Ga naar inhoud

Boobs groter nadat spier losser wordt?


Aanbevolen berichten

Ik denk als ze ook wat zachter beginnen te worden. Ik vind het lastig te zien, de ene dag vind ik ze groot en de andere dag weer klein haha. Voor mij is het morgen al weer 6 weken geleden! 

Denk dat als je straks van elke week een foto naast elkaar ziet je het het beste kunt vergelijken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal gebeurt dit tussen 8 en 10 weken po bij dual plane..
Als het vocht uit je borsten is (en vaak zie je niet aan de buitenkant of er nog vocht in zit) dan kan de prothese zich settelen en kan de spier uitzetten.
Vaak is dit dus in deze periode.. 
Het volume dat dan ontstaat, is het volume dat je gaat behouden. De spier heeft zich aangepast aan het volume van de prothese :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie, is dat alleen bij een eerste operatie of ook bij een wissel? (Ik had de protheses eerst volledig achter de spier en nu dual plane)

Xx Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie..... Thanks. :35: Dat is beter nieuws dan wat ik vandaag in het ziekenhuis te horen kreeg. Ik ga zo een stukje schrijven in mijn eigen topic. 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei best_boobie:

Meestal gebeurt dit tussen 8 en 10 weken po bij dual plane..
Als het vocht uit je borsten is (en vaak zie je niet aan de buitenkant of er nog vocht in zit) dan kan de prothese zich settelen en kan de spier uitzetten.
Vaak is dit dus in deze periode.. 
Het volume dat dan ontstaat, is het volume dat je gaat behouden. De spier heeft zich aangepast aan het volume van de prothese :)

xx

Ah, fijn om te lezen! Ben nu ruim 3 week PO en een beetje groter zou heus leuk zijn, hihi. Wacht ik ook nog maar even met dure BH's kopen dusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Claartje39:

Ik ben dus ook zo ongeduldig. En was ook aan het twijfelen...ben dus gelukkig niet de enigste:blush:

Nee je bent zeker niet alleen. Erg eigenlijk  weet ook wel dat ik geduld moet hebben maar ja haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jaino ik ben vandaag precies 10 weken po. vanaf week 6 loop ik met bh maat 75 D. (ik moet wel zeggen dat het niet zo oogt....)

maar vanaf deze week puilen mijn boobs er weer bovenuit en wordt de bh echt te klein. :tatice_04: 

ze zullen niet echt gegroeid zijn maar wel veranderd van vorm denk ik. en als de bh weer wat groter moet worden is dat zeeeeeker goed nieuws! ze staan er weer wat "soepeler" bij vind ik. ik hoop dan ook dat ik nu, vanaf 10 wkn po een blijvende bh maat kan aanschaffen. de eerste was een mooi setje van 2 van de hema (t shirt bh met beugel, 2 voor 14 euro en niet zo erg dus om weg te moeten doen....) maar nu heb ik ook wel echt zin in een heeeeeeele mooie bh..... 

(ik vond ze ook steeds weer klein en dan weer groot en dan weer klein.... wat een gedoe dat hele boobding!)

maw..... het komt goed! :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei best_boobie:

Meestal gebeurt dit tussen 8 en 10 weken po bij dual plane..
Als het vocht uit je borsten is (en vaak zie je niet aan de buitenkant of er nog vocht in zit) dan kan de prothese zich settelen en kan de spier uitzetten.
Vaak is dit dus in deze periode.. 
Het volume dat dan ontstaat, is het volume dat je gaat behouden. De spier heeft zich aangepast aan het volume van de prothese :)

xx

@best_boobie gebeurt dit ook nog voor de spier? :-))) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei flupke:

@jaino ik ben vandaag precies 10 weken po. vanaf week 6 loop ik met bh maat 75 D. (ik moet wel zeggen dat het niet zo oogt....)

maar vanaf deze week puilen mijn boobs er weer bovenuit en wordt de bh echt te klein. :tatice_04: 

ze zullen niet echt gegroeid zijn maar wel veranderd van vorm denk ik. en als de bh weer wat groter moet worden is dat zeeeeeker goed nieuws! ze staan er weer wat "soepeler" bij vind ik. ik hoop dan ook dat ik nu, vanaf 10 wkn po een blijvende bh maat kan aanschaffen. de eerste was een mooi setje van 2 van de hema (t shirt bh met beugel, 2 voor 14 euro en niet zo erg dus om weg te moeten doen....) maar nu heb ik ook wel echt zin in een heeeeeeele mooie bh..... 

(ik vond ze ook steeds weer klein en dan weer groot en dan weer klein.... wat een gedoe dat hele boobding!)

maw..... het komt goed! :44:

Jeeej super goed nieuws heel fijn!!

Ik wacht met spanning af haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei jaino:

Geeft goede moed dit. Ik ben vandaag 2 wk po en begint de onzekerheid toe te slaan...had ik ze niet toch groter moeten doen...ik hoop dat ze nog terug groeien weer..

Hier hetzelfde probleem, morgen 2wk po en ik vind ze ook te klein! Hoop echt dat we ze nog voller krijgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmmm ik vind dit altijd een lastig onderwerp. Ja bij dual plane veranderen je borsten en ja ze groeien ook. Maar het gaat zo een beetje bij beetje dat het eigenlijk niet op valt. Je merkt het door foto's te maken of inderdaad ook door een BH die te klein wordt. Ik vergelijk het altijd met langzaam dikker worden. Dat is visueel de eerste paar kilo's ook niet te zien.

Mijn zijn vs dag 1 absoluut groter geworden. Mijn prothese begon onder mn kin en werd helemaal plat geduwd door mijn huid en iedere week zie je dat de bolling onder mijn tepel groter wordt en dat het volume toe neemt.

Ik denk ook dat het vooral het emotionele aspect is wat een rol speelt. Je hebt een ideaal beeld in je hoofd waardoor je de operatie ondergaat. Maar dan voldoet de realiteit niet direct aan dat beeld. Dan denkt je geest ook nog "he dat hoort hier niet" en moet het dus nog geaccepteerd worden door je lichaam. De eerste weken zat ook ik te wikken en te wegen of ze wel niet groot genoeg waren. En riep ook tegen mijn vriend dat ze wel groter mochten. Maar nu bijna 2 maand PO ben ik super te vrede met de maat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Jvd:

@best_boobie gebeurt dit ook nog voor de spier? :-))) xx

de spier hoeft dan niet los te laten he ;)
Ligt dan enkel aan hoe strak je huid, maar ook kan het zijn dat je boobs groter gaan ogen als ze zachter worden..
Bij mij was het zo (heb ze voor de spier) dat ik vanaf week 6 ongeveer dezelfde bh maat heb. 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Bruisend:

Hmmmm ik vind dit altijd een lastig onderwerp. Ja bij dual plane veranderen je borsten en ja ze groeien ook. Maar het gaat zo een beetje bij beetje dat het eigenlijk niet op valt. Je merkt het door foto's te maken of inderdaad ook door een BH die te klein wordt. Ik vergelijk het altijd met langzaam dikker worden. Dat is visueel de eerste paar kilo's ook niet te zien.

Mijn zijn vs dag 1 absoluut groter geworden. Mijn prothese begon onder mn kin en werd helemaal plat geduwd door mijn huid en iedere week zie je dat de bolling onder mijn tepel groter wordt en dat het volume toe neemt.

Ik denk ook dat het vooral het emotionele aspect is wat een rol speelt. Je hebt een ideaal beeld in je hoofd waardoor je de operatie ondergaat. Maar dan voldoet de realiteit niet direct aan dat beeld. Dan denkt je geest ook nog "he dat hoort hier niet" en moet het dus nog geaccepteerd worden door je lichaam. De eerste weken zat ook ik te wikken en te wegen of ze wel niet groot genoeg waren. En riep ook tegen mijn vriend dat ze wel groter mochten. Maar nu bijna 2 maand PO ben ik super te vrede met de maat!

Ik vind dat je dat altijd goed weet te zeggen. Ben je iets van psycholoog? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei best_boobie:

de spier hoeft dan niet los te laten he ;)
Ligt dan enkel aan hoe strak je huid, maar ook kan het zijn dat je boobs groter gaan ogen als ze zachter worden..
Bij mij was het zo (heb ze voor de spier) dat ik vanaf week 6 ongeveer dezelfde bh maat heb. 

xx

Dank je! Nog 3 weken te gaan dus!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minutes ago, Blondie94 said:

Ik vind dat je dat altijd goed weet te zeggen. Ben je iets van psycholoog? :P

Nee ben vooral een betweter :45:

 

57 minutes ago, best_boobie said:

Dat heeft ze van hier op het forum :45:

 

Jouw glazen bol klopt wederom weer!! hahaha :D

 

54 minutes ago, Blondie94 said:

Dan heeft ze al een hoop geleerd hier zie der altijd bij iedereen zo lief en wijs reageren :P

Aaahhhh dat vind ik nou lief!! :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

ik ben nu 16 weken po en wacht nog steeds dat ze groter worden.... Zit er niet meer in denk ik.... -_-

bh maat 75e..... Maar zo zien ze er niet uit hoor, vind ze echt klein... Helaas... Zal het er voorlopig mee moeten doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Taat76:

Hoi meiden,

ik ben nu 16 weken po en wacht nog steeds dat ze groter worden.... Zit er niet meer in denk ik.... -_-

bh maat 75e..... Maar zo zien ze er niet uit hoor, vind ze echt klein... Helaas... Zal het er voorlopig mee moeten doen...

Ik hoop nog o een wonder voor jou. Heb je fotos in album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.