Jump to content

BV maar wel nog even geduld

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Ook ik lees hier af en toe mee en vond het tijd om mezelf voor te stellen. Ik ben een 32-jarige mama van 2 kids (4 en bijna 2 jaar oud) en zou graag binnen enkele jaren een BV laten doen. Momenteel zit ik dus nog in een zeer prille verkennende fase en is alle terminologie nog Chinees voor mij :-) 

Waarom pas binnen enkele jaren? Ten eerste omdat wij net een huis gekocht hebben en er nog een aantal zaken af te werken zijn. De centjes zullen dus eerst daarvoor moeten dienen. Verder zou ik graag nog even wachten tot de kindjes iets groter zijn. Vooral de jongste hangt nogal graag in mama's armen. Zij zou heel boos zijn als ik haar nu een tijdje niet zou kunnen pakken :-) Geen idee hoe lang ik het effectief ga uitstellen, we zien wel. 

Ik heb momenteel een kleine A-cup, die voor mijn zwangerschappen en borstvoedingsperiodes nog wel stevig waren maar nu totaal niet meer. Voordien kon ik er dus nog mee leven, nu is het echt frustrerend. Na de eerste zwangerschap viel het nog mee maar onder de 2de zwangerschap hebben mijn borsten (als je ze al zo kan noemen :p) fel geleden. Bovendien zijn mijn tepels hierna ook gaan 'hangen', heel vreemd. Hopelijk krijgen ze ook dat nog gefixt :-) 

Ziezo, dan lees ik verder nog vrolijk mee in de hoop hier voldoende info op te doen en ooit de stap te zetten.

Cinderella1214

Posted

Hallo,

Helaas zijn bv's geen koopje nee en dat je wilt wachten tot je kindjes wat groter zijn begrijp ik ook, het is toch wel een heftige operatie. Aan de andere kant kun je je nu wel goed inlezen en orienteren in verschillende pc's en ervaringen :) Weet je al een een beetje wat je wilt? Een voorbeeld? 

Succes met orienteren in ieder geval,

Xx

Posted

Hey!

Ik weet alleen dat het natuurlijk moet ogen maar verder echt nog geen flauw idee! Ik moet nog eens uitzoeken welke pc's er allemaal zijn, wat hun voorkeuren zijn, wat het verschil is in de verschillende manieren van plaatsen etc. Veel inleeswerk dus maar gelukkig ook veel tijd daarvoor! Al vraag ik me af in hoeverre je jezelf kan blijven bedwingen om er niet voor te gaan als je hier blijft meelezen en merkt hoe gelukkig zoveel dames hier zijn na hun operatie ;-) 

Wat ik me wel afvraag is hoe ik dat ga doen met mijn werk bijvoorbeeld. En wat zeg je als mensen merken dat er iets gebeurd is, want je ziet dat toch? Ik heb niet zo'n open relatie met al mijn collega's zeg maar. Tegen familie en vrienden ben ik niet van plan om het te verbergen. Mijn zus heeft trouwens ook een bv gehad enkele jaren terug :-) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.