Jump to content

groentje op zoek naar tip en tricks :-)

SoRo

Recommended Posts

Posted

Dag iedereen, 

Ik ben recent begonnen met mn zoektocht naar informatie over een borstvergroting. De hoe wie wat waar...
Na mn tweede kindje en twee maal borstvoeding te geven, blijft er van mn volle B slechts een plat A-cupje over. (Ik ben 1,70m groot en weeg 64kg)

De confrontatie met mn eigen lichaam geeft mn zelfvertrouwen elke keer een deukje dus besloot ik het heft in eigen handen te nemen en op zoek te gaan! 
Ik heb hier al heel wat gevonden, maar had graag concreet een gehoord of iemand een aan te raden pc heeft rond het Leuvense. Ik wil gerust ook wel wat kilometers rijden. Het belangrijkste is uiteraard dat het goed en veilig gebeurd...want ik blijf desondanks toch wat schrik hebben om in een gezond lijf te laten snijden. 
Dank je wel en ik neus hier alvast nog wat rond!

Groetjes!!

Posted

Hoi meis. De all time favorite hier op het forum is tietengoeroe dr Nio. Hij werkt in de parkkliniek in Rotterdam maar ook in het OLVG in Amsterdam en daar is hij een stuk goedkoper.

andere chrirurgen die goed staan aangeschreven zijn: dr straten kliniek heyendel, dr Plovies be clinic, dr verdonck kliniek? En dr demeyere kliniek? 

Sorry van de laatste 2 weet ik even de kliniek niet meer, maar als je de zoekbalk rechtsbovenin gebruikt dan vind je ze ook. Mocht je Nio op willen zoeken dan moet je SLAZ of OLVG invoeren want hij heeft minimaal 4 letters nodig, dus Nio pakt hij niet.

succes met je zoektocht!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.