Ga naar inhoud

Yeentll : 28 mei 2016 : Dr. Doornaert : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Graag stel ik mij even voor, ik ben een jonge vrouw van 24 en heb afgelopen zaterdag mijn borsten laten vergroten bij Dr. Doorneart in het MVIF in Vlaardingen. Ik heb 325cc HP dual plane gekregen. Ik ben erg tevreden met het resultaat en ik vond de pijn heel erg meevallen. Helaas ben ik maandagochtend wakker geworden met extreme misselijkheid en heb ik 3 uur lang alleen maar gal gespuugd, daarna ging t beter. Dinsdagochtend was ik ook misselijk maar kon ik het goed inhouden. Maar nu vanmorgen weer 4 uur lang alleen maar boven de pot gehangen. Uiteindelijk de kliniek gebeld en primperan zetpillen gekregen voor 3 dagen, daarna moet het over zijn. Ook is mijn eetlust niet zoals het was. Hebben meer mensen hier last van gehad en misschien nog tips?

Alvast bedankt!

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Oh dat is knap balen.. en wat voel je je dan slecht he...

Mag ik vragen welke pijnstillers je neemt? en hoe vaak op een dag?

Probeer heeeeeeeel veel water te drinken, want op die manier verdun je het narcosespul (wat enorme rommel is) 

Gekke vraag misschien he.. maar een zwangerschap is uit te sluiten?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zwangerschap kwam m'n moeder ook al mee. Maar ben vorige week nog ongesteld geweest en heb geen onveilige sex gehad. 

Ik slik eigenlijk alleen nog maar paracetamol zo'n 6 stuks op 1 dag. Wel eet ik zo weinig over de dag dat de pillen vaak op een lege maag komen, vooral de paracetamol die snachts inneem. Misschien is dat de reden dat ik sochtends zo misselijk ben. Water probeer ik idd zoveel mogelijk te drinken en ik neem de primperan zetpil in voordat ik ga slapen, hopelijk word ik dan niet zo misselijk wakker. 

Weet ook niet of het iets veel voorkomende is na een narcose, ben nog nooit eerder onder narcose geweest. De kliniek dacht misschien een virusje over de nasleep van de narcose heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb het telkens na narcose heel vervelend!

ik had het ook ergst als ik snachts medicatie bijnam dan was het hele morgend overgeven , eerste dag met bloed erbij...

dus toch eerst altijd ietsje eten als je zwakke maag hebt x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Yeentll:

Die zwangerschap kwam m'n moeder ook al mee. Maar ben vorige week nog ongesteld geweest en heb geen onveilige sex gehad. 

Ik slik eigenlijk alleen nog maar paracetamol zo'n 6 stuks op 1 dag. Wel eet ik zo weinig over de dag dat de pillen vaak op een lege maag komen, vooral de paracetamol die snachts inneem. Misschien is dat de reden dat ik sochtends zo misselijk ben. Water probeer ik idd zoveel mogelijk te drinken en ik neem de primperan zetpil in voordat ik ga slapen, hopelijk word ik dan niet zo misselijk wakker. 

Weet ook niet of het iets veel voorkomende is na een narcose, ben nog nooit eerder onder narcose geweest. De kliniek dacht misschien een virusje over de nasleep van de narcose heen.

het kan heel goed door de narcose komen hoor, dat hoor je vaker

Probeer ff een sultana of zo bij de paracetamol te nemen in de nacht, dat je het niet op nuchtere maag neemt.. En meer eten zou best kunnen helpen.. 
Wie weet is je bloedsuiker wel erg laag in de ochtend.. Heb je dextro energie in huis?
Neem morgen voor je opstaat er dan 1 en zuig dat ding op voor e opstaat hihi

Hopelijk gaat het snel over!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het ook, ben nu gewoon bijna bang om te gaan slapen voor de volgende ochtend. Heb voor de zekerheid wat crackers nog gegeten en een flesje water gedronken + 2 paracetamol ingenomen. Nu ga ik vannacht niks meer bij slikken en hopen dat het morgenochtend goed is. 

Maar als ik naar m'n borsten kijk vanavond heb ik ook weer een geluksmomentje. Ik vind ze al zo mooi voor 5 dagen PO. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hele mooie borsten!! Dat momentje maakt veel goed, eh :) Ik hoop dat de misselijkheid snel overgaat. Misschien helpt het wel als je braaf op tijd een beetje eet. Ik moest (mijn man is 3 kinderen gewoon :)) om de zoveel tijd iets eten en het ging heel snel beter met mijn maag. Vooral sinds ik stopte met brufen. Maar dat neem je niet, eh?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.