Jump to content

Sportbeha in de was

Angel84

Recommended Posts

Posted

Dag dames, 

Hoe vaak wassen jullie de sportbeha (ben 1 week po). De sportbeha die ik van de kliniek heb zit nu in de was. Ik had er 1 extra aangeschaft, van Fila, maar die drukt op mijn litteken. Ik heb nu daarom mijn voedingsbeha aan. Kan dat kwaad? 

Xxx

Posted

Ik heb de carefix anna, ik mocht geen andere sport bh's aan. Soms zie ik meiden waarbij de borsten tegen elkaar zitten gedrukt, dat moch van mijn pc dus absoluut niet omdat ze anders verkeerd gaan inkapselen, en als ze ingekapselt zitten, kunnen ze niet meer terug. ik heb daarom ook nog een borstband aan zodat ze op de goede plek blijven, ik zou je eigen kliniek bh gelijk weer aan doen na het wassen. Misschien is het niet bij iedereen zo hoor net zoals bij mij, dat weet ik niet, maar bij mij is het zo :) anders even naar de kliniek bellen om het te vragen. 

Posted

Ik heb gelijk 2 bh's gekocht en was ze ongeveer iedere 2 dagen op een snelwas programma.... Of ik spoel ze tussendoor ff met wat water en hang ze te drogen in de douche..

Posted

@jaino @DeeDee84 2 dezelfde van de kliniek? Ik heb van de kliniek een Triumph huppeldepup gekregen (oma beha) en heb zelf een sportbeha van Fila aangeschaft (die op het forum ook regelmatig wordt genoemd). Ik heb toch maar de Fila beha aangetrokken, want die andere is nog niet droog. Morgen heb ik mijk eerste controle.

Posted
19 minuten geleden zei Angel84:

@jaino @DeeDee84 2 dezelfde van de kliniek? Ik heb van de kliniek een Triumph huppeldepup gekregen (oma beha) en heb zelf een sportbeha van Fila aangeschaft (die op het forum ook regelmatig wordt genoemd). Ik heb toch maar de Fila beha aangetrokken, want die andere is nog niet droog. Morgen heb ik mijk eerste controle.

Ik heb 2x de anna carefix gekocht.  

Posted

Ik heb ook 2 Anna carefix via de kliniek... Volgens mij wordt een sport bh afgeraden omdat de randen in de borstplooi zit en dan de hechtingen gaan irriteren? 

ik heb ze via Emdaplast besteld, maar je kunt ze ook via iemand hier op het forum overnemen... Wel ff checken voor de juiste maat (ik heb de bh 2 maten groter dan normaal besteld)

Posted

Dr Verdonck zei met dat ik gewoon de sportbh's van de H&M kan nemen, die lijken op een top, van 10 euro :) Die moet gewoon zachte steun geven, niet op je litteken duwen, niet knellen, niet samenduwen. De borstband doet het werk bovenaan. 

Posted
45 minuten geleden zei Ecao:

Dr Verdonck zei met dat ik gewoon de sportbh's van de H&M kan nemen, die lijken op een top, van 10 euro :) Die moet gewoon zachte steun geven, niet op je litteken duwen, niet knellen, niet samenduwen. De borstband doet het werk bovenaan. 

Ah echt heeft hij tegen mij niet gezegd

hij zei vooraansluiting... Dus heb ik er daar 2 gekocht moet toch iets sten geven vind ik

xxx

Posted

Ik heb zojuist controle gehad en de pc zei dat ik gewoon een sportbeha met voorsluiting aan kan doen, mits het een high impact sportbeha is en het genoeg ruimte geeft. De Fila beha zit te strak, dus ga toch een nieuwe aanschaffen.

• 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.