Jackoo Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 Hallo, Ik ben 38 jaar en mama van twee jongens (9 en 1,5 jaar). Na twee relatief lange borstvoedingsperiodes van respectievelijk 9 en 12 maand blijft er van mijn b-cup nu nog een a-cup over. Ik heb er lang over nagedacht (ben namelijk nooit tevreden geweest over mijn cupkes ;-)) en de knoop doorgehakt om een borstvergroting te laten doen. Ondertussen een eerste consultatie/passing gehad bij Dr Verdonck vorige week zaterdag. Hij raadde me aan om achter de spier te werken. Ik heb een aantal maten gepast en de laatste (grootste) kwam overeen met 320cc van Motiva. Ik vond dat toen al vrij groot, maar volgens Dr Verdonck zou dat geen probleem zijn en kan ik met mijn gestalte (1m74 en 59kg) eventueel nog groter gaan zonder dat het er onnatuurlijk zou gaan uitzien. Eens thuis begon ik te twijfelen om inderdaad nog iets groter te gaan. Dus tweede consultatie gepland op 11/6. Ik vind het heel moeilijk om in te schatten wat het uiteindelijk effect zal zijn. Dus alle info en tips zijn welkom.
Mamalisa Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 @best_boobie ja hoor daar is ze weer die vervelende mamalisa, maar hier nog een verloren ziel die je hulp nodig heeft geen zorgen jackoo, ik heb best boobie voor je getagged, die kan als geen ander bh maten voorspellen en advies geven over cc's en soorten protheses. Dat doet ze niet helemaal zelf natuurlijk, ze heeft een glazen bol. Anyway, we zijn hiererg blij met best boobie en haar glazen bol! Ik kan je zelf niet zo goed helpen helaas. Het enigste dat ik je kan meegeven is dat als het kan dat je beetje voor een maatje groter kunt gaan. De maat went zo verschrikkelijk snel dat veel dames achteraf toch hadden gewild dat ze voor iets meer cc's hadden gekozen. Tijdens een pas sessie lijkt het vaak toch heel veel omdat je van plat opeens naar boezem gaat, dan lijken zelfs de kleinste protheses heel groot, maar op je eigen lichaam wennen ze zo snel dat een maatje groter achteraf toch eigenlijk wel fijner was geweest. Well that was my 2 cents, de rest laat ik aan best boobie over
best_boobie Posted May 29, 2016 Posted May 29, 2016 11 minuten geleden zei Mamalisa: @best_boobie ja hoor daar is ze weer die vervelende mamalisa, maar hier nog een verloren ziel die je hulp nodig heeft haha Hoi hoi @Jackoo Welkom op het forum Goed dat je nog eens op consultatie gaat bij Verdonck. Laat je door hem maar goed adviseren, maar geef ook goed aan wat je zelf graag wilt.. Misschien is het handig om foto's mee te nemen van borsten/grootte die je zelf graag zou willen hebben.. Zo kan de pc beter inschatten wat je graag zou willen. Het is echter wel zo, dat er bij opeenvolgende prothese grootten niet heel veel verschil zit in cupmaat uiteindelijk... Er moet al een cm minder of meer projectie zijn, wil jje in de buurt komen van een cupmaat meer of minder.. Echter, dan is de breedte van de prothese weer belangrijk.. en dat kan alleen de pc bepalen. Hij weet welke prothese breedte jij nodig hebt om mooie borsten te krijgen, zonder dat het er nep uit gaat zien Ik kan nu wel een maat gokken met het huidige aantal cc, maar mocht je er uit zijn en weten welk aantal cc het wordt, dan mag je me zelf even taggen. Dan wil ik wel even voor je denken. xx BB
Jackoo Posted May 30, 2016 Author Posted May 30, 2016 Alvast bedankt voor jullie reacties. Ik laat zeker nog iets weten wanneer ik op tweede consult ben geweest. J.
Jackoo Posted June 13, 2016 Author Posted June 13, 2016 Hallo, Hier ben ik weer. Voorbije zaterdag op tweede consult geweest en dus opnieuw gepast. Technisch gezien zou ik tot 455 cc kunnen gaan, maar het is niet mijn bedoeling om echt tot het uiterste te gaan. Vooral omdat ik nu ook maar een A meer heb en behoudens tijdens mijn zwangerschappen niet meer dan een B. Daarom raadt hij aan om 355 of 375cc Motiva Full te gaan. Ik zou voor de 355cc willen gaan. @best_boobie, enig idee op welke maat ik dan zal uitkomen. Dat zou een goeie C / kleine D geven. Alvast bedankt ;-) J.
best_boobie Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 hoi hoi Bij een 70 omtrek (waar ik even vanuit ga, gezien je lengte en gewichtt) kom je uit op een bh maat D, het gaat er dan uitzien als een C idd. Deze prothese heeft 4,7 cm projectie en dat ziet er meestal wel uit als een goeie C. Kijk eens bij de foto's van: _ikketje (gewoon deze naam met streepje even in de zoekbalk intikken en dan het balkje ervoor op 'leden' zetten. dan naar haar profiel gaan en daarnaar haar album.) Zij heeft ook een foto van haar voorsituatie erop staan, dan kun je eens vergelijken. Zij heeft maar 0,2 cm projectie meer, dus dat is verwaarloosbaar xxx BB
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.