Ga naar inhoud

Graag ervaringen bv Welness Kliniek Genk


Lucky2208

Aanbevolen berichten

Hoi, 

Ik ben een vrouw van 21 jaar en ik overweeg om een borstvergroting te ondergaan. Sinds mijn 19e ben ik echt aan het oriënteren en sparen voren een borstvergroting, omdat ik gewoonweg niet gelukkig ben met de grootte van mijn borsten als ik in de spiegel kijk. Ik heb zelf een goed gevoel bij de Wellness Kliniek in Genk en wil daar een consult gaan aanvragen, nu zou ik graag van mensen hun ervaringen bij de Wellness Kliniek willen horen. 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorge lucky2208!           ik heb 24 mei me borstvergroting daar laten doen door Dr.Verdonck en alles is goed gegaan van consult tot operatie met verzorging van hun en mijn herstel gaat ook goed komende maandag ga ik terug voor controle en tot nu toe ben ik erg tevreden met hun ! Dr.Verdonck is egt een goede man met vooral wat humor is ons opgemerkt haha gewoon een woord SUPER! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 28 april geopereerd door dokter Verdonck.

Hele lieve eerlijke man, voelde mij direct op mijn gemak!

Ik heb 255 cc sebbin gekregen, ben 3 keer daar geweest, was zo ninzeker over de maat maar dat is allemaal geen probleem voor hem.

Stephanie rechterhand ook heel lieve altijd bereid om te luisteren en antwoordt mails zo snel mogelijk

niets anders dan lof!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook 18/05 geopereerd door Verdonck. Hele lieve grappige pc. 

Alles is goed gegaan, het ging in een sneltrein. Ik was zo weer thuis.

Het herstel gaat ook super, ik heb ongelogen nergens last van gehad.. Geen pijn gehad, alleen een wat raar gevoel met opstaan maar dat trekt snel weg naarmate je even beweegt.

Ik ben tevreden over pc Verdonck & de wellnesskliniek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Rabeccy:

Dr Verdonck is een echte aanrader. 

Ben in de Wellness kliniek geweest. Wist trouwens niet dat hij ook nog een eigen kliniek heeft. Ik las zelfs dat hij daar andere siliconen gebruikt?? Wie weet hier wat van??

Mentor, sebbin en motiva (ergonomics). Kan je opzoeken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had, na het pasmoment, eerst 235cc voorgesteld, maar na al mijn gepieker en getwijfel, ben ik terug gaan passen en heb ik 255cc gekozen. De 275cc vond ik al groot uitvallen. En gisteren, bij het uithalen van de draadjes, zei hij dat 255 al heel krap zat en 275 echt wel het maximum zou geweest zijn. Ik ben ben best smal en heb een hele strakke huid en spieren en dan krijg je sneller striemen en spierscheurtjes. En dat willen we absoluut niet, eh :) 

Hij geeft je wel raad, maar dringt je niets op. Hij is gewoon helemaal dezelfde vriendelijke, grappige, geduldige man.

Gisteren zei mijn man, den eerlijke, dat ik een beetje teleurgesteld ben over de maat die ik zelf gekozen heb(toen ik me had opgemeten had ik nog steeds een a cup, maar ik heb al een heleboel geruststellingen gekregen van een heleboel lieve dames hier) en toen zei hij dat ik het tijd moet geven en dat het nog gaat ontspannen. Nu zijn het echt harde bollen, net of hij er zandzakjes heeft ingestopt :P Dus dat ontspannen mag ook wel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.