Jump to content

Lindaahtje : 21 juni 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Posted

Goedenavond dames,

Ik ben Linda, 27 jaar en moedervan twee kinderen (dochtertje van 1 en zoontje van 2 jaar).. al jaren zit ik te denken aan een borstvergroting. Tijdens de zwangerschap en borstvoeding waren mijn borsten flink gegroeid, wel twee cupmaten.. Oh wat was ik blij!! Helaas was het van korte duur.. Na de borstvoeding, werden mijn borsten weer kleiner en nog platter dan voorheen (voor zover dat kan, haha)...

Maar.. Eindelijk heb ik de stap durven zetten. Afgelopen 24 maart heb ik een consult gehad bij Dr. Van Straten van de Heyendaelkliniek in Nijmegen. En.. 21 juni is het zo ver!!! Ik krijg een borstvergroting!! (dat is gewoon al over 3 weken, aaah!!) Ik ga van een 75aa naar ongeveer een 75c. Ik ben zoo benieuwd en zou erg graag foto's willen zien van anderen die een bv hebben gedaan bij dr. van Straten...

Dat was het voor nu.. ;-) 

Xx

Posted

Hoi meis,

Welkom, en dat is lekker snel, nog maar een paar weken en dan krijg je je dream boobs.

Ik heb even je titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je verder al je vragen stellen en na je operatie je verslag schrijven als je dat wilt, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Via de zoekbalk kun je heel veel ervaringen lezen van dames die door Straten zijn geholpen.

Nu lekker aftellen.

xxx

Posted

Ik herken je verhaal helemaal! Na de bevallig de boobs die je wil en dan naar een paar weekjes... weg boobs. Ik heb op 3mei jl. een borstvergroting gehad bij Frans Straten. Ben van een AA naar 70C gegaan (althans daar kom ik nu op uit, 4weken PO). Krijg je ook anatomische protheses?

Veel plezier bij de voorbereidingen, nog minder dan 3 weekjes :D 

• 3 weeks later...
Posted

Jeetje, ik heb niet eens gereageerd haha.. Ik krijg inderdaad anatomische protheses..

Ben echt heel benieuwd hoe het resultaat zal zijn.. Ik ben 1.78cm en 58kg en ik heb nu een 75aa aan de ene kant en 75a aan de andere kant.. Er komt aan de ene kant 295cc en aan de andere kant 255cc.. Hoop heel erg op een natuurlijke look, wat symmetrischer dan nu en met uiteindelijk ongeveer een 75c..

Het besef dat ik over twee dagen al nieuwe boobies heb, begint langzaamaan te komen (mag nu ook wel eens, haha).. Morgen de laatate dingen in huis halen, extra paracetamol enzo.. Zoo spannend!!!

Voor nu.. Proberen nog even lekker te slapen en alvast geestelijk gezien proberen afscheid te nemen van mijn 'nietjes' (tietjes maar dan 'net niet' ;-) .. Hehe), zoals ik ze noem!

Welterusten dames!! 

Posted

Alvast veel succes voor dinsdag! Spannend maar komt vast goed :)

Slaap lekker nu het nog kan, op je buik en zij noem het maar op!! ;):)

En dat afscheid nemen herken ik wel, hebben mijn man en ik ook gedaan haha, hij heeft ze zelfs nog gedag gekust, en ik heb mijn bh's in de kliko gegooid.. toen voelde het toch wel erg definitief haha

Posted

Jaa dankjewel!! 

Wij gaan vandaag ook even een aantal goede foto's maken en bijna al m'n bh's weggooien.. Op mijn favoriete van nu na.. Kan ik na de operatie het verschil zien haha! 

Hoe het slapen enzo zal gaan ben ik heel benieuwdnaar.. Kun je in het begin echt alleen maar op je rug liggen? En ligt dat wel fijn? Kan het me nog zo moeilijk voorstellen.. Over 24u ben ik aan de beurt en dan ga ik het gewoon meemaken!!! 

Hopelijk slaapt dr Straten komende nacht beter dan dat ik waarschijnlijk zal doen, haha!! 

• 2 weeks later...
Posted

Hey naamgenootje. Hoe is het verlopen? 

Ik ben erg nieuwsgierig, mag over 2 en een halve week naar dokter straten. 

Groetjes Linda 

Posted

Hoi Linda!

Jaa, ik ben heel tevreden!!!! Het is een super mooi resultaat geworden, vind ik  en ook mijn herstel gaat heel goed. De eerste dagen vooral veel spierpijn gehad en na het slapen wat rugpijn (nu nog steeds, al is het wel een heel stuk minder geworden)... Dus wel even erg rustig aan doen (wat lastig is met twee mini kids, een net tweejarige en een jet eenjarige die nog niet loopt haha).. Maar sinds gisteren helemaal geen pijnstillers meer nodig gehad.. En morgen mag ik weer op controle komen!! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen hoe het er volgens hen uitziet.

De ingreep zelf was heel bijzonder.. Zo raar dat je de narcose krijgt (infuus prikken nauwelijks wat van gevoeld), een paar seconde later val je heerlijk in slaap en na een tijdje (voor je gevoel 5 minuten) word je weer wakker... Ik heb 1,5u geslapen in totaal.. Toen ik wakker werd, werd ik meteen door hele fijne mensen te woord gestaan, er werd verteld hoe de ingreep was gegaan en ik kreeg meteen een spiegel in handen voordat de bh aan ging, zodat ik het resultaat meteen kon bekijken... Jeeeetje wat was dat een super fijn moment!! Ik voelde me ook heel goed al toen ik wakker werd, geen last van misselijkheid enzo, en ik vond het resultaat al meteen prachtig.. En de mensen daar reageerden ook zo lief en begripvol.. Dus dat was wel even een mooi emotioneel moment... :-)

Daarna ben ik goed in de gaten gehouden op mijn eigen kamer, lekker wat gegeten na een tijdje, ik moest zelf naar de wc kunnen.. Dr. Straten kwam in de middag kijken hoe het ging... 

Aan het einde van de middag kon ik naar huis.. Al met al een heele goede ervaring, super vriendelijke en voor mijn gevoel bekwame mensen en tot nu toe een voorspoedig herstel :-D!

Posted

Hooiii,

Wauw wat goed zeg dat je herstel zo goed verloopt! En ben je op een 75C uitgekomen?

Succes morgen bij de controle!

X

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.