Jump to content

miszj : 19 mei 2016 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik ben een meid van 26 en heb dond 19 mei een bv ondergaan bij dr laura moojen en had verteld dat ik mooie vollere borsten wou hebben en zei adviseerde me 375cc te nemen, nou vond ik het op het begin best groot want ja je gaat toch van niets naar iets maar uiteindelijk wel erg blij mee!! Het had eventueel nog wel wat groter gekund al kijk ik nu zelf , alleen kan ik er nog niks over zeggen zei laura want de zwellingen zijn natuurlijk nog erg aanwezig!!! 

De operatie viel me alles mee ik had er onwijze zin in en de zenuwen had ik goed in bedwang! En ik moet erg zeggen dat de pijn me ook nog erg is meegevallen misschien komt het door de fysiotherapie? Nou deze meid heeft al super zin in het mooie weer eindelijk geen onzekerheid meer en lekker in bikini naar het strand  (wat ik voorheen echt nooit durfde aangezien het maar 2 erwtjes op de dam waren haha) 

Posted

Hoi meis,

Nog gefeliciteerd met je boobs, en heerlijk toch dat je weinig tot geen pijn hebt, zo'n herstel daar dromen we allemaal van.

Ik heb gelijk even je titel aangepast,en verhuisd naar de goede categorie, hier kun je ook je verdere updates neer zetten.

Doe nog wel voorlopig lekker rustig aan, want juist met weinig pijn ben je heel snel geneigd om te veel te doen.

xx

Posted

Hi!

Ik ben toevallig afgelopen donderdag 26e door Laura Moojen geopereerd. Ik heb 295cc gekregen. Wat was jouw voorsituatie? En welke maat sport bh heb jij gekregen als ik vragen mag? 

Succes met het verdere herstel!

Posted

Desert-rose dankjewel!!! Ja merk ook echt dat je nogrustig aan moet doen net even lekker wezen lunchen en even stad in maar merk dat je toch wel snel vermoeid en wat meer last heb dus pak weer lekker me rust dankjewel xx

En meisje95 ging het allemaal goed??? Ik was super tevreden over hoe ze me behandelde erg lieve mensen ook eromheen! Ik ben zelf van 75 aa naar een sportbh cup c en jij dan? Ja dankjewel jij ook he!!

Posted
14 minuten geleden zei miszj:

Desert-rose dankjewel!!! 

En meisje95 ging het allemaal goed??? Ik was super tevreden over hoe ze me behandelde erg lieve mensen ook eromheen! Ik ben zelf van 75 aa naar een sportbh cup c en jij dan? Ja dankjewel jij ook he!!

Ja is gelukkig allemaal goed gegaan! Vond het ook heeeel aardige lieve mensen!! Ik heb ook sport bh cup c :) 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.