Jump to content

Claartje39 : 7 mei 2016 : Dr. Doornaert : MFIV

Recommended Posts

Posted

hallo allemaal

ik hoop dat ik nu in de goeie topic zit.ik heb sinds 7 mei mijn nieuwe boobs. ik ben door dokter doornaerts geholpen.

ben eerst op gesprek geweest bij daina gabriels. klonk allemaal goed. meer dan 325 cc zou bij mij moeiliijk worden,de dokter wilde het natuurlijk houden.

nu bijna 4 weken verder moet ik zeggen dat het me erg tegen valt. er is niemand die het opvalt,nou was het niet mijn bedoeling om giga boobs tehebben. maar vind dit best teleurstellend. ik hoop als ik dadelijk mijn eerste echte bh aan kan er misschien dan iets meer zichtbaar is. ik stel me nu maar steeds gerust dat het komt door die vervelende sport bh.

Posted

Hi,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Maar bedenk wel dat een sportbh de boel echt plat drukt hè.  Dus dan oogt het wel kleiner.

Ben wel benieuwd wat je precies gekregen hebt qua prothese en wat de projectie is? 

Liefs

Posted

Hey,

Balen zeg maar idd met een sportbeha en evt. een wat wijdere bloes of t-shirt moet je al wat moeite doen willen boobs echt opvallen....Kan er van meepraten, ik had niks en nu 305 cc erbij, heb 80 B en dat klinkt niet groot, maar man, wat een complimenten heb ik gehad toen ik afgelopen weekend een jurk aanhad die wat strakker zat en een bh met een beetje push up effect...Van diverse vrouwen en een man (die van mijn operatie wisten) 'Jee wat zie je er goed uit!' Ik ken je voorsituatie niet, maar wat je draagt maakt echt verschil! Wacht mss nog even af!

groetjes,

Posted
47 minuten geleden zei Boekjoe:

Hi,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Maar bedenk wel dat een sportbh de boel echt plat drukt hè.  Dus dan oogt het wel kleiner.

Ben wel benieuwd wat je precies gekregen hebt qua prothese en wat de projectie is? 

Liefs

ik ben in de jaren wat afgevallen en had hier door nog maar een kleine a70 ,ik vond het net theezakjes.

ik heb gekozen voor 325cc van de mentor high profile duall plane. nu had ik nog bhs liggen wat ik nog had bewaard uit de betere tijd :) die waren b70 en denk dat die maar weer gewoon passen.

Posted

@Claartje39 ik kan me niet voorstellen dat je maar 1 cupmaat omhoog gegaan bent hoor. hoe lang ben je nu po? pas na een week of 10/12 moeten ze al aardig gezakt zijn en voller geworden zijn.

Posted

Jammer dat je zo teleurgesteld bent, alleen je hebt dp, en pas 4 weken po, jouw borsten gaan nog wel groeien, het vraagt gewoon veel geduld en bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Komt goed meis :)

Posted
9 minuten geleden zei Claartje39:

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Wauw nu zat ik je berichten te lezen en dacht pfff wat vervelend dat ze die klein vind. En nu zie ik je foto en denk Wow klein???? No way girl vind ze echt prachtig 

Posted

Zoooo ik vind ze ook mooi hoor meid!

wacht maar straks met een goeie bh en een strak topje!

Posted

Ik moet ook zeggen dat ik ze niet klein vind hoor. Maar goed jij moet er zelf tevreden mee zijn natuurlijk.

Nog effies geduld hebben :)

Posted

Hoi meis,

Ik heb je titel even aangepast en verhuisd naar een andere categorie, en meis, niet zo onzeker zijn,ze zijn nu al mooi, en dat word alleen nog maar mooier als je helemaal hersteld bent.

xxx

Posted

Ik zat net zoals F cupje jou bericht te lezen, en dacht ook, ah spijtig dat ze haar boobs te klein vind, mar zag ook de foto dan en klein is het zeker niet, ziet d'r top uit! En je bent nog maar kort po, dus nog even geduld , succes nog met je herstel

xx 

Posted

Je hebt super boobs meid!! Maar je zegt dat je ze te klein vind omdat het niemand opvalt.... Maar vind je ze ook te klein als je voor de spiegel kijkt, je er aan zit en als je gewoon op straat loopt?

Want ive got news for you, de mens is helemaal niet zo slim hoor! De mens gaat altijd helemaal zo op in zijn verhaal dat een spontane verandering niet zichtbaar is. Ja het is al een wonder dat ze af en toe een nieuw kapsel op merken maar dat is toch echt wat anders dan nieuwe boobs. Bovendien zullen mensen niet snel zeggen. He wat is er gebeurd zijn die van jou gegroeid? 1 dat durft de mens niet en 2 ze denken niet vaak van "oh zou wel een operatie zijn geweest". 

De mens is echt geen goeie maatstaf hoor! Ja tenzij je van super plat (en nooit push ups) naar 1050 gaat. Maar dat is een uitzondering. Ik heb zelf op mijn werk niemand iets vertelt en 450cc gekregen. En mede door dit stukje hier boven wist ik ook dat het niet zou opvallen. Maar je ziet het echt wel hoor!! Dat ligt echt aan hun en niet aan mijn boobs ;) 

Posted
Op Tuesday, May 31, 2016 om 16:04 zei Claartje39:

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Wauw! 325cc??? Dat zou je echt niet zeggen! 

Posted

Net als de andere dames hier, je verhaal gelezen. Vervelend dat je geen reactie hebt gwkregen en dat je ze te klein vindt. Tot ik je foto zag! Wow! Super mooi.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

@Claartje39 wauww super mooi! je hebt al een decolleté van jezelf geen bh voor nodig;). Mijn moeder heeft  26 jaar geleden een borstvergroting gedaan bij deze arts. Hij heeft dus wel de nodige ervaring! 

Posted

Wat staan ze mooi bijelkaar! Ben je inmiddels ook meer tevreden over je boobs? 

Ik vind ze echt prachtig zo mooi groot! 

Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat jij nog je oude bh's aan kan hoor! Denk dat je er wel wat cupmaten bij hebt. Weet je al welke maat je hebt? :P:D 

Posted
1 uur geleden zei Xxmelliexx:

@Claartje39 wauww super mooi! je hebt al een decolleté van jezelf geen bh voor nodig;). Mijn moeder heeft  26 jaar geleden een borstvergroting gedaan bij deze arts. Hij heeft dus wel de nodige ervaring! 

Ja het is ook een fijne rustige man.

was afgelopen week toevallig op controle bij hem. Zag er volgens hem ook allemaal goed uit. Moet zeggen de boobs voelen nu ook eigen aan. Nog geen idee meer dat ik geopereerd ben geweest.

hoe is het met de tweeling van jou xxx

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.