Rieks Posted May 31, 2016 Posted May 31, 2016 Ik ben rieky 35 jaar 5 kinderen ik onderga 14 juni eindelijk een borstvergroting!!! ik heb nu een hele kleine a en ga voor 450cc de arts moet het maamdag gaan bekijken iemand het zelfde als mij gehad van a naar 450cc?? Ik wil geen dubbel d ofzo !! maar met passen was dit het mooist de rest viel zo klein uit.. ik ben 1.85 lang en 70 kilo ik hoor graag van jullie en liefst wat fotos wat hier meer overeen komt xxx
Desert-Rose Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Hoi meis, En spannend he, dadelijk eindelijk een mooi gevulde bh. Laat het niet helemaal van de cc afhangen,want het is ook zo dat prothese borsten altijd kleiner ogen, en de bh maat dus eigenlijk altijd groter is,als hoe je borsten er bloot uitzien. Het hangt er ook vanaf welke protheses je krijgt, en dan met name hoeveel projectie ze hebben, maar als jij dit tijdens het passen mooi vond staan, denk ik dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Ik heb gelijk je titel gedeeltelijk aangepast en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je al je verdere vragen stellen, en ook na je operatie je verslag schrijven. Misschien kun je vertellen waar en door wie je word geopereerd, je kunt dan best_boobie of mij even taggen en dan passen we je hele titel aan. xxx
Desert-Rose Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 hoi meis, had van de week je titel al enigszins aangepast, zie dat je nu de naam de naam van pc hebt, word je in vlaardingen o Amstelveen geopereerd? dan zet ik dat er ook nog even bij xx
Girll Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Rieks je kan in mijn album kijken. Ik had een 70a/b en heb nu 70f/g. Ik heb high profile, rond gekregen!
Rieks Posted June 16, 2016 Author Posted June 16, 2016 450 cc tussen de borstspier bij dokter kevin peters vlaardingen is nu dag 4 wat vinden jullie?? Ik hou nog veel vocht vast in het midden Pictures visible for members only. Become a member now. ik kom van een cup aa
Tinka Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 Heyhey, allereerst proficiat met je boobs! De foto is niet super duidelijk. maar voor datgene dat ik kan zien, ziet dat er al toppie uit voor 4dagen po. Er moet natuurlijk nog een hoop veranderen. Maar jij krijgt volgens mij 2 hele mooie borsten! Succes nog met je herstel
Tinka Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 Ohja, en dat vocht is heel normaal! Dat kan soms nog lang duren voordat alle vocht weg is ..
Tinka Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 Je bent pas dag 4 po ! De eerste 6 weken moet je niet teveel verwachten
Rieks Posted June 16, 2016 Author Posted June 16, 2016 Nee daar heb je gelijk in heb nog wel erg veel pijn en geen medicatie meer das wel minder
Desert-Rose Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 He meis, Gefeliciteerd met je nw boobs, Ik heb even je topics samengevoegd, aangezien je al een topic had, zo is het makkelijker om bij te houden,want zo heb je alles netjes bij elkaar staan. Lekker rustig aan doen, en ik wens je een goed herstel. xx
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.