Jump to content

Nieuw hier!! Even voorstellen

Debske

Recommended Posts

Posted

Hoi hoi dames,

Net dan maar ook aangemeld, was al getipt door een vriendin over het forum en vind het fijn om alle ervaringen te lezen.

Ik heb in 2000 een bv ondergaan, deze operatie is uitgevoerd door chirurg D. Wijnberg in Kliniek Klein Rozendeal. Er is toen der tijd 200 cc Mentor geplaatst, waar ik op dat moment erg tevreden mee was. De implantaten zitten er nu inmiddels 16 jaar in, ik heb ze een aantal jaar geleden laten controleren en het zag er nog prima uit. Ik wilde vorig jaar weer een afspraak voor controle maken en tot mijn grote verbazing worden er in Klein Rozendeal geen plastische ingrepen meer uitgevoerd.  

Een vriendin van mij, ging op dat moment op consult bij chirurg van Straten. Ik heb er een dubbele afspraak van laten maken en ben meegegaan. Alles is nog oke, maar van Straten vroeg wel wat mijn wens zou zijn.

Nu 16 jaar verder, twee kinderen en aantal kilo's ben ik klaar voor grotere borsten. Het advies luiden dan ook 500 tot 500 cc. Ik ben 1,83 en 65 kilo. Ik schrok in het begin van het aantal cc, maar in de pas bh was het heel mooi. 

Ondanks dat ik een goed gevoel heb bij F. van Straten, heb ik mijn huidige chirurg opgezocht en heb ik volgende week dinsdag om 12.00 uur een afspraak met hem. Ik ben benieuwd wat zijn advies is!!

Ik heb D. Wijnberg natuurlijk gelijk opgezocht hier op het forum, maar ik kan heel weinig over hem vinden en wat ik vind is aardig oud. Wie heeft zich onlangs laten opereren door hem, en wil zijn ervaringen met mij delen. Omdat ik hier zo weinig over hem kan vinden begin ik aardig te twijfelen om de operatie bij hem te laten uitvoeren.

Ik hoop op jullie reacties!!

XXX Debske

Posted

welkom op het forum! gezellig!

ik begrijp je gevoel dat je naar je eerste pc wilt als dat goed is bevallen.

mocht je toch een andere keus maken, dr. straten is echt fantastisch. je kunt veel over hem lezen hier op het forum.

succes en plezier met de hele voorbereiding....

flupke

Posted

Dank je!

Klopt, Van straten heeft mijn vriendin ook geopereerd en haar borsten zijn fantastisch mooi geworden! 

Ik ben benieuwd over ervaringen van Wijnberg, ik heb zelf het gevoel dat hij niet zoveel bv meer uitvoert!

Posted

Spannend!

Ik ga ook bij van Straten! Super fijne vent.. operatie staat voor 15 augustus gapland.. 500 cc hp  ik ben net als jij lang en ook 65 kilo dus dat is leuk vergelijken straks misschien:1bouncingboobs:

Ik zou t leuk vinden om je te volgen oke?Hou ons op de hoogte!

Groetjes

Posted

Lijkt mij heel leuk om te vergelijken. Ik laat hier echt nog wel weten wat het wordt!

Posted
18 uur geleden zei Debske:

Lijkt mij heel leuk om te vergelijken. Ik laat hier echt nog wel weten wat het wordt!

helemaal goed! Ben benieuwd!

Posted

Helaas geen reacties over ervaringen met pc Wijnberg!Ik ga mijn  afspraak met hem afzeggen. Ik heb zelf het gevoel dat hij op dit moment weinig borstvergrotingen uitvoerd. Ik ga kijken of Straten nog een plekje vrij heeft!!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.