoekt het een plek via het litteken, en het is goed hoor dat je het hebt afgeknipt, de rest wat er eventueel nog zit valt er vanzelf vanaf. Hou het wel even in de gaten dat het niet rood word. xxx Ja doe ik inderdaad, ben als de dood voor een ontsteking.. Wel raar dat er ineens zon lang stuk naar buiten kan komen. Had het hier idd wel vaker gelezen, zelfs na maanden nog.. Vind het wel apart, je zou denken dat die dingen vroeg of laat gewoom oplossen zoals ze ook heten ipv dat ze zich een weg naar buiten banen met weer opnieuw risico op ontsteking omdat het weer open gaat toch? Kan het niet zo zijn dat hij op het wondje lag en onder het korstje zat vastgeplakt? (Dit laatste lijkt me onwaarschijnlijk omdat er natuurlijk niet 123 een korstje op komt..)
Desert-Rose Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Het gebeurt inderdaad vaker, soms lost het in het lichaam niet voldoende op, en aangezien het dan een lichaamsvreemd iets is, gaat het lichaam het opruimen, en over het algemeen is het een minuscuul gaatje waar dat draadje door heen komt. Ik denk als het onder een korstje had gezeten dan had je het wel gezien hoor,dus ik denk echt dat het nog onderhuids zat. xx
Mammavan3ventjes Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 8 minuten geleden zei Desert-Rose: Het gebeurt inderdaad vaker, soms lost het in het lichaam niet voldoende op, en aangezien het dan een lichaamsvreemd iets is, gaat het lichaam het opruimen, en over het algemeen is het een minuscuul gaatje waar dat draadje door heen komt. Ik denk als het onder een korstje had gezeten dan had je het wel gezien hoor,dus ik denk echt dat het nog onderhuids zat. xx Raar ook toch dat ik het gevoel had vanmorgen dat er iets knapte en ineens die draad er zat.. Misschien knapte dat draad van binnen ofzo en komt dat deel naar buiten haha. Naja speculeren kan ik wel maar zeler weten doen we t nooit vrees ik..
Desert-Rose Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 5 minuten geleden zei Mammavan3ventjes: Raar ook toch dat ik het gevoel had vanmorgen dat er iets knapte en ineens die draad er zat.. Misschien knapte dat draad van binnen ofzo en komt dat deel naar buiten haha. Naja speculeren kan ik wel maar zeler weten doen we t nooit vrees ik.. Ja meis, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht, hahahah,ik weet niet of het knappend geluid samen kan hangen met de hechting die naar buiten is gekomen. Zolang het maar netjes dicht blijft en niet rood word is er verder niets aan de hand. xx
best_boobie Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Heb je er een foto van? Of is er echt verder niks meer te zien?@Miss.S je had kunnen zeggen: @Desert-Rose Sluit me verder bij jou aan hoor Desert Zou het ook anders niet weten. Het knappen is misschien wat littekenweefsel geweest.. waardoor dat draadjje net de ruimte gekregen heeft om naar buiten te komen.. Maar als je er onzeker over bent, of het gaat niet dicht binnen twee dagen, dan neem ff contact op met je pc.. In de tussentijd even afdekken met een gaasje xxx
Miss.S Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Hihihi @best_boobie zal idd voortaan @Desert-Rose taggen
best_boobie Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 15 minuten geleden zei Miss.S: Hihihi @best_boobie zal idd voortaan @Desert-Rose taggen haha nee hoor, dat hoeft niet, arme desert haha Maar vond het wel grappig, aangezien je niks anders te zeggen wist Tag me maar, no problem
Mammavan3ventjes Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 37 minuten geleden zei best_boobie: Heb je er een foto van? Of is er echt verder niks meer te zien?@Miss.S je had kunnen zeggen: @Desert-Rose Sluit me verder bij jou aan hoor Desert Zou het ook anders niet weten. Het knappen is misschien wat littekenweefsel geweest.. waardoor dat draadjje net de ruimte gekregen heeft om naar buiten te komen.. Maar als je er onzeker over bent, of het gaat niet dicht binnen twee dagen, dan neem ff contact op met je pc.. In de tussentijd even afdekken met een gaasje xxx Ben er verder niet onzeker over hoor haha, ziet er niet anders uit als voorgaande dagen. Zie er niks aan in ieder geval.. Zitten hier en daar sowieso nog korstjes ook. Bedankt voor jullie reacties iig!
Mammavan3ventjes Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 51 minuten geleden zei Desert-Rose: Ja meis, ik heb ook niet alle wijsheid in pacht, hahahah,ik weet niet of het knappend geluid samen kan hangen met de hechting die naar buiten is gekomen. Zolang het maar netjes dicht blijft en niet rood word is er verder niets aan de hand. xx Haha hetwas geen geluid hoor gelukkig, alleen het gevoel dat er iets knapte. Was bang dat mn litteken open was geknapt maar toen ik in de spiegel keek zag ik niks anders als voorheen gelukkig!
Desert-Rose Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 11 minuten geleden zei Mammavan3ventjes: Haha hetwas geen geluid hoor gelukkig, alleen het gevoel dat er iets knapte. Was bang dat mn litteken open was geknapt maar toen ik in de spiegel keek zag ik niks anders als voorheen gelukkig! ok ja ik heb verkeerd gelezen idd het gevoel dat er iets knapte,dat zal dan idd zoals BB al zei, littekenweefsel zijn, soms kan dat ook een tijdje bobbelig aanvoelen, maar heeft alles met herstel te maken. xxx
Desert-Rose Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 51 minuten geleden zei Miss.S: Hihihi @best_boobie zal idd voortaan @Desert-Rose taggen je mag ons ook allebei taggen, geen probleem
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.