Jump to content

anesthesist controle bij Heyendaal

Boobie2016

Recommended Posts

Posted

He meiden,

Ik heb een paar weken terug 2 consulten gehad waarvan 1 bij Heyendael (gelijk ingepland) en 1 als vergelijking.
Maar bij Heyendael heb ik nooit iemand gehoord over een aantal dagen voor de operatie dat je nog langs de anesthesist moet.
Kan iemand mij vertellen hoe dat werkt bij Dr. Straten in Heyendael?

pfff en nu wachten wachten wachten :122:... zelfs mijn vakantie naar Spanje valt in het niet qua uitkijken naar 1 datum..
Meer meiden last van?

Thanksiiee!

Posted

Ik had alleen mijn consult en daarna de operatie :) geen anathesist ofzo

Posted
6 minuten geleden zei Boob1996-A:

Ik had alleen mijn consult en daarna de operatie :) geen anathesist ofzo

hmm okee.. Thanks!
Ben benieuwd waarom dat bij Bergman anders is dan...:106:

Posted

Hoi

Ik zie de ( volgens mij )op de dag zelf..bij velthuis. Ook niet vantevore. 

Ik herken het helemaal dat je helemaal bent gefocust op deze datum en de rest in het niets valt. Normaal kijk ik heel het jaar uit naar festival Dominator nu denk ik er amper meer aan alleen maar aan de datum van mijn borstvergroting Hihi. Dat is anderhalve week na dominator dus kan nog wel ff flink springen daar met m'n kleine borstjes:63: :63:  :101:

Xxx

Posted

Eehj @Zinin!

ojaa indd.. ja dat moet haast wel dan zo gaan denk ik... iedereen heeft toch andere anestesie nodig lijkt me whaha:lol:

Whaha dat dacht ik al maar gelukkig iemand die het herkent:45:

Echt bizar hoe je hier zo erg naar uit kijkt en de rest in t niet valt hierbij he... op zich mooie timing dan voor jou toch?:1bouncingboobs:

Wanneer mag jij en wat krijgje?

Grtsss

Posted

Idd bij heyendael geen consult met anesthesist voor de ok. Op de dag zelf word alles gecheckt bloeddruk temperatuur saturatie gewicht lengte enz.

Posted

hoi!

je ziet de anesthesist vlak voor de operatie. maar je vult vooraf een lijst in en die wordt door hun goed bekeken. als het nodig is om toch vooraf contact te hebben hoor je dat vanzelf. meestal is dit niet nodig en dat scheelt je gewoon weer een extra trip. je hebt ook nog wel even tijd voor de operatie om wat te bespreken/overleggen. ik heb het allemaal als erg prettig en relaxed ervaren.

zo'n extra afspraak vooraf heeft totaal geen meerwaarde. bij bergman doen ze het inderdaad wel. maar waarom???

ENJOYYYYYYYYY !!!!!!!!!

Posted

Heej @flupke!!

Thanks voor je bericht!

Zo'n vermoeden had ik al maar tis echt zo fijn alsje dat hier toch ff kan vragen! Je belt ook niet voor ieder dingetje op eigenlijk. .

Dat jij het relaxt vond is top om te lezen.. ik lees het hier op t forum zo vaak, dat is echt zo fijn om te zien dat ik dus een goede keus heb gemaakt voordat ik van dit forum wist haha.

Ik snap ook niet waarom je bij bergman wel eerder moet.. ik vond het ook al vreemd...

Wanneer ben jij bij straten geweest en voor hoeveel? 

Thank yooouu!!

Posted
20 minuten geleden zei jaino:

Idd bij heyendael geen consult met anesthesist voor de ok. Op de dag zelf word alles gecheckt bloeddruk temperatuur saturatie gewicht lengte enz.

@jaino!

Thanks Voor je reactie! 

Weten we ook hoe dat verloopt die dag:D

Grtsss

Posted
11 minuten geleden zei Boobie2016:

Heej @flupke!!

Thanks voor je bericht!

Zo'n vermoeden had ik al maar tis echt zo fijn alsje dat hier toch ff kan vragen! Je belt ook niet voor ieder dingetje op eigenlijk. .

Dat jij het relaxt vond is top om te lezen.. ik lees het hier op t forum zo vaak, dat is echt zo fijn om te zien dat ik dus een goede keus heb gemaakt voordat ik van dit forum wist haha.

Ik snap ook niet waarom je bij bergman wel eerder moet.. ik vond het ook al vreemd...

Wanneer ben jij bij straten geweest en voor hoeveel? 

Thank yooouu!!

jaaaaa, ik ben bij straten geweest en dat is een heeeeeele goede keus geweest! ik was tot de dag vd operatie erg gespannen maar de dag zelf heb ik serieus als een feestje ervaren! zoooo relaxed, ongelooflijk aardige mensen, supergezellig op de verkoeverkamer, een topper van een anesthesist (duits accentje), helemaal niet misselijk of id, geen pijn (wel een trosje olifanten op mijn borst)......

ik kreeg 330 cc anatomisch mp. je kunt mijn foto's bekijken en zien hoe ongelooflijk mooi het allemaal wordt in een paar weken! 

mijn eerste consult had ik ook bij bergman in bilthoven. de pc daar vond 245 cc meer dan genoeg en door dit forum ben ik echt op de valreep bij straten terecht gekomen. zooooo blij!

o ja, ik ben 10 weken po....

Posted

@Boobie2016 bij mij zal het dan zo zijn vantevoren alles ff checken door de anesthesist. Ik heb ook al een lijst ingevuld en als ik vantevoren een gesprek met hem/haar wilde kon ik dat aangeven. Vind het prima zo. 

Ik ga voor 650 en 700 cc rond hp dual plane . 27 juli is de datum waarop t gaat gebeuren:3:

Ja gek he kan ook ook aan niets anders meer denken. Was een beetje net zo als toen ik zwanger was toen dacht ik alleen maar aan de zwangerschap en nu alleen maar aan mn nieuwe boobies :45:

Xxx

Posted
3 uur geleden zei flupke:

jaaaaa, ik ben bij straten geweest en dat is een heeeeeele goede keus geweest! ik was tot de dag vd operatie erg gespannen maar de dag zelf heb ik serieus als een feestje ervaren! zoooo relaxed, ongelooflijk aardige mensen, supergezellig op de verkoeverkamer, een topper van een anesthesist (duits accentje), helemaal niet misselijk of id, geen pijn (wel een trosje olifanten op mijn borst)......

ik kreeg 330 cc anatomisch mp. je kunt mijn foto's bekijken en zien hoe ongelooflijk mooi het allemaal wordt in een paar weken! 

mijn eerste consult had ik ook bij bergman in bilthoven. de pc daar vond 245 cc meer dan genoeg en door dit forum ben ik echt op de valreep bij straten terecht gekomen. zooooo blij!

o ja, ik ben 10 weken po....

Oooh dat is zoooo fijn om te lezen haha.dat doet echt extra goed als je daar gepland staat. Ik hoop dat het bij mij ook zo 'soepel' gaat als jij beschrijft haha.

Ik heb indd even gekeken maar dat is wel super mooi geworden zeg! Wat is die man toch fantastisch als je vrouwen zich zo goed kan laten voelen he?! :D

Oh serieus? Stel je voor datje daar gegaan was, dan wasje misschien helemaaaal niet blij :16: maaaar gelukkig is dat nie zo!

Grtsss

Posted
2 uur geleden zei Zinin:

@Boobie2016 bij mij zal het dan zo zijn vantevoren alles ff checken door de anesthesist. Ik heb ook al een lijst ingevuld en als ik vantevoren een gesprek met hem/haar wilde kon ik dat aangeven. Vind het prima zo. 

Ik ga voor 650 en 700 cc rond hp dual plane . 27 juli is de datum waarop t gaat gebeuren:3:

Ja gek he kan ook ook aan niets anders meer denken. Was een beetje net zo als toen ik zwanger was toen dacht ik alleen maar aan de zwangerschap en nu alleen maar aan mn nieuwe boobies :45:

Xxx

Ja dat zou indd wel zo gaan ook dan! Vriendin van mij is ook bij velthuis geweest 4 jaar terug.. zij is er wel heel blij mee..

Oooh spannend je bent lekker in de bouwvak aan de beurt! Dat is 2 weken voor mij! Spannend man ik ga je in de gaten houden haha..

Neeee tis een obsessie aan t worden whahaha hele dag dromen dwalen en hopen dat het ineens toch al dé dag is :154:

Keep intouch!:1bouncingboobs:

Posted
4 uur geleden zei Zinin:

Hoi

Ik zie de ( volgens mij )op de dag zelf..bij velthuis. Ook niet vantevore. 

Ik herken het helemaal dat je helemaal bent gefocust op deze datum en de rest in het niets valt. Normaal kijk ik heel het jaar uit naar festival Dominator nu denk ik er amper meer aan alleen maar aan de datum van mijn borstvergroting Hihi. Dat is anderhalve week na dominator dus kan nog wel ff flink springen daar met m'n kleine borstjes:63: :63:  :101:

Xxx

Haha voor mij geen Dominator, want mijn dames zitten er al op! Maar doe een dansje bij de early voor me ^^

Posted
47 minuten geleden zei Boobie2016:

Ja dat zou indd wel zo gaan ook dan! Vriendin van mij is ook bij velthuis geweest 4 jaar terug.. zij is er wel heel blij mee..

Oooh spannend je bent lekker in de bouwvak aan de beurt! Dat is 2 weken voor mij! Spannend man ik ga je in de gaten houden haha..

Neeee tis een obsessie aan t worden whahaha hele dag dromen dwalen en hopen dat het ineens toch al dé dag is :154:

Keep intouch!:1bouncingboobs:

Fijn om te horen dat je vriendin tevrede is met haar borsten van velthuis. Gaat vast goedkomen hier..bij jouw ook!! 

Ik ga jouw ook in de gaten houden..zijn we vlak na elkaar aan de beurt...jaaa spannend! Je hoort dan hoe het bij mij is gegaan met de anesthesist:D

In die tussentijd is het boobies blijven kijken en erover dromen 24/7 ben blij dat ik niet de enige ben met een boobie obsessie :59::45:

Xxx

Posted
1 uur geleden zei TheMonsterHasBlueEyes:

Haha voor mij geen Dominator, want mijn dames zitten er al op! Maar doe een dansje bij de early voor me ^^

Ik ga zeker een dansje voor je doen daar en volgend jaar staan we daar samen te stuiteren met onze nieuwe borsten :1bouncingboobs::1bouncingboobs:.

Doe nu voorlopig maar voorzichtig met je gloednieuwe dames daar moet je zuinig op zijn xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.