Boob1996-A Posted May 31, 2016 Posted May 31, 2016 Hoi dames! na 6 weken mocht de sport bh uit maar ik wissel hem overdag nu af met een gewone bh (wel liefst zo vaak mogelijk een sport bh). nu vroeg ik mij af wat snachts het beste is? Ik slaap het liefst zonder bh maar een sport bh zit ook prima. Wat is het beste voor het herstel? bedankt dames xxx
Bruisend Posted May 31, 2016 Posted May 31, 2016 Bij mij zeiden ze dat ik alles mocht na 6 weken. Dus slaap nu heerlijk bh loos
Boob1996-A Posted June 1, 2016 Author Posted June 1, 2016 17 uur geleden zei Bruisend: Bij mij zeiden ze dat ik alles mocht na 6 weken. Dus slaap nu heerlijk bh loos Okeee dankjewel
daniella24 Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Jaa bh loos mag;) wat ook fijn is, een sloggi bh zonder beugels. Lijkt op een sportbh maar met minder steun en geen sluiting. Geeft nog wel wat steun mocht je dat een prettig idee vinden. vond ik de eerste tijd iig wel, vond ze namelijk nogal zwaar als ik op mn zij lag zonder bh haha. Maybe heb je dr wat aan; )
Boob1996-A Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 10 uur geleden zei daniella24: Jaa bh loos mag;) wat ook fijn is, een sloggi bh zonder beugels. Lijkt op een sportbh maar met minder steun en geen sluiting. Geeft nog wel wat steun mocht je dat een prettig idee vinden. vond ik de eerste tijd iig wel, vond ze namelijk nogal zwaar als ik op mn zij lag zonder bh haha. Maybe heb je dr wat aan; ) Thanks goed idee! Xx
Tinka Posted June 12, 2016 Posted June 12, 2016 Heb ook 6 weken dag en nacht de lipo elastic gedragen, daarna overdag gewone bh , snachts zonder bh succes
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.