Ga naar inhoud

Prijs Dr. Nio OLVG


prisje81

Aanbevolen berichten

Dag Dames,

Omdat ik enorm veel goede verhalen hoor over o.a. PC Nio, wil ik daar ook gaan informeren.
Ik heb ook een afspraak op 11 juni a.s. bij Diana Gabriels, maar ga er denk ik toch van afzien... mij teveel nare verhalen in de nazorg.
Of is de ervaring hier toch anders?

Weet iemand wat een bv bij Nio in Amsterdam kost? Ik kan hier nergens iets over vinden..
Hoor het graag! Dan weet ik wat ik ongeveer kan verwachten.

Wil er na de zomer voor gaan. Echt zo enorm spannend!

Lieve groetjes, Priscilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei prisje81:

Dag Dames,

Omdat ik enorm veel goede verhalen hoor over o.a. PC Nio, wil ik daar ook gaan informeren.
Ik heb ook een afspraak op 11 juni a.s. bij Diana Gabriels, maar ga er denk ik toch van afzien... mij teveel nare verhalen in de nazorg.
Of is de ervaring hier toch anders?

Weet iemand wat een bv bij Nio in Amsterdam kost? Ik kan hier nergens iets over vinden..
Hoor het graag! Dan weet ik wat ik ongeveer kan verwachten.

Wil er na de zomer voor gaan. Echt zo enorm spannend!

Lieve groetjes, Priscilla

Heey meis,

ik ben zelf door dr Nio geopereerd 13 mei en t is echt zo'n fijne vent! Bij hem kost het 3100 euro. En als je monobloc wil kost het 3600 euro zo uit m'n hoofd gezegd maar dat weet ik niet 100% zeker.

Super leuk dat je de stap gaat maken! Gaf me zelf ook echt zo'n goed gevoel toen ik de knoop doorgehakt had haha!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt me echt mee Brunette1992! Ik had verwacht dat het via het ziekenhuis veel duurder zou zijn. Ik ga een afspraak maken!

En ja ik ben echt blij dat ik de stap gemaakt hebt. Ik kan bijna nog maar aan 1 ding denken ... haha 

Zelf zit ik aan september oktober te denken. Ik ben verpleegkundige en moet echt weken vrij nemen hiervoor. Werk is vrij intensief.. het liefst gister al hoor.. helaas kan ik geen vrij meer krijgen op korte termijn.  Ik kan in ieder geval nog lekker genieten van alles hier op het forum.

Bedankt voor je bericht meis!

Van welke cup naar welke cupmaat ben je gegaan  en hoe bevalt het zover?

Groetjes Pris

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei prisje81:

Dat valt me echt mee Brunette1992! Ik had verwacht dat het via het ziekenhuis veel duurder zou zijn. Ik ga een afspraak maken!

En ja ik ben echt blij dat ik de stap gemaakt hebt. Ik kan bijna nog maar aan 1 ding denken ... haha 

Zelf zit ik aan september oktober te denken. Ik ben verpleegkundige en moet echt weken vrij nemen hiervoor. Werk is vrij intensief.. het liefst gister al hoor.. helaas kan ik geen vrij meer krijgen op korte termijn.  Ik kan in ieder geval nog lekker genieten van alles hier op het forum.

Bedankt voor je bericht meis!

Van welke cup naar welke cupmaat ben je gegaan  en hoe bevalt het zover?

Groetjes Pris

Ja is op zich wel te doen toch! :D Goeie keus meis, zou gewoon bellen om een afspraak te maken voor een consult!

whaha jaa weet hoe je je voelt, t is dan echt 24/7 over boobs na denken he :P 

Dat is een pittig beroep inderdaad! En die rust heb je dan echt nodig, denk minimaal 2 weken hoor. Weet niet of je t voor de spier gaat doen? Ze zeggen dat je dan minder last hebt over het algemeen. Ik zelf heb achter de spier en had twee weken vrij genomen. Zou vandaag weer beginnen op kantoor maar het lukt me dus nog niet om auto te rijden whaha echt een drama dus nog een week langer vrij :P Je moet goed naar je lichaam luisteren na je operatie! 

Ik had van me zelf echt een AAA cup dus kon sowieso niet voor de spier. Heb nu een sportbh aan 75D maar het oogt als een C zei dr Nio. Ben echt onwijs blij, alleen baal ik dus dat ik nog niet alles kan doen haha! Ik voeg je wel toe aan m'n album kan je zelf oordelen, ik heb 500cc 85% gevuld. 

Wat is jou situatie nu, en wat zou je ongeveer willen? Inderdaad lees je lekker in op het forum! Het is wel heel verslavend moet ik er bij zeggen, zit er zelf ook elke dag op whaha :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen ben ik vrij, dan ga ik gelijk bellen! Dan is dat maar geregeld. ^_^

Erg he.. echt een boobs obsessie haha 

Ik wil ook zeker minimaal 2 weken verlof opnemen. Ik weet dat ik het anders niet goed gaat komen met alle gehoorde complicaties zeg maar. Dat wil ik zeker voorkomen! En jeetje, nog geen auto rijden? Wel lekker dat je nog een weekje vrij bent. Jij herstelt vast en zeker helemaal! Wat doe je voor werk? Ik heb nog helemaal geen consult gehad dus weet ook niet of het voor de spier, achter de spier of half achter de spier wordt. Hangt helemaal af van het advies denk ik? Mijn eigen voorkeur gaat uit naar anatomische protheses, maar ook daarin laat ik me goed adviseren. 

Ik twijfel zelf tussen een grote C of een kleine D. Momenteel heb ik een kleine B, voor mijn zwangerschappen een kleine C. Ze zijn niet slap ofzo, maar gewoon echt veel kleiner. Daar baal ik van.

En wat leuk dat je me toevoegt. Ik ben erg benieuwd. Ik ga gelijk even kijken meis.

xxxxx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei prisje81:

Morgen ben ik vrij, dan ga ik gelijk bellen! Dan is dat maar geregeld. ^_^

Erg he.. echt een boobs obsessie haha 

Ik wil ook zeker minimaal 2 weken verlof opnemen. Ik weet dat ik het anders niet goed gaat komen met alle gehoorde complicaties zeg maar. Dat wil ik zeker voorkomen! En jeetje, nog geen auto rijden? Wel lekker dat je nog een weekje vrij bent. Jij herstelt vast en zeker helemaal! Wat doe je voor werk? Ik heb nog helemaal geen consult gehad dus weet ook niet of het voor de spier, achter de spier of half achter de spier wordt. Hangt helemaal af van het advies denk ik? Mijn eigen voorkeur gaat uit naar anatomische protheses, maar ook daarin laat ik me goed adviseren. 

Ik twijfel zelf tussen een grote C of een kleine D. Momenteel heb ik een kleine B, voor mijn zwangerschappen een kleine C. Ze zijn niet slap ofzo, maar gewoon echt veel kleiner. Daar baal ik van.

En wat leuk dat je me toevoegt. Ik ben erg benieuwd. Ik ga gelijk even kijken meis.

xxxxx 

 

Leuk hoor!! Ben benieuwd hoe snel je terecht kunt voor het consult!

Ja daarom houdt zeker twee weken aan, je betaald er genoeg geld voor dus zou zonde zijn als je dan te weinig rust pakt toch. 

Ja ik baal er echt van, zeker nadat ik van een collega heb gehoord vandaag dat er gelijk over me geluld word en daar ben ik echt niet van gediend :P Ik werk op een administratiekantoor, dus niet heel lichamelijk intensief werk, maarja zit minimaal drie kwartier in de auto er naar toe en hoe ik nu rij ben ik echt een gevaar op de weg whaha. 

Oo nee dan moet je inderdaad even het advies afwachten van wat Nio zegt. Neem gewoon genoeg voorbeelden mee van wat jij mooi vind en dan weet hij precies hoe en wat! :) Maar de anatomische bedoel je dus de druppelvormige? Die liet hij mij ook zien maar dan krijg je echt amper bolling aan de bovenkant zei hij tegen mij tenminste. Hij liet dan ook de ronde zien, en de 85% gevulde. Ik wilde echt dat het natuurlijk er uit zou zien, dus hij adviseerde mij de 85% gevulde, zit wel wat bolling maar niet zo rond als de gewone ronde zeg maar :P Dus ben benieuwd wat hij jou gaat adviseren dan! :) Ik ga je topic uiteraard volgen haha!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.