Ga naar inhoud

JG : 24 mei 2016 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Goeie morge dames ,  heb al een paar keer leuke berichten gelezen die op dat moment goed uit kwamen toen was ik nog geen lid !  nu wel en vind het wel leuk om samen te kletsen met andere dames die hetzelfde hebben ondergaan een borstvergroting !!  24mei bij Dr. Verdonck was het zover voor mij spannende ochtend vollop de zenuwe en nu een week verder en ik kan haast nie wachte ze te gaan zien over een aantal daagjes mijn 380cc's ma tochh ben ik bang voor teleurstelling bang dat ik toch te weinig cc erin heb laten zette ... Wie heeft dat gevoel nu ook?? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, nog gefeliciteerd met je boobies.

Er valt nu echt nog niets van te zeggen hoe je borsten uiteindelijk gaan worden, je zit nu nog in verband, en dat drukt de boel natuurlijk ook helemaal plat.

Dadelijk als het verband eraf is duurt het nog even eer je pas goed kan zien op welke cupmaat je uit gaat komen, dus voorlopig is het echt nog even geduld hebben.

Ik heb gelijk even je titel aangepast en verhuisd naar een andere categorie, maar hier kun je gewoon je verdere updates blijven schrijven hoor.

Ik wens je een goed herstel.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey JG,

Ik ben op 18/05 geopereerd door pc Verdonck, ook 380cc achter de spier xhp.

Ik kamp met dezelfde onzekerheid als jij, ben nu 15 dagen po en ik ben ook echt bang dat ik te weinig cc erin heb laten zetten. Ik vind ze best klein.. 

Ze gaan nog veel veranderen, dus we moeten "geduldig" afwachten helaas. 

Ik hoop dat ze nog voller gaan worden, ik kwam van een aa-cup na de borstvoeding.. Dus alles beter dan dat natuurlijk.. Maar ik had wel een andere voorstelling gehad toen het verband eraf ging. 

Het is redelijk moeilijk om je gedachten nu ergens anders op te zetten.. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha lieve meiden, wat leuk zoveel Verdonckjes bij elkaar!

 

Jullie zijn echt nog te kort PO om wat te zeggen hoor, ik ben ook door de lieve man geholpen, en als je eens bij mijn foto's kijkt, ze worden met de tijd echt groter door het oprekken van de spier..op 6 weken had ik D gekocht aan BH's, 2 weken later paste het niet meer en heb ik E of F....en ik weet het, geduld is een shone zaak haha en verschrikkelijk! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi bedankt alweer voor je lieve reactie TessaDLCDP. Ik hou me daar ook echt aan vast.. Kan niet wachten totdat de 6-weken om zijn.

Mag je trouwens meteen push-up bh's dragen? Of liever mee wachten? 

Ik heb weer goede hoop hierzo hihi:blush:

 

liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee Pushup bh's zijn uit den boze het eerste jaar...het mag wel voor een uurtje ofzo, maar ik verzeker je dat lekker in een plunge of balconette bh je borsten veel lekkerder zitten hoor! Enne, ik ben bijna 6 maanden PO, maar ook bij mij veranderd het nog met de dag...x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Desert-rose : dankje wel ben ook echt blij dat ik het heb laten doen !   tsjaa inderdaad er zit niks anders op dan geduld hebben !  oke bedankt , Ja ik moet nog een beetje gaan uitvogelen hoe het werkt hier hihi thQ!  XJG•

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shauny : oke nice ! tsjaa er zit niks anders op dan afwachten ..  Maandag gaat het verband eraf eindelijk,  wordt er een beetj gek van het jeukt zoo erg !! mij god nog erger dan pijn af en toe eh ma gelukkig heb ik afleiding van m,n kids en merk ik het soms ook niet meer& denk ik inderdaad ook iets minder over de grote van de boobs  hihii!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja dat verband, ik had ook zo'n jeuk. Was blij dat hij me ging bevrijden van dat verband. 

Afleiding is inderdaad heel fijn, anders blijf je er maar over door malen. 

succes maandag, zal heerlijk aanvoelen om de sport-Bh aan te krijgen.. Hele verademing, zo voelde dat voor mij.

ik ben benieuwd hoe je ze vind, ik heb foto's erop gezet van 12 dagen po toen het verband eraf ging. Check maar eens.. 

Wel even een update geven maandag he.:)

 

Thanks TessaDLCPD, geen push-ups het komende jaar hihi.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa thQ zal wel goed komen spannend weer net een kado dat word geopend mt kerst :D!     heb je foto's bekeken super hoor heeft Verdonck goed gedaan netjes!! & nu ma wachtenn en wachtenn op een aantal weekjes later , k ga ook foto's maken & een update komt idd zodra het verband eraf  is kunne we bij elkaar spieke Hihi :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal inderdaad heel spannend! Kon ook niet wachten tot het eraf kon. Aftellen voor jou, nog even & dan zie je je nieuwe bff's:wub:!

Dankjewel voor het compliment^_^. Jaaa, dat vind ik leuk bij elkaar spieken hihi. 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames..?!! wat voorn soort sport Bh krijg je bij de kliniek & stell voor ik wil toch verder kijken voor een andere welke raden jullie mij aan ?? Oehhh nog 2 dagen en dan gaat me verband erafff :43: x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dr Verdonck kan je Anita kopen ik heb daar een zwarte en witte gekocht zeer tevreden van en zitten zalig!

hij heeft liever vooraansluiting. Per bah was het 50 euro...

veel succes maandag je zal wel blij zijn dat het verband eraf is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verband is vreselijk, eh :) Ik ben 26/05 door hem onder handen genomen en heb het verband gisteren zelf uitgedaan. Het deed echt meer slecht dan goed :wacko:. Mijn tepels waren helemaal open geschuurd en ik moest pijnstillers nemen om dat te kunnen verdragen. Nu voel ik me zo vrij als een vis in de zee :P

Ik ben ook een beetje bang dat het te klein, te weinig gaat zijn. Maar als ik dan kijk naar de foto's (en de vooral de evolutie) van @TessaDLCDP en @Catje ben ik echt wel gerustgesteld. Gelukkig zijn ze zo lief om foto's te posten. Dat is zo'n hulp! Gewoon te kunnen zien dat het eerst bij zo goed als iedereen nog een beetje freaky uitziet en dan steeds normaler en mooier en beter wordt... (en dan kijk ik naar mezelf en denk ik: 'dat moet bij mij toch ook ooit gaan gebeuren, geduldig zijn!!!') 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echtt!  ma om 10:15 gaat ie er eindelijk aff :43:   Oehjjj dat klinkt niet zo best idd pijnlijk hoor auwtsjj .. Ja we zulle echt geduld moeten hebben met z,n alle ma dat komt wel goed de weken vliegen voorbij ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie morge shauny!                Ja is goed gegaan dit is echt zooo fijn eindelijk het is eraf en het resultaat iss echttt wauwww we hebben ook foto's vergeleken & wat een verschil zeg bij me man viel z,n mond eventjes open hahaha ..:lol:ben der helemaal blij mee !! soo happyy!!  Fototje komt straks ! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Freedom!!! Zo fijn om terug te kunnen ademen, diep te kunnen ademen!! 

Ik ben echt blij dat jij zo blij bent!! Nu kan je eindelijk echt genieten. Fijn dat je man even met open mond stond te kijken. Daar had je ook een foto van moeten nemen ;) 

Foto's zien is altijd leuk :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa precies Ecao heerlijk is dit !   Ja eigenlijk wel eh ma daar dacht ik niet bij na op dat moment Verdonck vroeg of ik zelf nog vrage had ma enigste wat ik zei was ik wil ze zien ! Haha :D maaree dames even een vraagje ik

moest dus ook iets voor de littekens gaan hale alleen weet ik bio oil werkt voor geen meter bij me (vn wege me striemen op de buik) daarmee had ik dat ook gebruikt ma... het doet niet zijn ding bij mij wat is nog goed ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt heerlijk he! wat super dat je zo blij ermee bent! Ik ben benieuwd naar je foto hihi. 

Ik gebruik inderdaad zelf de bio-oil.. Verder eigenlijk nog niks. Ik ga wel nog litteken-crème halen, anders ff vragen bij de apotheek of drogist wat je er het beste voor kunt gebruiken. Misschien krijgen we nog meer tips van dames hier voor een eventuele litteken-crème.

Geniet er lekker van! Nieuwe bff's? Check! Hihi 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.