Feather2 Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Ik ben nu 7 weken PO en had voordien niet echt veel last. Nu heb ik de 2e dag op rij pijn in mn linker boob, die voelt aan alsof ik een ferme blauwe plek heb. Ik heb gebeld met de pc maar toch ben ik niet op mijn gemak. Zelfs door de schokken van gewoon te stappen heb ik pijn. Zijn er nog dames die dit voorgehad hebben en mij wat wijzer kunnen maken. Ik ben zo bang dat er iets fout aan het lopen is want de linker boob herstelde al zo vlot niet al de ander
Miss.S Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Ohhw @Feather2 ! ben jij al 7 weken po joh ! tijd gaat snel ! en ik denk dat die pijn echt meer als normaal is niet vergeten elke borst is anders & ik he bde indruk (zelf nog niet geopereerd) maar dat er wel veeeeel meer dames hier daar last van hebben & altijd wanneer er geen pijn meer is dat het terugkomt in een van de borsten! ik hoop dat een van deze dames reageert en dat je je dan een beetje meer op je gemak zult voelen. Maar ik denk persoonlijk niet dat je je druk moet maken. Maar ja.. wie ben ik dan weer ? Ik snap je wel dat je je dan toch wat druk maakt. Maar ik ben er zeker van dat het helemaal goed komt. Het zou kunnen dat de zenuwen op die plaats terug in herstel zijn, waardoor je dus pijntjes voelt. Ik zal voor jou even @best_boobie taggen. Zij zal je ook zeker en vast weten gerust te stellen! xxx Miss.S
Sabi Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Wat gaf de pc als reden, ik denk dat hij zei dat je misschien iets te veel hebt gedaan en dat je lichaam even aangeeft dat je af en toe wat rustiger moet zijn, of niet?
Feather2 Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 41 minuten geleden zei Sabi: Wat gaf de pc als reden, ik denk dat hij zei dat je misschien iets te veel hebt gedaan en dat je lichaam even aangeeft dat je af en toe wat rustiger moet zijn, of niet? Hey Sabi Ik heb een nare val gemaakt ook vorige week. Mss heeft het daar mee te maken. Ze kon me niet echt zeggen wat er precies aan de hand is, gewoon dat ik nog veel pijntjes zal ondervinden de komende maanden. Ik moet eventjes mn sportbh terug aan ook, dat baart me het meeste zorgen.
Feather2 Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 1 uur geleden zei Miss.S: Ohhw @Feather2 ! ben jij al 7 weken po joh ! tijd gaat snel ! en ik denk dat die pijn echt meer als normaal is niet vergeten elke borst is anders & ik he bde indruk (zelf nog niet geopereerd) maar dat er wel veeeeel meer dames hier daar last van hebben & altijd wanneer er geen pijn meer is dat het terugkomt in een van de borsten! ik hoop dat een van deze dames reageert en dat je je dan een beetje meer op je gemak zult voelen. Maar ik denk persoonlijk niet dat je je druk moet maken. Maar ja.. wie ben ik dan weer ? Ik snap je wel dat je je dan toch wat druk maakt. Maar ik ben er zeker van dat het helemaal goed komt. Het zou kunnen dat de zenuwen op die plaats terug in herstel zijn, waardoor je dus pijntjes voelt. Ik zal voor jou even @best_boobie taggen. Zij zal je ook zeker en vast weten gerust te stellen! xxx Miss.S Thanx @Miss.S
Desert-Rose Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Hoi meis, Heb je ook bij DeMeyere aangegeven dat je eigenlijk vanaf het begin meer last had van de linkerborst? en wat zei hij waardoor het nu eventueel zou kunnen komen Heb je het idee dat je borst dikker is,en straalt de pijn uit, bijv naar arm of oksel? Nu is het wel zo dat jij natuurlijk heel snel weer dingen bent gaan doen, en het kan best zijn dat je daardoor nu een terugval krijgt, dus het zou overbelasting kunnen zijn, een zenuw die niet helemaal lekker zit. Probeer voorlopig weer even dag en nacht een sport bh te gaan dragen, en toch even een stapje terug in bezigheden, en mocht het nu binnen net al te lange tijd minder worden dan zou ik vragen of je niet even op controle mag komen bij je pc. xxx
Sabi Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 33 minuten geleden zei Feather2: Hey Sabi Ik heb een nare val gemaakt ook vorige week. Mss heeft het daar mee te maken. Ze kon me niet echt zeggen wat er precies aan de hand is, gewoon dat ik nog veel pijntjes zal ondervinden de komende maanden. Ik moet eventjes mn sportbh terug aan ook, dat baart me het meeste zorgen. Oh jeempie kan me voorstellen dat je na een val als je dan wat voelt dat je er onzeker van wordt. Maar waarom vind je het zorgelijk om je sport bh aan te doen lees hier dat ze het hier vaak adviseren bij meiden. Is gewoon even terondersteuning van je borsten en voorkomt zwellingen. Zou het gewoon even doen ja
Feather2 Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 5 uur geleden zei Desert-Rose: Hoi meis, Heb je ook bij DeMeyere aangegeven dat je eigenlijk vanaf het begin meer last had van de linkerborst? en wat zei hij waardoor het nu eventueel zou kunnen komen Heb je het idee dat je borst dikker is,en straalt de pijn uit, bijv naar arm of oksel? Nu is het wel zo dat jij natuurlijk heel snel weer dingen bent gaan doen, en het kan best zijn dat je daardoor nu een terugval krijgt, dus het zou overbelasting kunnen zijn, een zenuw die niet helemaal lekker zit. Probeer voorlopig weer even dag en nacht een sport bh te gaan dragen, en toch even een stapje terug in bezigheden, en mocht het nu binnen net al te lange tijd minder worden dan zou ik vragen of je niet even op controle mag komen bij je pc. xxx Nee dat heb ik niet aangegeven, op die moment niet aan gedacht. Mn borst is niet dikker maar de pijn neemt wel toe. Telkens als ik mn arm beweeg dan heb ik het zitten. Ik denk ook dat het deels te maken heeft met het feit dat ik wakker geworden ben op mijn buik 2 dagen gleden, raad hoe lang ik al zo lag, of mss idd wat teveel willen doen al Het is echt lastig weten wat wel en wat niet mag, ik wil ze echt niet om zeep helpen Ik heb mn sportbh terug aan @Sabi en zal dit nog een tijdje zo houden tot ik weer helemaal zeker van mn stuk ben. xxx
best_boobie Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Hey Feather Je geeft eigenlijk een paar dingen aan: Pijn in je linkerboob, sinds een dag of 2 Wakker geworden op je buik, op de ochtend waarop de pijn begon Linkerboob herstelde sowieso al minder snel, maar je geeft ook aan dat je niet veel last gehad hebt.. Hoe uitte zich dan het minder goed herstellen, misschien dat je dat even kunt uitleggen? Je bent vorige week gevallen, hoe ben je terecht gekomen? Gestrekte arm aan de linkerkant?) En je geeft aan dat het gevoel wat je hebt lijkt op een blauwe plek.. Waar in je borst zit die pijn? Kun jje het lokaliseren, of lijkt het over een heel gedeelte te zitten? (binnenkant borst, buitenkant borst, onderkant?) en voel eens of je ergens een soort 'punt' van de prothese voelt in die buurt (kan ook hoger of lager zitten), beetje het gevoel van een 'klikkikker' van vroeger, als je die kent) Mocht je zo een punt voelen, dan druk er eens op, stevig.. Neemt de pijn dan af? Trek idd je sportbh aan, maar draag daaroverheen eens een strak topje, kijk eens of dat beter zit? of de pijn afneemt? Sorry, ik zit weer in mijn 'vragenmodus' maar wil even het beeld wat completer krijgen xxx
Feather2 Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 2 uur geleden zei best_boobie: Hey Feather Je geeft eigenlijk een paar dingen aan: Pijn in je linkerboob, sinds een dag of 2 Wakker geworden op je buik, op de ochtend waarop de pijn begon Linkerboob herstelde sowieso al minder snel, maar je geeft ook aan dat je niet veel last gehad hebt.. Hoe uitte zich dan het minder goed herstellen, misschien dat je dat even kunt uitleggen? Je bent vorige week gevallen, hoe ben je terecht gekomen? Gestrekte arm aan de linkerkant?) En je geeft aan dat het gevoel wat je hebt lijkt op een blauwe plek.. Waar in je borst zit die pijn? Kun jje het lokaliseren, of lijkt het over een heel gedeelte te zitten? (binnenkant borst, buitenkant borst, onderkant?) en voel eens of je ergens een soort 'punt' van de prothese voelt in die buurt (kan ook hoger of lager zitten), beetje het gevoel van een 'klikkikker' van vroeger, als je die kent) Mocht je zo een punt voelen, dan druk er eens op, stevig.. Neemt de pijn dan af? Trek idd je sportbh aan, maar draag daaroverheen eens een strak topje, kijk eens of dat beter zit? of de pijn afneemt? Sorry, ik zit weer in mijn 'vragenmodus' maar wil even het beeld wat completer krijgen xxx Idd een hele hoop vragen maar als je wijzer wordt door de antwoorden kunnen ze me mss helpen. In mn linker boob had ik meer steken en tintelingen, ook had ik in het begin meest pijn in de linkse. Als ik mn armen bewoog had ik links altijd het meeste last ook. Ik heb een rare flip in de lucht gemaakt en ben terecht gekomen op mn rechtse zij maar zal waarschijnlijk een ferme zwaai met mn linkse arm gegeven hebben, het ging zo snel dat ik het me moeilijk herinner. De pijn zit aan de buitenzijde rechts en bovenaan mn borst. Rechts heb ik eigenlijk altijd al een beetje de prothese voelen zitten. Als ik er op druk dan doet het meest pijn, net of je op een blauwe plek duwt. mn sportbh heb ik al de hele dag aan en vannacht hou ik die ook flink aan. xxx
best_boobie Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Nou, ik kan natuurlijk nooit beloven dat ik een antwoord weet, maar het kan wel helpen, wat extra info.. Alleen ben ik dus nu in verwarring gebracht.. Heb je nou pijn aan je linker of aan je rechterboob, na die val? Ik dacht eerst links, omdat je daar het meest last van gehad hebt, maar nu lijkt het of je rechts pijn hebt.. Verklaar u nader Mocht het nu de rechter borst zijn, hoe is het dan nu met links.. Sorry hoor, maar snap het ff niet meer hihi xxx
Feather2 Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 20 minuten geleden zei best_boobie: Nou, ik kan natuurlijk nooit beloven dat ik een antwoord weet, maar het kan wel helpen, wat extra info.. Alleen ben ik dus nu in verwarring gebracht.. Heb je nou pijn aan je linker of aan je rechterboob, na die val? Ik dacht eerst links, omdat je daar het meest last van gehad hebt, maar nu lijkt het of je rechts pijn hebt.. Verklaar u nader Mocht het nu de rechter borst zijn, hoe is het dan nu met links.. Sorry hoor, maar snap het ff niet meer hihi xxx Thaha ik heb het mss verkeerd uitgelegd. Ik heb pijn aan de rechterzijde van mn linkse boob, als ik plat lig naar de midden toe. Dus ze doet niet helemaal pijn maar enkel dat deel en deels de bovenzijde
best_boobie Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Oke! Heb je gevoeld of er ergens een puntje zit? Een soort bubbeltje dat je iin kunt drukken? En heb je al geprobeerd een strak topje over je sportbh te dragen? Soms kan dat namelijk echt helpen om alles weer even rust te geven. Een goede stevige sportbh, voor heavy sport, is ook een oplossing in plaats van topje over de bh. Ik denk zelf dat het daarmee beter gaat worden. Hoe steviger ze even ingepakt zitten, hoe rustiger ze het hebben en hoe beter ze kunnen herstellen.. Want dikke kans dat het met die val te maken heeft.. Er komt opeens een enorme druk op je borstbeenhuid, en dat moet tijd hebben om te herstellen... Heb je hier iets aan? xxx
Feather2 Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 19 minuten geleden zei best_boobie: Oke! Heb je gevoeld of er ergens een puntje zit? Een soort bubbeltje dat je iin kunt drukken? En heb je al geprobeerd een strak topje over je sportbh te dragen? Soms kan dat namelijk echt helpen om alles weer even rust te geven. Een goede stevige sportbh, voor heavy sport, is ook een oplossing in plaats van topje over de bh. Ik denk zelf dat het daarmee beter gaat worden. Hoe steviger ze even ingepakt zitten, hoe rustiger ze het hebben en hoe beter ze kunnen herstellen.. Want dikke kans dat het met die val te maken heeft.. Er komt opeens een enorme druk op je borstbeenhuid, en dat moet tijd hebben om te herstellen... Heb je hier iets aan? xxx Ja hoor, dank u Ik zal dit zeker proberen xxx
Feather2 Posted June 3, 2016 Author Posted June 3, 2016 Op 1 juni 2016 om 21:12 zei best_boobie: Ik hoop dat het helpt meid! xxx Goeiemorgen eventjes een update. Ik ben gisteren bog met helse pijn gaan slapen, kon zelfs niet gewoon over mn borst wrijven of een pijnscheut vlamde erdoor en vanmorgen was die pijn op miraculeuze wijze verdwenen. Ik ben immens opgelucht maar blijf nog wat op mn hoede. Ik draag mn sportbh nog enkele dagen door voor de zekerheid. xxx
best_boobie Posted June 13, 2016 Posted June 13, 2016 Oh wat fijn!!!! Dat is echt goed nieuws!! Hoe is het nu? Ben net terug van een wifiloze week in Berlijn, vandaar mijn late reactie! xxx BB
Feather2 Posted June 13, 2016 Author Posted June 13, 2016 Het gaat al heel wat beter, ik draag nog steeds de sportbh en heb nog af en toe diezelfde pijn in mn linkse borst maar niet meer constant. Xxx
elise89 Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Ik ben een week aan het werk.. ik werk in de zorg als verpleegkundige en ook ik heb terug enorm veel pijn en steken.. ik maak me ook zorgen.. Want ook in rust blijft de pijn aanhouden.. vooral rechts.. ik ben nu 5 weken PO.. Ik moest mijn sportbh en band niet meer dragen maar tijdens mijn werk draag ik het ook Hopelijk gaat het rap over
Feather2 Posted June 14, 2016 Author Posted June 14, 2016 1 uur geleden zei elise89: Ik ben een week aan het werk.. ik werk in de zorg als verpleegkundige en ook ik heb terug enorm veel pijn en steken.. ik maak me ook zorgen.. Want ook in rust blijft de pijn aanhouden.. vooral rechts.. ik ben nu 5 weken PO.. Ik moest mijn sportbh en band niet meer dragen maar tijdens mijn werk draag ik het ook Hopelijk gaat het rap over Een job in de zorg is fysiek zwaar belastend en kan er goed inkomen dat dit je herstel niet echt ten goede komt mss de fysiek zware toestanden toch nog wat overlaten aan uw collega's als dat kan?
elise89 Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 4 uur geleden zei Feather2: Een job in de zorg is fysiek zwaar belastend en kan er goed inkomen dat dit je herstel niet echt ten goede komt mss de fysiek zware toestanden toch nog wat overlaten aan uw collega's als dat kan? Mijn collega's weten niet welke operatie ik gehad heb en zou het graag zou willen houden... Kga blij zijn als ik paar maanden verder ben Grtjs
Feather2 Posted June 15, 2016 Author Posted June 15, 2016 6 uur geleden zei elise89: Mijn collega's weten niet welke operatie ik gehad heb en zou het graag zou willen houden... Kga blij zijn als ik paar maanden verder ben Grtjs Idem, ik heb ze gezegd dat ik gevallen was en gekneusde ribben had ik denk dat een paar weken ook al veel verschil uitmaken hoor. xxx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.